Mastercook

1. Data: 2006-08-22 20:57:48

Temat: Mastercook
Od: "Aga" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W niedalekiej przyszłości będę robiła remont kuchni.
Zastanawiam się nad sprzętem z Mastercooka,
zmywarka i kuchnia do zabudowy.
Prosze podzielcie się opinią na temat tej firmy bo niedługo zwariuję od
oglądania stron ze sprzętem.
Pozdrawiam
Agnieszka

2. Data: 2006-08-22 21:34:55

Temat: Re: Mastercook
Od: "Mietek" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

i kuchnia do zabudowy.
> Prosze podzielcie się opinią na temat tej firmy bo niedługo zwariuję od
> oglądania stron ze sprzętem.
> Pozdrawiam
> Agnieszka
wydaje mi sie, ze jak zmywarka to Bosch.
Mam 3 lata - bez problemów. Zalaczana codziennie 1-2 razy.

Nie polecam sprzetu Whirlpool.Badziewie.
Jedynie z plyty elektrycznej jestem zadowolony (chyba nazywa sie to plyta
indukcyjna)

Przy firmach zwracaj uwage na czas gwarancji i serwis

3. Data: 2006-08-23 09:09:23

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
>W niedalekiej przyszłości będę robiła remont kuchni.
> Zastanawiam się nad sprzętem z Mastercooka,

W kuchniach gazowych mastercooka od zawsze (jeszcze od czasów, kiedy
mastercook nazywał się "Wrozamet") psują się zapalacze do gazu,
problem z nimi występuje naprawdę często, więc nie polecam.

J.

4. Data: 2006-08-24 07:32:21

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in news:ech604$5q1$1@daniel-
new.mch.sbs.de:

> W kuchniach gazowych mastercooka od zawsze (jeszcze od czasów, kiedy
> mastercook nazywał się "Wrozamet") psują się zapalacze do gazu,
> problem z nimi występuje naprawdę często, więc nie polecam.

Przez 9 lat wymieniony raz. Nie tak znow strasznie.
Swoja droga trzeba utrzymywac go w czystosci, bo czasem niewielkie
zabrudzenie uniemozliwia dzialanie.

e-Shrek

5. Data: 2006-08-24 07:41:31

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in
> news:ech604$5q1$1@daniel- new.mch.sbs.de:

> Przez 9 lat wymieniony raz. Nie tak znow strasznie.

Możnaby powiedzieć, że o raz za dużo. Dodam jeszcze, że sąsiadowi
się zepsuł po roku, a moim rodzicom zaraz po upłynięciu
gwarancji.

> Swoja droga trzeba utrzymywac go w czystosci, bo czasem
> niewielkie
> zabrudzenie uniemozliwia dzialanie.

To swoją drogą i chyba w każdym, dowolnego producenta, ale w tym
wrozametowym psuło się (i psuje nadal) akurat coś innego.

J.

6. Data: 2006-08-24 07:57:45

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możnaby powiedzieć, że o raz za dużo. Dodam jeszcze, że sąsiadowi
> się zepsuł po roku, a moim rodzicom zaraz po upłynięciu
> gwarancji.

Nobody's perfect ;-) Ale nie jest to "naprawde czesto" jak napisales.

> To swoją drogą i chyba w każdym, dowolnego producenta, ale w tym
> wrozametowym psuło się (i psuje nadal) akurat coś innego.

Agregat, odpowiedzialny za powstawanie iskry.

e-Shrek

7. Data: 2006-08-24 09:16:26

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "e-Shrek wp.pl>" <e-shrek@po_malpce_tylko_to--> napisał w
wiadomości news:Xns982965587E0B1eshrekKASUJwppl@213.180.128.149

> Nobody's perfect ;-) Ale nie jest to "naprawde czesto" jak
> napisales.

U Ciebie nie było, u rodziców zepsuło się już po roku. "Naprawdę
często" pozatym dotyczyło faktu, że ta usterka występuje w ich
kuchenkach nagminnie.

> Agregat, odpowiedzialny za powstawanie iskry.

Oczywiście, chodziło mi bardziej, o to co się w tym generatorze iskry
psuje.

J.

8. Data: 2006-08-27 16:18:35

Od: pawlab <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystko tylko nie kuchenka gazowa Mastercook,
psują się nie tylko zapalacze ale i przełączniki od włączania
oświetlenia, duchowki, rożna i pstrykacz od iskry
stanowczo nie polecam
u mnie 1 awaria po 3 miesiącach a później to już poleciało
choć kuchenkę mam już od ponad 8 lat

9. Data: 2006-08-30 19:37:20

Od: "marek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

zmywarka mastercook 60cm najprostrzy model, zero problemów, 4 rok
kuchnia płyta plus piekarnik (minus starte piktogramy przy kurkach) reszta
OK

hydrofor/studnia/nieszcz elnosc
automat-szerokości
Kora a co pod nia ?