Masturbacja dziecięca

1. Data: 2002-03-10 01:17:51

Temat: Masturbacja dziecięca
Od: "lukasz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem nauczycielką w przedszkolu, zauważyłam u jednej dziewczynki (w wieku
5 lat), że przy każdej wolnej chwili naciska swoje narządy płciowe lub tak
zaciska nogi, że cała się poci. Po rozmowie z rodzicami dowiedziałam się, że
trwa to już od dwóch lat. W niektórych okresach zachowanie to jest
stosunkowo rzadkie, ostatnio jednaj wykorzystuje każdą chwilę do "naciskania
się".
Z czego wynika takie zachowanie ?
Jakie mogą być dalsze konsekwencje?
Jak można pomóc dziecku i jego rodzicom?

1. Data: 2002-03-10 21:33:54

Temat: Re: Masturbacja dziecięca
Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

> Jak można pomóc dziecku i jego rodzicom?

dlaczego odrazu pomagac?
dlaczego jak ludzie robia sobie przyjemnie to odrazu znajdzie sie sfora
innych ludzi ktorzy dopatruja sie w tym czegos zlego i odrazu chca pomagac?
to ze pani sie nie masturbuje to nie znaczy ze masturbacja jest zla, czyz
nie?

1. Data: 2002-03-10 21:43:33

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

ja tylko nie rozumiem jak ludzicha moga nie odrozniac ekscentrykow od
zwyklych
pojebancow. i dlaczego gnoi sie osoby wylamujace sie z rygorow kulturowych,
ale nie stwarzajace zagrozenia dla otoczenia, roznych przeciez od tych co
sie ludziom
naprzykrzaja. ja na przyklad traktuje tych drugich jak tych pierwszych:
normalnie.
sa tacy co gnoja przykrusow. a traktuja nieprzecietna nature - jak nie
wiedza jak
to jak sztuke. czyli dla mnie liczy sie czlowiek a dla pani ze to dziecko
byc moze ma
za duzy poped. a byc moze za 15 lat bedzie w depresji przez to ze ktos
zyczliwy
zechcial jej ukracac zycie seksualne.

1. Data: 2002-03-11 01:22:13

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"sleepindog" <l...@s...dogs.lie> wrote in message news:a6gk74> za duzy
poped. a byc moze za 15 lat bedzie w depresji przez to ze ktos
> zyczliwy
> zechcial jej ukracac zycie seksualne.

jednak jakos trzeba nauczyc dziecko zyc w tym swiecie.
chyba mozna bez bolu nauczyc sie, ze onanizowanie sie jest ok, ale
niekoniecznie w autobusie czy na podworku albo u cioci stasi przy
imieninowej kolacji.

1. Data: 2002-03-11 08:17:53

Od: "niebieski tropiciel" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba nie jesteś produktem tzw. "wychowania bezstresowego" ? Nie potrafię
autorce w poruszonej kwestii pomóc, ale pewne jest, że masturbacja jest zła.
W moim przekonaniu masturbacja świadoma to po prostu głupota. Jeżeli uważa
ktoś inaczej to niech napisze.

1. Data: 2002-03-11 10:27:15

Od: "niebieski tropiciel" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rzecz ujmując swojsko :-) po cholerę tracić tyle energii ?

1. Data: 2002-03-11 11:30:20

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"niebieski tropiciel" <w...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
zła.
> W moim przekonaniu masturbacja świadoma to po prostu głupota. Jeżeli uważa

msturbacja jest zla?? swiadoma masturbacja??? jak nie epatuje nikogo moja
masturbacja to co w niej zlgo, mozesz wyjasnic?
jesli ja sie czasem masturbuje, to oznacza ze jestem zla czy glupia? czy i
to i to?
:))))) (lubiezny usmieszek)
pozdrawiam
waniliowa

p.s. masturbacja sama w sobie nie jest zla, a jesli tak sadzicie to prosze o
konkretne argumenty popierajace to stwierdzenie

1. Data: 2002-03-11 12:03:52

Od: "spider" <s...@p...bydg.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik niebieski tropiciel <w...@p...onet.pl>

> Rzecz ujmując swojsko :-) po cholerę tracić tyle energii ?

Eee... no teraz to zes palnal ;-)
Podchodzac tak do sprawy to dlaczego tracic tyle energii przy kochaniu sie,
albo po co w ogole chodzic, czy biegac, po co skladac lozko, sprzatac, myc
sie, szkoda energii. A moze szkoda energii na stukanie w klawisze? ;-)

--
spider.
s...@p...bydg.pl

1. Data: 2002-03-11 12:39:32

Od: "imbissbudenfreund" <q...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

> Rzecz ujmując swojsko :-) po cholerę tracić tyle energii ?

Recz ujmując swojsko ;-) dla radości

1. Data: 2002-03-11 12:42:27

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"imbissbudenfreund" <q...@c...de> napisał w wiadomości

> Recz ujmując swojsko ;-) dla radości

Tak;) ? I onanizujesz się na imieninach u cioci ?
To może już lepiej uprawiaj seks na trawniku przed domem, w samo południe.
Chętnie popatrzę jak ci idzie ;-))
Eva

Znaki zodiaku - mity i korelacje
Kiedy jest dzień facetów?