To chyba jakaś pomyłka!

1. Data: 2019-04-02 21:11:45

Temat: To chyba jakaś pomyłka!
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trójaspektowy Test IQ 2016

Twój ogólny wynik IQ: 151
Zdolność wizualna: 160
Logiczne myśenie: 150
Zdolność numeryczna: 144

https://external.fwaw5-1.fna.fbcdn.net/safe_image.ph
p?d=AQAyaB6BlWHYhUT-&w=540&h=282&url=https%3A%2F%2Fw
ww.arealme.com%2Fiq-2016%2Fpl%2F22307916%2Fscreensho
t&cfs=1&upscale=1&fallback=news_d_placeholder_publis
her&_nc_hash=AQBPiOcrFxGMG_kV

Zawsze wychodziło mi ok. 130. Czy naprawdę tak zmądrzałem?
Zawsze myślałem wręcz przeciwnie, spodziewałem się wręcz katastrofy.

2. Data: 2019-04-02 21:49:24

Temat: Re: To chyba jakaś pomyłka!
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 2 kwietnia 2019 21:11:47 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]
>
> Zawsze wychodziło mi ok. 130. Czy naprawdę tak zmądrzałem?
> Zawsze myślałem wręcz przeciwnie, spodziewałem się wręcz katastrofy.

Test IQ 2014
157/200

Co oni qwa! ;)

3. Data: 2019-04-02 23:03:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.04.2019 o 21:11, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
>
> Zawsze wychodziło mi ok. 130. Czy naprawdę tak zmądrzałem?
> Zawsze myślałem wręcz przeciwnie, spodziewałem się wręcz katastrofy.

Ile zapłaciłeś? ;-)

Ewa

4. Data: 2019-04-02 23:17:21

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 2 kwietnia 2019 23:03:20 UTC+2 użytkownik FEniks napisał:

> [...]
ww.arealme.com%2Fiq-2016%2Fpl%2F22307916%2Fscreensho
t&cfs=1&upscale=1&fallback=news_d_placeholder_publis

0,00 zł

5. Data: 2019-04-04 00:24:45

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 2 kwietnia 2019 23:17:22 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
ww.arealme.com%2Fiq-2016%2Fpl%2F22307916%2Fscreensho
t&cfs=1&upscale=1&fallback=news_d_placeholder_publis

PS. Wygląda na to, ze te IQ to są żałosne testy, które mierzą zdolność
rozwiązywania puzzli z teorii liczb, topologii i lingwistyki.
Które mało komu się mogą w życiu przydać. Czyli algorytm uznał, że jestem
super-hiper genialny, ponieważ akurat te odpowiedzi w testach wyboru, które
powstawiałem, miały punktację najbardziej zgodną z kluczem siedzącym w środku
programu. Automat nie widział mnie ani nawet ze mną nie rozmawiał. Ślepy
i głuchy jak Azathoth a ocenia czyjąś percepcję ;)

Chyba jest tylko jedno prawdopodobne wyjaśnienie. Ostatnio ćwiczę intensywnie
swój rozleniwiony dotąd umysł nauką Kanji, gdzie takie fidrygałki jak
zapamiętywanie grafów i liczenie kresek są niezbędne. Może dlatego nihon-kara
kimaśta no nihondzin-taci lepiej wypadają w testach, bo ćwiczą podstawy do nich
czytając i pisając ;) (tak, oczywiście forma "pisząc" jest poprawna, świadomy
sarkazm!) te krzaczki.

6. Data: 2019-04-05 13:23:34

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czytając i pisając ;) (tak, oczywiście forma "pisząc" jest poprawna, świadomy

Z czasow licealnych pamietam wycieczke szkolna, ktora kierowal nasz
matematyk. Przesladowal nas niezle przy tablicy, meczyl zadaniami
domowymi, byl tez niezlym babiarzem (wedlug obecnych stardardow to by
nie tylko pozegnal sie z zawodem, ale i wolnoscia), z rozliczeniami i
rachunkami mial natomiast spore klopoty.
Czyli testy testami, a zycie wymaga wielu innych umiejetnosci. A zeby
bylo bardziej grupowo, znalem wielu psychologow, ktorzy/ktore
mieli/mialy niezle popieprzone zycie, nawet psychiczne.
--
saluto
Silvio Balconetti

7. Data: 2019-04-06 04:09:48

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-04 00:24, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> czytając i pisając ;) (tak, oczywiście forma "pisząc" jest poprawna, świadomy

Może obniżyli standardy aby ukryć powszechny spadek intelektu w
populacji, po szczepionkach z aluminium?

Masz raka - jedź do Rzeszowa
Jak tam z wymiarami?
Happy Mooo-ther's Day
Koniec z kazirodztwem
Antyszczepionkowcy, antykanalowcy i po co medycyna?