Marszowe złamanie stopy

1. Data: 2006-06-07 11:36:39

Temat: Marszowe złamanie stopy
Od: "Tweety102" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

2 miesiace temu zaczela mnie boles stopa, konretniej śródstopie, tak ze ból
odczuwałam przy chodzeniu.
Brałam Nimesil przeciwbolowo, ale to kompletnie nic nie pomoglo, wiec
dostalam skierowanie na za 2 miesiace do lekarza ortopedy.
Bylam u niego 2 dni temu i stwierdzil, ze moze to byc marszowe zlamanie,
badz martwica. Musi miec rentgen.
Na rentgen na piątek jestem umowiona, a do lekarza na poniedzialek, ale
czytalam conieco o marszowym zlamaniu, ale nie ma informacji ktora mnie
interesuje, a mianowicie, jak sie leczy tego typu schorzenie, czy dostane na
to (gdyby oczyiwsic eto bylo te marszowe zlamanie) jakies leki, serie
zabiegow czy jak ?

Bede wdzieczna za inf, bo nie ukrywam ze sie troche obawaim tego :)

2. Data: 2006-06-09 01:08:12

Temat: Re: Marszowe złamanie stopy
Od: Opoya <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tweety102 wrote:
>jak sie leczy tego typu schorzenie, czy dostane na
> to (gdyby oczyiwsic eto bylo te marszowe zlamanie) jakies leki, serie
> zabiegow czy jak ?
Miałam marszowe złamanie stopy (wyjechałam na wakacje, wróciłam z
gipsem). Nosiłam gips przez kilka tygodni (nie pamiętam ile dokładnie -
4-6). Rtg po zdjęciu gipsu był OK, więc nic więcej nie było robione.
Musiałam tylko uważać na nogę przez jakiś czas. Po kilku latach od tego
zdarzenia nie mam żadnych komplikacji.

Opoya

Agresja u babci
Stomatologia