Maseczka Dax'a Chińskie Zioła

1. Data: 2003-04-03 15:56:40

Temat: Maseczka Dax'a Chińskie Zioła
Od: "Royale" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialabym sie was poradzic w dosc nurtujacej dla mnie sprawie.... Na wizazu
znalazlam dosc przychylna opinie na temat maseczki Dax Cosmetics z serii
Chińskie zioła... kupiłam ją nie czytając nawet informacji na tubce... pisze
tam, ze masecza jest dla osob po 25 roku zycia... a ja mam dopiero 18 :> Czy
moge jej mimo wszystko uzyc, czy mam sie spodziewac jakichs skutkow
ubocznych... przyznam, ze mam wielka ochote sprobowac... Moze lepiej oddac
Mamie? ;)
Cieplutko pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-04-03 18:39:46

Temat: Re: Maseczka Dax'a Chińskie Zioła
Od: Magda Kochmanska <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Royale wrote:

>ze masecza jest dla osob po 25 roku zycia... a ja mam dopiero 18 :> Czy
> moge jej mimo wszystko uzyc, czy mam sie spodziewac jakichs skutkow
> ubocznych...

Hej

Zachecona przez dziewczyny z grupy kupilam maseczke, ktora stoi sobie w
lazience, po zastraszajacym tempie jej ubywania stwierdzilam, ze musiala
sie nia zainteresowac moja osiemnastoletnia siostra- rzeczywiscie uzywa
jej dwa razy w tygodniu od jakiegos miesiaca:) jak na razie buzke ma
gladka i nie widac "skutkow ubocznych" Mysle, ze smialo mozesz jej uzywac.

Magda

1. Data: 2003-04-03 21:54:57

Temat: Odp: Maseczka Dax'a Chińskie Zioła
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja myślę, że skoro masz 18 lat, to nie rozleniwiaj sobie skóry kosmetykami
dla kobiet po 25 roku życia.
Ja mam 27 i nie uzywam kremów dla kobiet po 35 roku życia.:))
Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-04-04 06:03:48

Od: "aQa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moge jej mimo wszystko uzyc, czy mam sie spodziewac jakichs skutkow
> ubocznych... przyznam, ze mam wielka ochote sprobowac... Moze lepiej oddac

Myśle,że maseczka ta Ci nie zaszkodzi,gdyż skóra pobierze składniki dla niej
potrzebne,
a reszte po prostu ni e przyswoi.

aQA

1. Data: 2003-04-04 06:41:35

Od: "Royale" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aQa" <a...@i...pl> wrote in message
> pisze
> Czy
> >

> Myśle,że maseczka ta Ci nie zaszkodzi,gdyż skóra pobierze składniki dla
> [...]
Problem w tym, ze juz raz ja nalozylam :P Nie ma zadnej reakcji
uczuleniowej... ale obawiam sie, ze skora wchlonela wszystkie skladniki...
bo po 5 minutach po maseczce na buzi nie bylo ani sladu :) Nie bylo nawet
czego scierac chusteczka :) Musze jednak przyznac, ze buzia po niej jest
naprawde gladziutka i taka jakby bardziej promienna. Juz sama nie wiem...
moze rzeczywiscie odlozyc?
Pozdrawiam serdecznie
Kasia :)

1. Data: 2003-04-04 09:48:54

Od: "aQa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> naprawde gladziutka i taka jakby bardziej promienna. Juz sama nie wiem...

Stosuj tą maseczke po prostu rzadziej niż 25 -latki!

aQA

1. Data: 2003-04-04 11:27:05

Od: "Royale" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stosuj tą maseczke po prostu rzadziej niż 25 -latki!
>

> aQA

Chyba wlasnie tak zrobie :)) Serdecznie dziekuje za odpowiedz :)
Wiosennie pozdrawiam
Kasia (:

1. Data: 2003-04-04 19:04:13

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale obawiam sie, ze skora wchlonela wszystkie skladniki...
> bo po 5 minutach po maseczce na buzi nie bylo ani sladu :) Nie bylo nawet
> czego scierac chusteczka :)

W takim razie ta maseczka jest wręcz niezbedna Twojej skórze- stosuj ją bez
oporów :)

kosmetyki na allegro
[spam] wyprzedaz
kosmetyki oriflame
zel ze swietlika co sadzicie bo ja mam watp....
fryzjer w Krakowie Help!!!