Koniec z kazirodztwem

41. Data: 2019-04-06 03:52:06

Temat: Re: Koniec z kazirodztwem
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-04 03:40, LeoTar Gnostyk wrote:

> Żadnego ryzyka, jeżeli tylko emocje Dziecka nie będą blokowane i
> wykorzystywane przez matkę już od momentu poczęcia poczynając. Dopóki
> celem matki będzie osiąganie osobistej satysfakcji z "posiadania"
> Dziecka dopóty będzie ono przez nią niszczone emocjonalnie. A taki
> właśnie cel będzie miała matka dopóty dopóki nie wyeliminuje się z jej
> osobowości braku poczucia własnej wartości, które jest następstwem braku
> jej inicjacji emocjonalnej przez jej rodziców. Inicjacja Umysłu Dziecka
> od formy nieróżnicowanej do dojrzałej to proces ciągły rozpoczynający
> [...]

Pieknie i niezwykle interesująco wyłożyłeś mechanizmy funkcjonowania tej
nieświadomości zniewalania bezbronnych istot. Jeśli mógł bym coś
sugerować, to może warto było by zmienić główną grupe docelową na
'dorosłe dzieci'?
Widuje sie niekiedy, osoby całkiem już przejrzałe, (tak po trzydziestce,
czy starsze), które nadal pozostają we władzy mentalnej rodziców i
wykorzystywane są przez nich instrumentalnie, całkiem jak niewolnicy.
Mógł by to być dla tych osób jakis pomysł na sposób wydobycia się z
niekiedy, patowej sytuacji.
Bezpośrednie odniesienie 'do dzieci', w znaczeniu, nieletnich, jak sam
widzisz, nawet w tutejszym, obleśnym levaczku, wzbudza tesknote za
szczekiem opadającej gilotyny, taki klimat a coz dopiero inni ludzie,
nie przyzwyczajeni do jakobiskich metod?

Nie jestem biegły w prawie, ale coś mnie sie zdaje, że sądy nie mają
mocy sprawczej by orzekać o stanie zdrowia kogokolwiek i kierować na
przymusowe leczenie. Mogą jedynie zlecać ocene stanu zdrowia, poprzez
wykonanie badań specjalisycznych i dopiero na tej podstawie orzekać o
czymkolwiek. Jednak, trzeba by w tej kwestii wypowiedział się jakiś
zorientowany prawnik.
Także, ciekawą kwestia jest tryb odwołania się od takiego orzeczenia.
Wydaje się, że masz do tego pełne prawo, tak jak od każdego innego
wyroku, czy orzeczenia.