Masa miesniowa

21. Data: 2004-12-22 13:28:53

Temat: Re: Masa miesniowa
Od: "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na pewno białko jest potrzebne do zregenerowania mięśni...
> Z tego co wiem to koledzy stosują aminokwasy, ale je raczej nie chcę
> wchodzić w chemie...

jak nie chcesz wchodzic w chemie to nic nie jedz i nie pij ;))

> No nic, wystarczy pewni ograniczyć jedzenie.

wystarczy zjadac tyle ile organizm potrzebuje z zachowaniem proporcji miedzy
skladnikami

22. Data: 2004-12-22 13:31:59

Od: "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczyna nie trenuje kulturystyki, wręcz odwrotnie, obawia się przyrostu
> mięśni. Skąd twoje przypuszczenie, że bierze kreatyninę? I czemu nie
> odradzasz Jej koksów np.? Też powodują wzrost mięśni, że o sile nie
wspomnę.

nie wazne czy trenuje kulturystyke ale nigdy w zyciu nie slyszalem o
suplementacji 'kreatynina' (i nie jest to zwykla literowka z ktorej sie
smieje lecz BŁAD bo kreatynina jest produktem rozkladu kreatyny -
niepozadanym wrecz )

23. Data: 2004-12-22 13:34:37

Od: "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widzę, że masz bardzo wyspecjalizowane potrzeby.
> Powinnaś się pogodzić z faktem iż siła jest związana z wielkością
> mięśnia. Poza tym wymagania względem kobiecej sylwetki
> się uelastyczniły :))

ale nie jest zaleznoscia proporcjonalna

ps Chaciur sorka za pomylke poszlo na priv

24. Data: 2004-12-22 15:05:44

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl> napisał w wiadomości

> pewnie ze nie loteria - zacznie najpierw ograniczac zapotrzebowanie (chcac
> redukowac tkanke miesniowa) i pobierac ja z tkanek 'mniej potrzebnych' do
> odbudowy potrzebnych. I wszystko proste - tylko w wypadku uzywania miesni
> cos innego stanie sie zrodlem bialka - bo miesnie beda bardziej potrzebne
> (uzywane)

Jeśli są uszkadzane na skutek intensywnych ćwiczeń to się nie odbudują
jeżeli nie będzie odpowiednio wysokiego stężenia wolnych aminokwasów
szczególnie waliny, leucyny, izoleucyny.

W organizmie jest ustalona hierarchia tkanek. Ja to zagadnienie
znam z głodówek: (zupełnie przypadkowa strona)
http://www.republika.pl/iduwp/prive/glodowki%20leczn
icze.htm

"Obowiązuje przy tym hierarchia wartości w trakcie korzystania z rezerw ustrojowych.
W pierwszej kolejności zostają zużyte zapasy, złogi, różne patologiczne twory,
zastarzałe
ogniska zapalne, komórki zwyrodniałe i chore." [...]
"Najcenniejsze narządy - mózg i serce - nawet przy bardzo długiej głodówce
niewiele tracą na wadze, są najdłużej oszczędzane."

Nie mogę znaleźć nic konkretnego o mięśniach ale z tego co pamiętam
to są one traktowane jako 'magazyn białka' w krytycznych sytuacjach.

Nie zrozum mnie źle, sam mam opory pisząc o zmniejszeniu białka,
ale wg tego co wiem powinno się to zakończyć redukcją tkanki
mięśniowej.

Jeśli masz jakiekolwiek inne dane to chętnie poczytam.

pozdrawiam Chaciur

25. Data: 2004-12-22 15:06:06

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale nie jest zaleznoscia proporcjonalna

Chodzi Ci, że nie jest liniową?

> ps Chaciur sorka za pomylke poszlo na priv

no problem
i tak nie doszło bo mam wstawke którą trzeba ręcznie usunąć :)

pozdrawiam Chaciur

26. Data: 2004-12-22 16:23:19

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Chaciur w wiadomości news:cqc2nt$m76$1@nemesis.news.tpi.pl pisze:

> Nie mogę znaleźć nic konkretnego o mięśniach ale z tego co pamiętam
> to są one traktowane jako 'magazyn białka' w krytycznych sytuacjach.

W niekrytycznych rowniez. Miesnie biora aktywny udzial w utrzymywaniu
stezenia aminokwasow we krwi na odpowiednim poziomie, zachodza w nich ciagle
procesy rozkladu i resyntezy bialek.

--
Jeżeli coś pomaga na wiele chorób to znaczy,że jest niewiele warte i tylko chodzi o
pieniądze. - [HALA]

27. Data: 2004-12-23 09:40:44

Od: "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi Ci, że nie jest liniową?
Nie. Chodzi o to ze przy tej samej objetosci miesnia mozna dysponowac rozna
sila. A wzrost masy miesniowej nie zawsze musi byc tozsamy z wzrostem sily.
Wynika to z budowy miesnia i roznej specyfiki pracy wlokien
bialych-szybkokurczliwych i czerwonych-wolnokurczliwych. Za sile odpowiadaja
glownie te pierwsze, za wytrzymalosc drugie a objetosc miesnia wynika z sumy
grubosci wszystkich wlokien

28. Data: 2004-12-23 10:38:01

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

nowac w wiadomości news:cqe3vq$j3f$1@nemesis.news.tpi.pl pisze:

> Nie. Chodzi o to ze przy tej samej objetosci miesnia mozna dysponowac
> rozna sila.

Poniewaz sila miesniowa zalezy i od pola przekroju poprzecznego wlokien, i
od ich dlugosci (dlugosci calego miesnia). Dlatego przed wysilkiem warto sie
rozciagnac.

--
Opracowane przeze mnie żywienie optymalne jest sposobem odżywiania przeznaczonym
przez bogów dla ludzi. - Jan Kwaśniewski [doktor Kropka]

29. Data: 2004-12-23 11:58:27

Od: "bea." <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja jestem już po lekturze, Wspinaczka - trening i praktyka i już nie
martwię się o przyrost masy mięśniowej :))))
Ale gdyby ktoś mi mógł powiedzieć, co należy jeść żeby szybciej regenerować
sie po wysiłku ???
(na aminokwasy na pewno za wcześnie)
Dziękuję

30. Data: 2004-12-23 14:32:18

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> glownie te pierwsze, za wytrzymalosc drugie a objetosc miesnia wynika z sumy

Ok. To można różnie rozpatrywać. Jeżeli chodzi o populacje
to wg mnie masz racje. Jeżeli chodzi o jednego konkretnego
człowieka to wraz ze wzrostem masy mięśniowej będzie
wzrastała siła. Proporcje pomiędzy ilością mięśni szybkich
i wolnych są uwarunkowane genetycznie, to podobno najmniej
dająca się modelować treningiem wartość. Z Armstronga
(30-40 cm wyskoku) nikt nie zrobi Małysza i na odwrót.

pozdrawiam Chaciur

Zahamowanie spadku wagi
Moroznik Kaukaski
odlotowa strona śmieszne zdjęcia www.funfotka.pl