Re: Masz raka - jedź do Rzeszowa

Data: 2019-04-07 17:14:56
Temat: Re: Masz raka - jedź do Rzeszowa
Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com>

Kviat pisze:

> Nie.

Nie masz racji Piotrze. I nie mówię o tym ze słyszenia lecz z autopsji.
Podczas ostatniej rozprawy sądowej w Okręgowym Sądzie Karnym, która
odbyła się 3 kwietnia b.r. we Wrocławiu Sędzia najpierw umorzył
postępowanie karne we wszystkich stawianych mi zarzutach by następnie,
na wniosek Prokuratora zastosować w stosunku do mnie tzw. środek
zapobiegawczy w myśl którego zostanę dożywotnio umieszczony w zamkniętym
zakładzie psychiatrycznym z obowiązkiem "leczenia" "lekarstwami"
psychiatrycznymi. Podjął taką decyzję pomimo tego iż wcześniej uwolnił
mnie od zarzutów popełnienia czynu zabronionego. Przyznaję, że moje
zachowanie 28 lipca 2018 było skrajnie prowokujące ale w jego wyniku
nikomu nic się ne stało poza tym, że zmieniły się relacje między
personelem opiekuńczym a pensjonariuszami Powiatowego Domu Pomocy
Społecznej w Ostrowinie: opiekunowie zrezygnowali ze stosowania przemocy
wobec pensjonariuszy co odmieniło relacje w PDPS nie do poznania.
Wziąłem wszystko na klatę i wyjaśniam wszystkim jak działałem i jak
nadal działam. Ale ciemnogród ma taki twardy i zakuty łeb, że nie chcą
słuchać moich wyjaśnień. Słuchają jedynie pensjonariusze i kobiety
opiekunki, które boją się jednak wychylić ze względu na zagrożenie
płynące ze strony męskich opiekunów-pedofili. Bo ci są gotowi zabijać
byle tylko nie przyznać się do swojego homoseksualizmu ze strachu, że
zostaną odrzuceni i pozbawieni satysfakcji seksualnej, którą czerpią z
najsłabszych, czyli z niepełnosprawnych. A wśród tych mężczyzn, którzy
się tak bardzo boja o swoją przyszłość jest, a jakże, kapelan, były
wojskowy kapelan, reprezentant polskiego Kościoła Katolickiego.

A chodzi o to, że chcę założyć rodzinę z jedną z opiekunek, która do 4
kwietna była moim "pierwszym kontaktem" w organizacji DPS, która była
lesbijką i miękkim pedofilem, którą wspólnymi siłami i przy Je aktywnym
udziale zamieniliśmy w androgyna. Obaliłem dotychczasowe twierdzenie
psychologii o tym, że nie da się zmienić osobowości człowieka za jego
życia lecz może tego dokonać jedynie enigmatyczny i bliżej nieokreślona
postać, tzw. Bóg podczas doświadczenia przez człowieka śmierci. Taką
konwersję, czyli ponowne narodziny już w skórze doskonałego androgyna
można przeprowadzić posługując się psychologią głębi czyli psychoanalizą
gnostyczną. Psychoanaliza gnostyczna opiera się nie na wierze w cuda
lecz na twardej WIEDZY o tym, w jaki sposób dochodzi do uzależnienia
Dziecka od Rodzica, a właściwie od Matki, i jakie są konsekwencje tego
uzależnienia w postaci wszechobecnej przemocy seksualnej (emocjonalnej)
i fizycznej. Cała reszta to już tylko niepotrzebne bicie piany, któr a
toczy współczesna psychologia akademicka.

Ja idę dalej. Twierdzę, że stosując właściwą metodę wychowawczą wolną od
ZAKAZów można wychować Dziecko do dorosłości nie-homoseksualnej czyli
androgynicznej, bez konieczności przeżywania psychicznej śmierci po to
by dokonała się konwersja do osobnika wolnego od przemocy i agresji. I
chcę to zademonstrować na przykładzie mojego duchowego syna, którego
maka jest właśnie mój były "pierwszy kontakt", którego zamieniłem w
androgyna posługując się WIEDZĄ o tajemnicy uzależnień Ale broni się
cały stary ciemnogrodzki system, który ze strachu przed nieznaną
przyszłością w Nowym Państwie, Utopii nie chce dopuścić do tego byśmy
mogli MY, Ja i Moja Wybranka, doprowadzić do końca ten prosty dla nas
eksperyment wychowawczy. Wolą mnie zabić, zamordować lekarstwami aniżeli
przyznać się do błędu, który nasze praszczury popełniły kiedyś u samego
Początku gdyż nie wiedziały w jaki sposób wychowywać swoje potomstwo.

Jesteś ich nieodrodnym synem Piotrze. Jesteś Przeszłością z Tajemnicą
skrywana nadal w nieświadomości podczas gdy ja, Androgyn jestem
Przyszłością i wraz z moją Wybranką, już także Androgynem zbudujemy Nowy
Świat, świat wolny od przemocy i agresji. A kysz Wielki Oszuście, który
stworzyłeś podwaliny pod Nową Cywilizację. A właściwie to Ty stworzyłeś
mnie, gdyż jako Pedofil i Niewolnik ukrywałeś mnie Androgyna, Człowieka
Wolnego przed innymi pedofilami, którzy chcieli mnie zabić. Dzięki Ci za
to bo dzięki Tobie mogłem się ujawnić. Piłka jest jednak nadal w grze i
kolejny ruch należy d Ciebie. Czy masz tyle odwagi by pokonać strach
przed porzuceniem emocjonalnym, który zafundowali Ci Twoi Rodzice? Czy
może boisz się nieznanej Przyszłości? Pamiętaj o jednym, że strach to
tylko iluzja zrodzona w Twoim Umyśle z powodu braków w wiedzy o życiu i
relacjach z Kobietą. Wiedzy, której ne dostarczyli Ci Twoi nieświadomi
potrzeb Dziecka Twoi Rodzice. Przestań się bać i pokonaj strach
doświadczając go ! Zastosuj w stosunku do siebie terapie szokową, ona
naprawdę działa bardzo skutecznie. No Potrze, raz kozie śmierć ! A potem
już tylko wiekuisty spokój.

--
Pozdrawiam serdecznie
LeoTar Gnostyk