Masturbacja

91. Data: 2004-09-28 13:27:13

Temat: Re: Masturbacja
Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik puchaty napisał:

> My prowadziliśmy kiedyś erotyczny sklep internetowy. Sporo rzeczy się nie
> sprzedało także ponieierający się sztuczny członek, czy dmuchana lalka to u
> nas żadna sensacja.

I wszystkie juz zużyliście?

Eulalka, co by ewentualnie po promocyjnych
cenach........ ;)

92. Data: 2004-09-28 13:30:03

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
z Tobą Eulalka, spowodowaną tym faktem frustracją:

> I wszystkie juz zużyliście?
> Eulalka, co by ewentualnie po promocyjnych
> cenach........ ;)

Daj spokój:-). To się tak szybko nie zużywa. Wystarczy, że bateryjki
przyniesiesz...

... Duracell.

puchaty

93. Data: 2004-09-28 13:49:37

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"puchaty" <p...@b...pl> wrote in message

> Jak uważasz.

to wybieram "nie", bo jestem rozpustna :)

> Można by to rozważyć gdybyś zaprezentowała nam jak wygląda w Toim wykonaniu
> literka "t".
> Moja tak - t.

acha, to moja wyglda tak :t, r, y, ;)

> Interpretacja:
> Pismo proste - człowiek rozsądny, dobry organizator,

balaganiarz, chaotyk, lekkoduch,

> Nacisk silny - Podkreśla dynamiczność w działaniu oraz informuje o dużej
> zmysłowości i niezależności

a to ja wale po klawiaturze az wiory leca!

> Brak pętlic górnych - kontrola sfery emocjonalnej...

zanim opowiem o kontroli, pragne sie dowiedziec
co masz na mysli, piszac "petlice gorne"???
bo z tego co wiem, to faceci uzywaja tylko
te dolne.....

> Badania amerykańskich naukowców dowodzą, że dotyczy to głównie mężczyzn.

amerykanskich only?

> Nie odkryto jednak jeszcze powodów, dla których mężczyźni są w tym wypadku
> wyróżnieni.

dlatego, ze badania nie odbywaly sie w Polsce, za "konia" ;)

> Cebulki włosowe "sieją się" podczas masturbacji na dłoniach, a to powoduje,
> że grzbiet męskiej dłoni oraz paliczki są dużo bardziej (niż damskie)
> owłosione.

ciekawe czemu nie sieje sie na wewnetrznej stronie dloni?

> Kluczowym jest tu okres dojrzewania płciowego, podczas którego
> cebulki się dopiero wykształcają i nie do końca jest zdeterminowane miejsce
> ich pobytu.
Dlatego tak istotne jest dla mężczyzn wchodzących w ten
> niebezpieczny okres, by masturbowali się zamiennie - raz lewą, raz prawą
> ręką.

czy mozna poprosic o pomoc reke innego osobnika ?

iwon(k)a

94. Data: 2004-09-28 18:00:38

Od: "Wojtek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> Proszę bardzo! Zawsze możesz na mnie liczyć:-)

dzięki zawsze chciałem mieć taką osobę :)

95. Data: 2004-09-28 18:07:56

Od: "Wojtek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sprzedało także ponieierający się sztuczny członek, czy dmuchana lalka to

chce być Twoim synem :D

96. Data: 2004-09-28 20:17:59

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 28 Sep 2004 08:49:37 -0500, na pl.soc.rodzina, Iwon(k)a napisał(a):

> to wybieram "nie", bo jestem rozpustna :)

Tak mi mów:-)

> acha, to moja wyglda tak :t, r, y, ;)

Miało być tylko "t". Zapodałaś tyle, że się pogubiłem:(

> zanim opowiem o kontroli, pragne sie dowiedziec
> co masz na mysli, piszac "petlice gorne"???
> bo z tego co wiem, to faceci uzywaja tylko
> te dolne.....

To takie zawijasiki nad literami, które wystają ponad wstęgę pisma.

> amerykanskich only?

Tylko im ufam!

> ciekawe czemu nie sieje sie na wewnetrznej stronie dloni?

Jakby się tak przyjżeć pod światło...;-)

> czy mozna poprosic o pomoc reke innego osobnika ?

Jasne. Dlatego tak ważny jest odpowiedni zapas gumowych rękawic;-)

puchaty

--
"skoro coś piszę to znaczy ze mózg mi mowi co mam pisac, a dlatego sie
spieszę bo za szybko myślę" Roch Dz.

97. Data: 2004-09-28 22:07:00

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak mi mów:-)

to przeca mowie;)

> Miało być tylko "t". Zapodałaś tyle, że się pogubiłem:(

no cos ty! pomoz sobie liczac wlosy na rekach.

> To takie zawijasiki nad literami, które wystają ponad wstęgę pisma.

eee, a ja myslalam, juz o petlicach meskich dolnych....:(

> Tylko im ufam!

Polacy tez sa madrzy a nie tylko owlosieni:)

> Jakby się tak przyjżeć pod światło...;-)

masz?

> Jasne. Dlatego tak ważny jest odpowiedni zapas gumowych rękawic;-)

to musi byc bolesne, tak w rekawicy komus.....:)

iwon(k)a

98. Data: 2004-09-28 22:40:28

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:cjbm6l$nt4$1@atlantis.news.tpi.pl,
Ania K. <a...@w...o2.pl> napisał/a:
> Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w wiadomości

> Gorzej jakby były moje ;))))))))))

No wiesz? to juz perwersja pachnie, co robiłyby Twoje akcesoria do
masturbacji u męża Basi???

;-)))

P,NMSP
Tatiana
--
Czasem trzeba polemizować nawet z matołem,
żeby jego głos nie był jedynym słyszalnym

99. Data: 2004-09-29 09:23:28

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:cjdung$38q$1@news.onet.pl,
Specyjal <s...@o...pl> napisał/a:

> Generalnie zbliżenie dwojga ludzi musi być w wyobrażeniach/uczuciach
> czymś przykrym, męczącym itd.

taaa, a ci co uważają seks za cos fajnego się nie onanizują... Sratatata

Pozdrawiam
Tatiana
--
W każdym dobrym małżeństwie istnieje "żelazna racja miłości",
której nie wolno naruszyć

100. Data: 2004-09-29 09:50:30

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
z Tobą Eulalka, spowodowaną tym faktem frustracją:

> Podoba mi się Twoja szczerość ;)

A mi "sratatata" :-)

puchaty

Zgon po Diane-35