Koniec z kazirodztwem

1. Data: 2019-03-30 01:38:13

Temat: Koniec z kazirodztwem
Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Doświadczenia ostatnich kilku dni doprowadziły mnie do wniosku, że
inicjacja dziecka do dorosłości nie będzie zawierać elementu fizycznej
kopulacji z rodzicem płci przeciwnej lecz będzie się sprowadzać
wyłącznie do inicjacji psychicznej w formie przekazów energetycznych, w
trójkącie oboje Rodzice + Dziecko, między Umysłami Rodziców a
niestabilnym jeszcze Umysłem Dziecka. Efektem tej relacji będzie
ustabilizowanie Umysłu Dziecka i uczynienie go absolutnie i doskonale
stabilnym umysłowym androgynem w przeciwieństwie do całkowicie
niestabilnego homoseksualnego pedofila.

Warunkiem powodzenia tej operacji przeprowadzanej bezpośrednio na Umyśle
Dziecka, jest całkowita wolność obojga Rodziców od jakichkolwiek
uzależnień aby nie było żadnych nacisków na dziecko podejmujące swą
pierwszą samodzielną życiową decyzję. Celem tej operacji umysłowej jest
dokonanie przez dziecko pierwszego samodzielnego wyboru w sferze
przetrwania gatunku. Dziecko musi samo zadecydować czy zabrać jednemu z
rodziców jego partnera po to by stworzyć z nim nową rodzinę czy też
zadowolić się gotowością rodzica tej same płci do oddania dziecku swego
partnera za cenę własnej śmierci psychicznej.

Ta rodzicielska gotowość (ojca syna lub matki córki) jest potencjałem,
szansą na emocjonalne zrównanie się dziecka z rodzicem tej samej płci. W
wyniku tego napięcia dziecko podejmuje decyzję w warunkach absolutnej
równości z rodzicem, pełnej wolności wyboru (Wolna Wola) i podejmie
decyzję nie krzywdzącą nikogo, czyli nie podejmie współżycia z rodzicem.

Dla dziecka satysfakcjonującą będzie gotowość rodzica do oddania mu
wszystkiego co w życiu rodzica najcenniejsze, czyli dla ojca jego
kobiety a matki syna, zaś dla matki jej mężczyzny a ojca córki. W ten
sposób eliminujemy z naszej historii fizyczne i emocjonalne kazirodztwo,
które było koniecznością z tej chociażby racji, że przed nami nie było
nikogo a zatem pierwszą parą, która stworzyła ludzkiego potomka była
mityczna Lilith i jej syn Adam, małpa i jej człowieczy syn.

LeoTar Gnostyk
http://leotar.pl

2. Data: 2019-03-30 13:31:52

Temat: Re: Koniec z kazirodztwem
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.03.2019 o 01:38, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]
> kopulacji z rodzicem płci przeciwnej lecz będzie się sprowadzać
> wyłącznie do inicjacji psychicznej w formie przekazów energetycznych, w

Gratuluję!

3. Data: 2019-03-30 16:46:54

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/03/2019 o 12:31, pinokio pisze:

> Gratuluję!
no masz, wyprzedziles mnie

--
gazebo

4. Data: 2019-03-31 01:08:47

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-30 01:38, LeoTar Gnostyk wrote:
> [...]
> nikogo a zatem pierwszą parą, która stworzyła ludzkiego potomka była
> mityczna Lilith i jej syn Adam, małpa i jej człowieczy syn.

Oblesne levactwo może nie być z tego zadowolone :)

https://instytut.pl.tl/Niemiecka-etyka-d--zalegalizu
j%26%23261%3B-kazirodztwo-f-.htm

5. Data: 2019-03-31 01:11:29

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> no masz, wyprzedziles mnie

Dziękuję. Idę się porządnie wyspać chociaż wcale mi się nie chce spać.

LeoTar Gnostyk
http://leotar.eu/ - nieocenzurowana

6. Data: 2019-03-31 01:18:19

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ilona pisze:

> Oblesne levactwo może nie być z tego zadowolone :)
>
> https://instytut.pl.tl/Niemiecka-etyka-d--zalegalizu
j%26%23261%3B-kazirodztwo-f-.htm

Małżeństwo brata i siostry to tylko konsekwencja działania Wolnej Woli,
czyli wolnego wyboru partnera seksualnego. Kiedyś już o tym wspomniałem,
ale za najdoskonalsze małżeństwo uważam zwiazek bliżniąt.

7. Data: 2019-03-31 01:20:05

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ilona pisze:

> [...]

Małżeństwo brata i siostry to tylko konsekwencja działania Wolnej Woli,
czyli wolnego wyboru partnera seksualnego. Kiedyś już o tym wspomniałem,
że za najdoskonalsze małżeństwo uważam zwiazek bliżniąt.

8. Data: 2019-03-31 01:27:07

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]

>>> Gratuluję!

> Dziękuję. Idę się porządnie wyspać chociaż wcale mi się nie chce spać.

Czekam na efekty wczorajszych "egzorcyzmów", czyli terapii uzależnienia
od seksu, którą wczoraj prowadziłem na Kobiecie przy udziale innych
kobiet. Objaśniałem im drobiazgowo każdą akcję podejmowaną w stosunku do
Niej.

9. Data: 2019-03-31 01:49:27

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]

> czyli wolnego wyboru partnera seksualnego. Kiedyś już o tym wspomniałem,
> że za najdoskonalsze małżeństwo uważam związek bliżniąt.

W sytuacji braku Wiedzy (niewiedza), inaczej w stanie nieświadomości
związek córki z ojcem ma potencjał konstruktywny z szansą na rozwikłanie
zagadki podczas gdy związek matki z synem jest zdecydowanie
destrukcyjny. Wiem o tym z autopsji chociaż fizycznie nie nie doszło
między mną a córką do współżycia seksualnego. Potencjał tego związku był
tak ogromny, że spowodował u mnie przebicie bańki nieświadomości i
wyjaśnienia przebiegu oraz mechanizmów uzależniania seksualnego, które w
sytuacji nieświadomości początkowej S(T)wórcy jest najbardziej
pierwotnym uzależnieniem pod presją którego poszukujemy rozwiązania
zagadki przemocy.

LeoTar Gnostyk
http://leotar.pl

10. Data: 2019-03-31 01:51:03

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-31 01:20, LeoTar Gnostyk wrote:

> [...]
> czyli wolnego wyboru partnera seksualnego. Kiedyś już o tym wspomniałem,
> że za najdoskonalsze małżeństwo uważam zwiazek bliżniąt.

W serialu 'Sześć stóp pod ziemia' był taki motyw, ale też swoje problemy
mieli.

Antyszczepionkowcy, antykanalowcy i po co medycyna?
Jędraszewski jest homoseksualistą?
Nici z pogrzebu
Homoseksualni rodzice niszczą dzieci.
Zapłodnienie w Umyśle czy w Ciele?