nieoryginalne kosmetyki

1. Data: 2003-04-03 16:03:24

Temat: nieoryginalne kosmetyki
Od: "Adam Kondrat" <adam_delete@kondrat_delete.pl> szukaj wiadomości tego autora

HEj. Ogladalem sobie allegro i widze, ze jest zalew tanich kosmetykow
znanych producentow.
np Fahrenheit 100ml - cena 100PLN

W takiej cenie ten zapach nei wystepuje nawet w strefach wolnoclowych. Czy
wiecie o co chodzi?

Mam wrazenie, ze sie lekko wcialem - kupilem takiego Fahrenheita za 140PLN i
porownujac zbutelka oryginalna, ktora mam od kilku lat widze pewne roznice -
np gorsza jakosc nadrukow na butelce i opakowaniu.

Jesli przekonam sie, ze to kanal, to mam mozliwosc odwrotu. Natomiast musze
to zweryfikowac, czy to na pewno jest produkt nieoryginalny.

Szukam wlasnie w google opini nt. Moze wy cos wiecie?

--
Adam Kondrat
http://adam.kondrat.pl

1. Data: 2003-04-03 16:37:10

Temat: Odp: nieoryginalne kosmetyki
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy Ci pomogę, ale widziałam w Turcji na bazarze prawie idealne
podróbki perfum. Tj. wyglądało to identycznie jak oryginalnie (butelka i
opakowanie) , ale trwałość tego cuda pozostawiała wiele do życzenia.
Kosztowało 5 euro, ale jak ktoś się targował, to mógł kupić nawet za 3 euro.
Szczerze mówiąc, gdybym dostała je w prezencie, to na pierwszy rzut oka nie
pomyślałabym, że nie są oryginalne.
Może ktoś nakupował na bazarze i teraz opycha...???
Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-04-03 16:40:50

Temat: Re: nieoryginalne kosmetyki
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Kondrat wrote:

> HEj. Ogladalem sobie allegro i widze, ze jest zalew tanich kosmetykow
> znanych producentow.
> np Fahrenheit 100ml - cena 100PLN

nie tylko fahrenheit. ale tak, jest takich "okazji" niemalo. swego czasu
krolowaly kosmetyki po 200-300 pln w perfumeriach, sprzedawane od 1 pln
za pelne, nowe opakowanie. licytacja konczyla sie w okolicach 120 zl -
nie wiem, jakim sposobem sie to sprzedawcy oplacalo.

> Jesli przekonam sie, ze to kanal, to mam mozliwosc odwrotu. Natomiast musze
> to zweryfikowac, czy to na pewno jest produkt nieoryginalny.

porownaj z butelka w perfumerii. mam nadzieje, ze jeszcze nie wystawiles
opinii na allegro?

> Szukam wlasnie w google opini nt. Moze wy cos wiecie?

hmmm. adresu nie znam, ale moge podpowieziec, zebys sprawdzil rodzaj
szkla, z ktorego zrobiona jest butelka - czy jest barwione, czy ma
naklejona kolorowa folie. sprawdz liternictwo, czy jest identyczne, czy
nic sie nie sciera. sprawdz korek i psiukacz - czy sa z metalizowanego
plastiku, czy metalu. sprawdz wszystkie napisy na pudelku. i naklejke na
spodzie butelki. w zasadzie moglbys sie nawet skontaktowac z
dystrybutorem danej marki, zeby potwierdzic przypuszczenia.

xx.

1. Data: 2003-04-03 21:39:18

Od: "Adam Kondrat" <adam_delete@kondrat_delete.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej . Dzieki wszystkim za odpowiedzi. Moje obawy sie potwierdzily.
Fahrenheit ktorego kupilem oraz Lancome Miracle sa podrabiane.

Szklo na butelkach jest zlej jakosci, nie jest w pelni [przezroczyste. Sa w
nim babelki powietrza. Dalej butelka Fahrenheita w oryginale jest barwiona
wewnarz - na wskros. Natomiat cieniowanie na tej butelce ktora kupilem jest
jakby wykonane sprayem

Wszedzie jakosc druku jest slaba. Pokrywka jest nieprecyzyjna. Naklejka
Christian Dior jest bardzo cienka. Napisy na butelce sa niskiej
rozdzielczosci i rozmyte. kolor sie nie zgadza. Opakowanie jest ofoliowane i
zapieczetowane jakby to ktos goracym nozem zatapial

Od razu wiedzialem, ze to smierdzi. Bo skoro w najtanszych sklepach
internetowych w europie taka cela nie jest mozliwa nawet po odjeciu tax, to
cos jest nie tak.

Mozna wiec przyjac, ze wszystkie kosmetyki, ktore sa sprzedawane na allegro
i "od znajomych" to sa produkty podrabiane. Nic wiecej jak oszukiwanie
ludzi. Po raz pierwszy nabylem kosmetyk poza perfumeria i ta cena od razu mi
sie wydal podejrzana. Taka cene mozna uzyskac tylko pod warunkiem, ze
produkuje sie je w 'stodole'

Na pierwszy rzut oka produkt jest nie do rozroznienia. Specjalnie chcialem
to zweryfikowac, gdyz sprawa wydala mi sie od razu nieczysta. Wizyta w
perfumerii potwierdzila moje obawy.

