Masturbacja przez sen. Jak i czy to możliwe?

1. Data: 2005-12-11 10:23:13

Temat: Masturbacja przez sen. Jak i czy to możliwe?
Od: "ED" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, dziś po raz pierwszy doznałem nienormalnego dla mnie zjawiska. Otóż
opowiem po kurtce, tylko proszę się nie śmiać :-] Poszedłem spać po 03:00 i
przyśniło mi się że jestem murzynem i mam żonę również czarnoskórą.
Postanowiliśmy uprawiać seks. Rozebraliśmy się i gdy ona dokonała swojego
roznegliżowania ja się przestraszyłem i uciekłem do ubikacji zwalić sobie
konia (mówiąc slangiem młodzieżowym :-]) I tak oto sen się skończył (albo
więcej nie pamiętam) Obudziłem się i z niedowierzaniem dotykam tajnego
miejsca (wiecie co mam na myśli), i z wściekłością stwierdzam że faktycznie
sperma bez mojego zezwolenia wypłynęła z filusa :-/ No i teraz mam pytanie.
Jak to możliwe że sen tak zadziałał na mnie, a może to podczas snu dokonałem
zamachu na mojego członka i to robiłem - w co wątpię ponieważ budząc się
leżałem na brzuchu, a rączki miałem przy sobie :-) Może ktoś z Was Sz.
grypowiczów doznał coś takiego. Jestem ciekawy co wpłynęło na takie
zjawisko?

Ps. Dodam ze ostatnio mało sypiam bo przygotowuję się do matury, ale chyba
to nie ma z tym związku, co nie?

2. Data: 2005-12-11 10:37:07

Temat: Re: Masturbacja przez sen. Jak i czy to możliwe?
Od: plonk <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

ED napisał(a):
> [...]
> zjawisko?
>

> Ps. Dodam ze ostatnio mało sypiam bo przygotowuję się do matury, ale chyba

skad wiesz ze to byla zona?

3. Data: 2005-12-11 10:44:47

Od: "ED" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> skad wiesz ze to byla zona?

Czy to takie ważne, nie będziemy wnikać w szczegóły snów.

4. Data: 2005-12-11 11:03:04

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ED" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> leżałem na brzuchu, a rączki miałem przy sobie :-) Może ktoś z Was Sz.
> grypowiczów doznał coś takiego. Jestem ciekawy co wpłynęło na takie

Chcesz obfite mieć polucje
Czytaj nasze rezolucje

P.S. Ciekawam czy jest tu jakiś weteran, któryby wiedział skąd ten dwuwiersz
pochodzi.

5. Data: 2005-12-11 12:41:09

Od: Mała Mi <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" napisał ...

> Chcesz obfite mieć polucje
> Czytaj nasze rezolucje

Zamiast w kącie tykać prącie
Działaj z nami w nowym froncie

Zdaje się, że z tego samego i nurtu, i okresu. :-)

Mała Mi

6. Data: 2005-12-11 16:40:33

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mała Mi" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "batory" napisał ...

> Zamiast w kącie tykać prącie
> Działaj z nami w nowym froncie
>
> Zdaje się, że z tego samego i nurtu, i okresu. :-)

Nooo! (w moich stronach rodzinnych oznaczało to pełne uznania tak)
Pozdr. - A.

7. Data: 2005-12-11 18:32:54

Od: "BlackMoon" <c...@...dislike.spam.please.remove.it.from.my.email.address.dyktator.com> szukaj wiadomości tego autora

He, he ... a ja znam:

Lepiej w kącie szarpać prącie,
niż bachora mnieć na koncie ;)

8. Data: 2005-12-11 19:35:36

Od: "JacekG." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapytaj GOOGLE o "zmazy nocne",cos dopasujesz, będziesz miał sporo
odpowiedzi.
Powodzenia na maturze.

9. Data: 2005-12-11 19:59:46

Od: Mamak z Galicji <mamak112@SPAM_DUPAwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ED napisał(a):

> Ps. Dodam ze ostatnio mało sypiam bo przygotowuję się do matury, ale chyba
> to nie ma z tym związku, co nie?

Uważaj by nie zdrzemnąć się na egzaminie... :-)

--
_____________________
Mamak z Galicji

10. Data: 2005-12-12 01:09:02

Od: "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mała Mi" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "batory" napisał ...

> Zamiast w kącie tykać prącie
> Działaj z nami w nowym froncie

Działaj w narodowym froncie:-)

--
Pozdr

badania prenatalne
POCZTOWKA DLA CHOREGO CHLOPCZYKA /RAK KOSCI/
Do medyków ;)
zapis eeg
Pytanie o tętnicę pępowinową