Masz raka - jedź do Rzeszowa

1. Data: 2019-03-31 13:49:49

Temat: Masz raka - jedź do Rzeszowa
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

>Fragment ciała św. Józefa Moscati z Włoch, czyli relikwie I stopnia,
na stałe znalazły się w kaplicy w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim nr 1 w
Rzeszowie. Fragment ciała św. Józefa ma w szpitalu leczyć m.in.
białaczkę. Szpital jest szpitalem onkologicznym. W kaplicy rzeszowskiego
szpitala znajdują się już relikwie św. Ojca Pio w postaci fragmentu
bandaża z kroplą krwi ze stygmatów świętego oraz fragment kości św.
Faustyny. Ks. Krzysztof Bal, szpitalny kapelan, wyjaśnia, że dzięki temu
placówka notuje wiele ozdrowień. Masz raka - jedź do Rzeszowa, tam jest
najnowocześniejszy średniowieczny szpital onkologiczny w Polsce.<

https://tinyurl.com/y325rlz5
--
saluto
Silvio Balconetti

2. Data: 2019-03-31 15:12:29

Temat: Re: Masz raka - jedź do Rzeszowa
Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 31 Mar 2019 13:49:49 +0200
doszła do mnie wiadomość <g...@m...individual.net>
od Silvio Balconetti <s...@i...invalid> :
> [...]
>placówka notuje wiele ozdrowień. Masz raka - jedź do Rzeszowa, tam jest
>najnowocześniejszy średniowieczny szpital onkologiczny w Polsce.<

Powinni zguzdrawęźić fragment skarpetki JP2, mogliby demony wyganiać:
https://gazetakrakowska.pl/szatan-wyczul-relikwie-ja
na-pawla-ii-i-zawyl-wez-tego-janka/ar/631453

3. Data: 2019-03-31 15:48:58

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31/03/2019 o 12:49, Silvio Balconetti pisze:
> [...]
> placówka notuje wiele ozdrowień. Masz raka - jedź do Rzeszowa, tam jest
> najnowocześniejszy średniowieczny szpital onkologiczny w Polsce.<

nihil novi sub sole

--
gazebo

4. Data: 2019-03-31 19:22:18

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 31 marca 2019 13:49:50 UTC+2 użytkownik Silvio Balconetti napisał:
> [...]
> (dr angelologii i demonologii apokryficznej)
> 'Tu nawet jak mnie kopią, to kopią mnie swoi, a jak swoi kopią, to

Powinno być bardziej ekumenicznie.
Proponuję dodanie jakichś kwitli obmodlonych przez chasydów nad grobem rabina
Elimelecha w pobliskim Leżajsku.
https://youtu.be/K0aHX2d-hGQ

5. Data: 2019-04-03 11:00:22

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-31 o 13:49, Silvio Balconetti pisze:
> [...]
> wyjaśnia, że dzięki temu placówka notuje wiele ozdrowień. Masz raka -
> jedź do Rzeszowa, tam jest najnowocześniejszy średniowieczny szpital

Nie wiesz że nastawienie pacjenta to połowa sukcesu w leczeniu, każdym
leczeniu?

6. Data: 2019-04-03 13:20:37

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-04-03 o 11:00, Trybun pisze:

> Nie wiesz że nastawienie pacjenta to połowa sukcesu w leczeniu, każdym
> leczeniu?

To w końcu pomaga nastawienie pacjenta czy skarpetka jakiegoś świętego?

Czy rzecznik szpitala onkologicznego może powiedzieć, że namalowana na
ścianie tęcza leczy białaczkę?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2019-04-03 16:47:07

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-04-03 o 13:20, Kviat pisze:

> To w końcu pomaga nastawienie pacjenta czy skarpetka jakiegoś świętego?
>
> Czy rzecznik szpitala onkologicznego może powiedzieć, że namalowana na
> [...]

Nastawienie za pomocą  relikwii - choćby skarpetki.

Rzecznik może powiedzieć że posiadane relikwie na pewno nie zaszkodzą w
leczeniu.