A wiec nie kupujcie zadnych kosmetykow poza perfumeria!!! Fahrenheit 100ml
musi kosztowac conajmniej 44 EUR

--
Adam Kondrat

1. Data: 2003-04-03 22:43:30

Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam Kondrat <adam_delete@kondrat_delete.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:b6i9m1$gnr$...@s...futuro.pl...

> Na pierwszy rzut oka produkt jest nie do rozroznienia. Specjalnie
chcialem
> to zweryfikowac, gdyz sprawa wydala mi sie od razu nieczysta. Wizyta
> perfumerii potwierdzila moje obawy.

Czy bedziesz to jakos naglasnial na Allegro?
Bo moze warto by innych ostrzec?

--
cieplutko pozdrawia Magda
Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

1. Data: 2003-04-04 06:13:26

Od: "Adam Kondrat" <adam_delete@kondrat_delete.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy bedziesz to jakos naglasnial na Allegro?
> Bo moze warto by innych ostrzec?

Nie kupilem tego via allegro. Natomiast oddaje to, a innych tez mozna
ostrzec. Rozpowiadajcie znajomym !

1. Data: 2003-04-04 08:28:23

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Kondrat wrote:

> Hej . Dzieki wszystkim za odpowiedzi. Moje obawy sie potwierdzily.
> Fahrenheit ktorego kupilem oraz Lancome Miracle sa podrabiane.

[ciach cechy charakterystyczne - potwierdzily sie moje obawy]

> Od razu wiedzialem, ze to smierdzi. Bo skoro w najtanszych sklepach
> internetowych w europie taka cela nie jest mozliwa nawet po odjeciu tax, to
> cos jest nie tak.

no, to jest oczywiste. wszelkie okazjie sprowadzajace sie do 100 zl za
100 ml, zwlaszcza jesli sprzedajacy ma tego kilkanascie albo i wiecej
sztuk, to podrobki. niestety, malo kto z kupujacych sie na tym pozna, bo
jesli nigdy nie widzial oryginalu albo wrecz olewa oryginalnosc perfum,
to co tu zrobic?

> [...]
> sie wydal podejrzana. Taka cene mozna uzyskac tylko pod warunkiem, ze

nie, to nie tak. nie wszystkie kosmetyki sprzedawane na allegro sa
podrabiane. co do perfum, to mam niewielkie doswiadczenia, bo dwa razy
kupowalam testery dla tesciowej (byly oryginalne, testerow nikt nie
bedzie podrabiac). ale jesli chodzi o kosmetyki kolorowe lub
pielegnacyjne, wiele osob handluje wersjami GWP, czyli mniejszymi
opakowaniami, dolaczanymi do roznych zakupow. niektore sprzedaja to, co
same dostaly i co im nie pasuje, niektore sprowadzaja to hurtowo np. z
USA i robia z tego biznes. sa tez osoby, ktore jezdza na wszystkie
wyprzedaze kosmetykow w Polsce albo maja kontakt z dystrybutorem - wtedy
ich ceny sa nizsze od sklepowych o jakies 30-40%.

xx.

1. Data: 2003-04-04 09:49:07

Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Kondrat" <adam_delete@kondrat_delete.pl> napisał w
wiadomości news:b6hm06$5sg$1@szmaragd.futuro.pl...
> [...]
> np Fahrenheit 100ml - cena 100PLN
>
> W takiej cenie ten zapach nei wystepuje nawet w strefach wolnoclowych. Czy

Cos mi sie wlasnie przypomnialo. Zdarzylo mi sie, ze od czasu do czasu
sprzedaje na allegro rozne rzeczy i wody w probkach tez.
Ale mniejsza z tym.
Pewnego wieczorka zadzwonil do mnie jakis mlody pan, ktory znalazl mnie na
allegro i proponowal sprzedaz hurtowa wod toaletowych po niskiej cenie - ze
to niby byly oryginaly. Ja od razu do niego zagadlam, ze pewnie z Turcji je
sprowadza i podziekowalam. Ale wdawal sie w dyskusje, ze to sa oryginalne i
zebym nie udawala, bo pewnie tez mam z Turcji a nie z Niemiec, i ze wszyscy
na allegro maja z Turcji.
Czyli jednak trzeba uwazac kupujac tam (allegro) perfumy, by nie trafic na
te tureckie - nie wiadomo, czy pan dzwoniacy do mnie nie dostarcza tych wod
do sprzedawcow z allegro.

1. Data: 2003-04-04 13:11:32

Od: "Mysia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli ktos zakupil na allegro nieoryginalne perfumy/kosmetyki to mam
ogromna prosbe - i podejzewam, ze nie tylko ja - podajcie NAZWY UZYTKOWNIKOW
!!!

Jezeli juz ktos z Was dal sie oszukac, to moze niech nastepni beda ostrozni.
Zamowilam ostatnio (ale juz za pozno, bo wplacilam pieniazki). Przekonam sie
za kilka dni. Jesli nie beda oryginalne to oczywoscie zaraz to oglosze.

Maseczka Dax'a Chińskie Zioła
kosmetyki na allegro
[spam] wyprzedaz
kosmetyki oriflame
zel ze swietlika co sadzicie bo ja mam watp....