Marzenia

1. Data: 2001-11-01 16:34:31

Temat: Marzenia
Od: "M." <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy zgodzi sie ktos ze mna, ze marzenie powinno byc zabronione?
Przeciez to jest chore!!!! Takie marzenia, ktore nigdy sie nie
spelnia.... Przykre
A zycie w swiecie marzen zamiast w realnym to istne przestepstwo...

1. Data: 2001-11-01 16:55:16

Temat: Re: Marzenia
Od: "Yacool" <m...@p...multinet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spelnia.... Przykre
> A zycie w swiecie marzen zamiast w realnym to istne przestepstwo...

Ze co ?!!!??? Porombalo ? Ja sie ciesz ze za marzenia nie karaja-to bylo by
chore. A poza tym marzenia sie spelniaja (tylko ze gdy sie spelnia nigdy
nie sa tak piekne jak we marzeniach). Marzenia sa suuuuuuuuuuuuuuuper !!!

1. Data: 2001-11-01 16:57:57

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"M." wrote:
> [...]
> spelnia.... Przykre
> A zycie w swiecie marzen zamiast w realnym to istne przestepstwo...

To fantazje nigdy się nie spełniają, a przynajmniej nie powinny za to
marzenia bardzo często.

pozdrawiam
Arek

1. Data: 2001-11-01 17:01:33

Od: "JurekA" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M." <m...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> spelnia.... Przykre
> A zycie w swiecie marzen zamiast w realnym to istne przestepstwo...

Marzenia powinny byc calkowicie zabronione.:-))) Najlepiej pod grozba
chlosty!!!!:-)))
...A serio....po prostu zamiast dumac, wciel te marzenia w zycie. Czasem Ci
sie cos wydaje niemozliwe...a jest mozliwe...
ale rozumiem ze tych pare Twoich slow ukrywa jakas wazna historie, dlatego
trudno na ogolnik odpowiedzic czyms innym.....:-)

J.

1. Data: 2001-11-01 17:42:32

Od: d...@a...com (Digitalbroadband) szukaj wiadomości tego autora

marzenia nie powinny byc zabronione, ale powinny sie spelniac. przynajmniej od
czasu do czasu. ludzie marza o wyprawie w jakies piekne miejsce, ktore moze
zobaczyli przez internet, lub na pocztowce. nagle wygraja w jakas loterie i
moga spelnic te marzenia, lub dostana super prace i moga sobie pozwolic na
wyjazd i zobaczenie miejsca z pocztowki, "na zywo".
Takie marzenia sa absolutnie nieszkodliwe.

E.

1. Data: 2001-11-01 17:57:48

Temat: Odp: Marzenia
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.
Marzenia powinny byc srodkiem wspomagajacym nasze zycie po to, aby pokazac,
ze nie wszystko co nas otacza jest zle lub nieosiogalne.
Jesli marzenia uda sie czlowiekowi stymulowac to moga one pomoc osiagnac to
co do pewnego momentu okazywalo sie niemozliwe do osiagniecia.

Ogolnie mowiac marzenia moga stanowic motywacje do dzialania, ale nie
przeslaniac wizji rzeczywistosci.
Pozdrawiam Homer
Użytkownik M. <m...@v...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9rruc7$19h$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-11-01 18:29:11

Od: "Mania" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Homer

> Ogolnie mowiac marzenia moga stanowic motywacje do dzialania, ale
nie
> przeslaniac wizji rzeczywistosci.

No właśnie, upraszczając:
marzenia zazwyczaj stymulują.
Ale moze koleżanka doznała tego poza "zazwyczaj".
To może być ciekawe.

Mania

1. Data: 2001-11-01 18:32:06

Od: "Mania" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale moze koleżanka
ups! może kolega

1. Data: 2001-11-01 20:43:44

Od: "PowerBox" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy zgodzi sie ktos ze mna, ze marzenie powinno byc zabronione?
> Przeciez to jest chore!!!! Takie marzenia, ktore nigdy sie nie
> spelnia.... Przykre

Jak masz marzenia, w które się samemu nie wierzy, to tracę jasność, czy
odróżniamy mrzonki i zwidy poranne od konkretnych marzeń. Jeżeli masz
marzenia w które można jakoś wierzyć a nie wierzysz, to masz wyuczoną
negatywną postawę, którą można zmienić -tylko najpierw trzeba o tym marzyć
:).
Jak się ma marzenia to jest szansa, że się spełnią(oczywiście nie same),
natomiast jak się ich nie ma, to jest całkowicie ZAGWARANTOWANE, że się ich
nigdy nie osiągnie i można od razu się położyć do grobu -nikt nawet nie
zauważy. Nawet jak się nie uda (tylko/aż kwestia determinacji i wiary), to
samo dążenie do celu jest dla wielu przyjemniejsze niż jego ostateczne
osiągnięcie. Zapytaj siebie co dziś zrobiłeś /zrobiłaś, żeby przybliżyć się
o choćby mały krok do spełnienia swoich marzeń. Jeżeli nic, to dopiero jest
"przykre".
Pozdrawiam.

Powered by Dream

1. Data: 2001-11-01 22:13:19

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9rruc7$19h$2@news.tpi.pl>, m...@v...pl says...

> [...]
> spelnia.... Przykre
> A zycie w swiecie marzen zamiast w realnym to istne przestepstwo...

"Trzeba zapelnic kat - ten i ów,
marzenie to tkacz dzielny - nie lęka się snów
(...)
budujcie zamki z mgieł".
L.Staff

zapytanie