Re: Masturbacja

From: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Masturbacja
Date: Mon, 27 Sep 2004 10:14:12 +0200

Użytkownik "zmarekz" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
news:cj8ekh$f43$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Może niekompletnie nic. Napewno nie karac i nie krzyczec bo to nic nie da.
> Ale może warto z nim pogadac na spokojnie za jakiś czas.

Ale w jakim sensie pogadać? "Synku, nie tób TEGO, bo oślepniesz", czy może
raczej "Fajnie prawda? Może pomasturbujemy się razem?"

> Sama masturbacja
> nauczy go jedynie tego, że zapokojenie seksualne może miec kiedy zechce -
> poprzez masturbacje.

No i dobrze. Taki jest właśnie cel masturbacji.

> A nie robienie nic doprowadzi do tego, iż będzie
> masturbowal się wszędzie gdzie będzie to możliwe.

Nieprawda. Od masturbacji nie traci się mózgu i nadal się wie, co wolno, a
czego nie wolno.

?

> Hm zaraz podniosą sie krzyki ze bzdury gadam. Odpowiem odrazu mam 30 lat i
> pisze na podstawie osobistych doświadczeń.

Więc może nie sądź innych na podstawie "własnych doświadczeń". Niektórzy
mogą się powstrzymać i nie masturbują się wszędzie, a poza masturbacją znają
też inne techniki zaspokojenia seksualnego. Swoją drogą lepiej, że ten
15-latek zaspokaja się sam, niż gdyby miał chodzić do dyskoteki i codziennie
inną dziewczynę "zaliczać", a potem mieć niechciane dziecko, nie sądzisz?

D.