Zgon po Diane-35

1. Data: 2004-09-26 20:28:23

Temat: Zgon po Diane-35
Od: d...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

Kilka tygodni temu w Szwecji zmarła dziewczyna. Lekarze stwierdzili powikłania
zakrzepowo-zatorowe i powiązali to z pigułką antykoncepcyjną Diane-35, którą
przyjmowała. Wcześniej podobne zdarzenie miało miejsce w Wielkiej Brytanii.

Czy znacie więcej szczegółów tej historii. Interesują mnie linki do prasy
szweckiej informującej o tym zdarzeniu.

Z góry dziękuję,

demo

2. Data: 2004-09-26 20:42:27

Temat: Re: Zgon po Diane-35
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
Brytanii.

> Czy znacie więcej szczegółów tej historii. Interesują mnie linki do prasy

NTG

Jacek

3. Data: 2004-09-26 20:44:48

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek napisał:

> NTG

Toż tylko zapytał.

Eulalka

4. Data: 2004-09-26 21:14:17

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sep 2004 22:28:23 +0200 I had a dream that d...@v...pl <d...@v...pl> wrote:
> [...]
> przyjmowała. Wcześniej podobne zdarzenie miało miejsce w Wielkiej Brytanii.

Aspiryna i paracetamol są dużo, dużo bardziej niebezpieczne.

5. Data: 2004-09-26 21:29:14

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:slrnclec99.hh1.Grzegorz.Janoszka@plus.icsr.agh.
edu.pl,
Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> napisał/a:

> Aspiryna i paracetamol są dużo, dużo bardziej niebezpieczne.

Bo biorą je również mężczyźni?

Pozdrawiam
Tatiana
--
Prawdziwa wartość miłości polega na tym,
że zawsze rozrzutnie darzy sobą niegodnych

6. Data: 2004-09-26 21:52:02

Od: d...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> NTG

Co to NTG? Możesz jaśniej?

Demo

7. Data: 2004-09-26 21:57:39

Od: d...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> Aspiryna i paracetamol są dużo, dużo bardziej niebezpieczne.

Powiedz to Jej rodzicom!

Chodzi mi o linki do oryginalnych artykułów, a nie o przygadywanie!

Jestem farmaceutą i wiem co to działania uboczne, jak również co to ryzyko i
rachunek prawdopodobieństwa...

demo

8. Data: 2004-09-26 22:02:17

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to NTG? Możesz jaśniej?

Nie Ta Grupa

Jacek

9. Data: 2004-09-26 22:02:59

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem farmaceutą i wiem co to działania uboczne, jak również co to ryzyko
> rachunek prawdopodobieństwa...

Chyba hobbystą farmacutą

Jacek

10. Data: 2004-09-26 23:07:34

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek napisał:

> Chyba hobbystą farmacutą

Kurde, co jest?
Tylko zapytał!

Eulalka

Test programu AnoMail
przemoc w rodzinie- poradźcie
co wy na to?
SESJA FOTOGRAFICZNA
On jest zmeczony i nie ma ochoty na seks