8. Data: 2019-04-03 20:20:53

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-04-03 o 16:47, Trybun pisze:

> Nastawienie za pomocą  relikwii - choćby skarpetki.

Czyli skarpetkowe relikwie nie leczą.
Można się nastawić, za darmo, w każdy inny sposób.

Czyli to zwykłe i bezczelne kłamstwo: "Fragment ciała św. Józefa ma w
szpitalu leczyć m.in. białaczkę" i "wyjaśnia, że dzięki temu placówka
notuje wiele ozdrowień".

Obok szpitala przejeżdża codziennie pewnie z kilkaset samochodów. Czyli
dzięki samochodom placówka notuje wiele uzdrowień. (To była ironia
jakbyś nie zrozumiał).

Gdyby to była prawda z tymi relikwiami, to po pierwsze lekarze i
lekarstwa nie byłyby potrzebne. Po drugie leczyłyby też ludzi niewierzących.

> Rzecznik może powiedzieć że posiadane relikwie na pewno nie zaszkodzą w
> leczeniu.

Mogą zaszkodzić. Jeżeli pacjent chodził do szkoły i zna historię, to na
samo wspomnienie o relikwiach może dostać wylewu.

Po drugie, nie może powiedzieć, że tęcza namalowana na ścianie leczy, bo
by skłamał. Tak jak nie leczą miłośników motoryzacji przejeżdżające
samochody obok szpitala.

Ale szpitalny kapelan nie ma takich moralnych oporów i bezczelnie
kłamie. Są w tym mistrzami. Sposoby okłamywania ludzi dopracowywali
przez wiele stuleci.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2019-04-03 23:14:49

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-03 20:20, Kviat wrote:

> [...]
>
> Ale szpitalny kapelan nie ma takich moralnych oporów i bezczelnie
> kłamie. Są w tym mistrzami. Sposoby okłamywania ludzi dopracowywali

Gupiś i nie rozumiesz tego, że jak ludzie chcą, to, to właśnie, ludzie
mają, dostają.

//klecha, ten który nie dał ci rozgrzeszenia za to, żes walił konia w
młodości nie ma tu nic do rzeczy.

10. Data: 2019-04-04 11:18:40

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-04-03 o 20:20, Kviat pisze:

> Czyli skarpetkowe relikwie nie leczą.
> Można się nastawić, za darmo, w każdy inny sposób.

Leczyć/uzdrawiać/poprawiać samopoczucie może nastawienie pacjenta w
stosunku do tej skarpetki.

> Czyli to zwykłe i bezczelne kłamstwo: "Fragment ciała św. Józefa ma w
> szpitalu leczyć m.in. białaczkę" i "wyjaśnia, że dzięki temu placówka
> notuje wiele ozdrowień".

Pewnie źle zacytowałeś, a i niewykluczone że dodałeś coś extra od
siebie. Prawidłowo sformułowane oświadczenie powinno brzmieć - fragment
ciała św. Józefa MOŻE pomoc w leczeniu chorych m.in na białaczkę.

> [...]
>
> Gdyby to była prawda z tymi relikwiami, to po pierwsze lekarze i
> lekarstwa nie byłyby potrzebne. Po drugie leczyłyby też ludzi

Jeszcze nie zauważyłeś że zdani jesteśmy na "białą mafię" i bezczelnie
pozbawiani jakiejkolwiek alternatywy dla nich?

> [...]
>
> Ale szpitalny kapelan nie ma takich moralnych oporów i bezczelnie
> kłamie. Są w tym mistrzami. Sposoby okłamywania ludzi dopracowywali

Całe szczęście że nie ma obowiązku go wysłuchiwać.

A tak odbiegając od tematu - co sądzisz o tym małpowaniu kieckowych,
którzy to paląc książki starają się wam dorównać?

Jak tam z wymiarami?
Happy Mooo-ther's Day
Koniec z kazirodztwem
Antyszczepionkowcy, antykanalowcy i po co medycyna?
Jędraszewski jest homoseksualistą?