Masturbacja

1. Data: 2004-09-27 05:50:32

Temat: Masturbacja
Od: "Joanna" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś zauważyłam, że mój 15 letni syn się masturbuje.
Co mam z tym zrobić?

Jestem zrozpaczona

2. Data: 2004-09-27 05:59:08

Temat: Re: Masturbacja
Od: "Crony" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dziś zauważyłam, że mój 15 letni syn się masturbuje.
> Co mam z tym zrobić?

Nic:)

3. Data: 2004-09-27 06:15:05

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
z Tobą Joanna, spowodowaną tym faktem frustracją:

> Dziś zauważyłam, że mój 15 letni syn się masturbuje.
> Co mam z tym zrobić?

Powiedz mu, że mu włosy między palcami wyrosną.

> Jestem zrozpaczona

Jeśli tylko z tego powodu, to ciesz się, że nie masz większych zmartwień.
Jest to zachowanie świadczące o tym, że jest _normalnym_ dojrzewającym
chłopakiem.

puchaty

--
"ola boga" Roch Dz.

4. Data: 2004-09-27 06:19:00

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Crony" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Joanna" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Nic:)

popieram :)))

zastanawia mnie tylko ta rozpacz...

kasiatoya

5. Data: 2004-09-27 06:51:29

Od: "Robbins" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> Jest to zachowanie świadczące o tym, że jest _normalnym_ dojrzewającym
> chłopakiem.

Skad taka pewnosc? A wiesz o czym w tym czasie mysli? :-))

Rob

6. Data: 2004-09-27 07:12:52

Od: "zmarekz" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Crony" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Joanna" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Nic:)

Może niekompletnie nic. Napewno nie karac i nie krzyczec bo to nic nie da.
Ale może warto z nim pogadac na spokojnie za jakiś czas. Sama masturbacja
nauczy go jedynie tego, że zapokojenie seksualne może miec kiedy zechce -
poprzez masturbacje. A nie robienie nic doprowadzi do tego, iż będzie
masturbowal się wszędzie gdzie będzie to możliwe. A z czasem będzie jeszcze
gorzej. Nie będzie potrafił kontrolowac swego popędu seksualnego i każde
najmniejsze pobudzenie bedzie się kończyć masturbacją.
Hm zaraz podniosą sie krzyki ze bzdury gadam. Odpowiem odrazu mam 30 lat i
pisze na podstawie osobistych doświadczeń.

7. Data: 2004-09-27 08:14:12

Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zmarekz" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> Może niekompletnie nic. Napewno nie karac i nie krzyczec bo to nic nie da.
> Ale może warto z nim pogadac na spokojnie za jakiś czas.

Ale w jakim sensie pogadać? "Synku, nie tób TEGO, bo oślepniesz", czy może
raczej "Fajnie prawda? Może pomasturbujemy się razem?"

> Sama masturbacja
> nauczy go jedynie tego, że zapokojenie seksualne może miec kiedy zechce -
> poprzez masturbacje.

No i dobrze. Taki jest właśnie cel masturbacji.

> A nie robienie nic doprowadzi do tego, iż będzie
> masturbowal się wszędzie gdzie będzie to możliwe.

Nieprawda. Od masturbacji nie traci się mózgu i nadal się wie, co wolno, a
czego nie wolno.

?

> Hm zaraz podniosą sie krzyki ze bzdury gadam. Odpowiem odrazu mam 30 lat i
> pisze na podstawie osobistych doświadczeń.

Więc może nie sądź innych na podstawie "własnych doświadczeń". Niektórzy
mogą się powstrzymać i nie masturbują się wszędzie, a poza masturbacją znają
też inne techniki zaspokojenia seksualnego. Swoją drogą lepiej, że ten
15-latek zaspokaja się sam, niż gdyby miał chodzić do dyskoteki i codziennie
inną dziewczynę "zaliczać", a potem mieć niechciane dziecko, nie sądzisz?

D.

8. Data: 2004-09-27 09:43:31

Od: "zmarekz" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cj8i51$o77$1@opal.icpnet.pl...

> [...]
> raczej "Fajnie prawda? Może pomasturbujemy się razem?"

> No i dobrze. Taki jest właśnie cel masturbacji.

No tak ale czy ten cel jest dobry ? Wolisz żeby twój mąż masturbował sie
zamiast kochac sie z tobą ?

> Nieprawda. Od masturbacji nie traci się mózgu i nadal się wie, co wolno, a
> czego nie wolno.
A ja nie twierdze ze sie traci. Wiem tylko im dłużej sie to robi tym
trudniej potem się wyrwać. To jak uzależnienie. Jeden wyrwie sie szybciej
inny nie.

> ?
Im dalej i częściej tym trudnie przestac

> [...]
codziennie
> inną dziewczynę "zaliczać", a potem mieć niechciane dziecko, nie sądzisz?
Dokładnie jednym przychodzi to łatwiej a innym gorzej sie powstrzymać. nawet
jak są dorośli.

A co do "przelatywania" panienek to sie zgodze.
W mojej wypowiedzi chodziło mi tylko o to żeby porozmawiac z chłopakiem.
Chciałem powiedzieć ze masturbacja może być grożna za jakiś czas.

9. Data: 2004-09-27 09:49:25

Od: "Griniu" <p...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> da.

> zechce -

> No tak ale czy ten cel jest dobry ? Wolisz żeby twój mąż masturbował sie
> zamiast kochac sie z tobą ?

Uważasz, że 15-latek ma się z kimś kochać, zamiast masturbować???!

> A ja nie twierdze ze sie traci. Wiem tylko im dłużej sie to robi tym
> trudniej potem się wyrwać. To jak uzależnienie. Jeden wyrwie sie szybciej
> inny nie.

To, że jesteś onanistą nie znaczy, że każdy w to wpada. Nie każdy zostaje
alkoholikiem po tym, jak spróbował alkoholu...

Griszczuk

10. Data: 2004-09-27 09:54:05

Od: "Griniu" <p...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dziś zauważyłam, że mój 15 letni syn się masturbuje.
> Co mam z tym zrobić?
>
> Jestem zrozpaczona

Nie widze tu powodow do rozpaczy. Ja zaczalem kilka lat wczesniej. Nie
stalem sie onanista, jak zmarekz...
Nic mu nie grozi, a Ty masz potwierdzenie, ze jest zdrowy :)

Griszczuk

Zgon po Diane-35
Test programu AnoMail
przemoc w rodzinie- poradźcie