Mastrubacja

1. Data: 2000-05-25 16:47:19

Temat: Mastrubacja
Od: Monika Korolczuk <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli ktos sadzi, ze to naturalne, to rzeczywiscie jest malpa !!!
Dlaczego ? odpowiedz jest prosta : jesli samookaleczenie nie jest
traktowane jak cos normalnego (bo przeciez nie jest !),
to czemu samogwalt moze byc traktowany ze zrozumieniem i akceptacja ?
Jest to niemoralna forma zaspokajania wlasnych "potrzeb" (przynajmniej wg mnie).
Na wszystko przyjdzie czas. Popelniajac cos takiego czlowiek traci kontrole nad
tym, co robi. A TO JUZ NIE JEST NORMALNE.
komikak
P.S. Ktos powiedzial, ze malpy to robia. A my jestesmy malpami, czy
myslacymi ludzmi ?

2. Data: 2000-05-25 18:37:25

Temat: Re: Mastrubacja
Od: "Alf'Red" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

>P.S. Ktos powiedzial, ze malpy to robia. A my jestesmy malpami, czy
> myslacymi ludzmi ?

Rzeczywiście, robią to, widziałem w ZOO. Ale odbiegając trochę od tematu.
Małpy również jedzą. Czy to znaczy, że nie powinniśmy jeść? Właśnie
zrezygnowałem z kolacji, bo boję się zezwierzęcić.

3. Data: 2000-05-25 18:52:59

Temat: Odp: Mastrubacja
Od: "Michal" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Korolczuk <k...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8gjlen$7oa$...@k...task.gda.pl...
> [...]
> tym, co robi. A TO JUZ NIE JEST NORMALNE.
> komikak
> P.S. Ktos powiedzial, ze malpy to robia. A my jestesmy malpami, czy

typowe katolickie chore podejscie do sprawy

polecam posty w tym temacie na pl.soc.religia

Michal

4. Data: 2000-05-25 19:03:25

Od: "Jarosław Łączkowski" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Typowo grubianskie podejscie do sprawy.
Polecam autorefleksje.
--
Jarosław Łączkowski
mailto: j...@h...torun.pl

5. Data: 2000-05-26 07:58:37

Od: "* piotr'ek *" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli ktos sadzi, ze to naturalne, to rzeczywiscie jest malpa !!!

Witamy w sekcie, Radiomaryjno -Łopuszańsko-Niesołowskiej.

Diagnoza: Zboczenie.

--
Umrzyj młodo! Zostaw atrakcyjne zwłoki.
Inż nauk medycznych Piotr'ek N. - Volna Republika Olkusz

6. Data: 2000-05-26 17:06:15

Od: "Michal" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarosław Łączkowski <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8gjt27$hot$...@h...uw.edu.pl...
> Typowo grubianskie podejscie do sprawy.
> Polecam autorefleksje.

mam alergie na katolicyzm

7. Data: 2000-05-26 18:21:16

Od: "Jarosław Łączkowski" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam alergie na katolicyzm

TO SIE LECZ

8. Data: 2000-05-26 21:11:26

Od: "KacWal" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Łączkowski napisał(a) w wiadomości: ...

>TO SIE LECZ

"ALL WE HEAR IS RADIO MARYJA.
RADIO WHAT'S NEW?
SOMEONE STILL GIVEs A CONCESSION FOR YOUUUU.."

KacWal

9. Data: 2000-05-26 22:01:35

Od: "Jarosław Łączkowski" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "ALL WE HEAR IS RADIO MARYJA.
> RADIO WHAT'S NEW?
> SOMEONE STILL GIVEs A CONCESSION FOR YOUUUU.."
>
> KacWal

All u need is ... hand

10. Data: 2000-05-26 22:30:53

Od: Robert Pyzel <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 May 2000 16:47:19 GMT, Monika Korolczuk <k...@p...wp.pl>
wrote:

>Jesli ktos sadzi, ze to naturalne, to rzeczywiscie jest malpa !!!
>Dlaczego ? odpowiedz jest prosta : jesli samookaleczenie nie jest
>traktowane jak cos normalnego (bo przeciez nie jest !),
Nigdy nie obcinałaś włosów i paznokci ? I co ma onanizm do
samookaleczania ?
>to czemu samogwalt moze byc traktowany ze zrozumieniem i akceptacja ?
Samogwałt powiadasz, prawa ręka gwałci lewa broni, albo odwrotnie.
>Jest to niemoralna forma zaspokajania wlasnych "potrzeb" (przynajmniej wg mnie).
>Na wszystko przyjdzie czas. Popelniajac cos takiego czlowiek traci kontrole nad
>tym, co robi.
Muszę się jeszcze wiele nauczyć, onanizm do utraty panowania nad sobą
? Fajne, że też nie znałem tego jako nastolatek.
> A TO JUZ NIE JEST NORMALNE.
> komikak
>P.S. Ktos powiedzial, ze malpy to robia. A my jestesmy malpami, czy
> myslacymi ludzmi ?
Czeczenia, Kosowo, Liban,......... - qrde człowiek to brzmi dumnie
--
Na początku Bóg stworzył idiotów. Dla wprawy.
Potem stworzył polityków. -- Mark Twain

Lekarze w sieci
Do pediatrów
Jakie to prochy?