Re: Maskowanie si

1. Data: 2004-04-26 09:48:42

Temat: Re: Maskowanie si
Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Rafał" <f...@j...pl> skrev i meddelandet
news:c6i5km$u93$1@julia.coi.pw.edu.pl...
> Dziękuję za wszystkie informacje.
> Moze i jestem nie kumaty hihi ale nie rozumiem jak to można zarazić
> korektor. Możesz mi jeszcze to wytłumczyć??

Normalnie, tak jak przenosi sie wlasne bakterie na szczoteczke do
zebow. (Dlatego nie moga z niej korzystac inne osoby).

Smarujac (otwarta lub niezagojona) kroste przenosisz bakterie ze skory
na korektor. Potem wybrazmy sobie, ze spotykasz swietnego dermatologa,
dostajesz wspaniala kuracje, ktora nie pomaga, bo ciagle sie zarazasz
ponownie bakteriami z korektora.

Dlatego, miedzy innymi, tak czesto produkuje sie teraz kosmetyki w
tubkach.

--
Pozdrawiam, Magda
www.busk.net/uroda