Maszt na antenę tv na kominie...

1. Data: 2010-04-02 09:29:49

Temat: Maszt na antenę tv na kominie...
Od: " Rooobert K..." <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam kominy z cegły klinkierowej i chcę do komina zamontować maszt na dwie
anteny siatkowe tv.
Macie jakieś propozycje jaki maszt wybrać, gdzie w sieci itp. :P ?

Pozdr.
R...

2. Data: 2010-04-02 18:49:33

Temat: Re: Maszt na antenę tv na kominie...
Od: Czarek Daniluk <c...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-02 11:29, Rooobert K... pisze:
> [...]
> anteny siatkowe tv.
> Macie jakieś propozycje jaki maszt wybrać, gdzie w sieci itp. :P ?

Na siewnik siatkowy ??
Tego nie można nazywać anteną.

Daleko masz do nadajnika ??

Pozdrawiam !!

3. Data: 2010-04-02 19:05:20

Od: "MaW" <n...@a...bbb> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Rooobert K..." <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Mam kominy z cegły klinkierowej i chcę do komina zamontować maszt na dwie
> anteny siatkowe tv.
> Macie jakieś propozycje jaki maszt wybrać, gdzie w sieci itp. :P ?

Tak, poszukaj w okolicy firm zajmujacych sie instalacją anaten. Zapewne
zrobią lepiej - chociaż niekoniecznie taniej
Antena siatkowa to pomysł na ogół średni.

MaW

4. Data: 2010-04-02 20:15:55

Od: wolim <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Kwi, 21:05, "MaW" <n...@a...bbb> wrote:

> Antena siatkowa to pomysł na ogół średni.

W takim razie jaką antenę polecasz do domu? Generalnie mam Cyfrę+,
ale
chciałbym podłączyć też zwykłą antenę, bo nie mogę oglądać Kubicy :)

Na zwykłej siatkowej u mnie w okolicy Polsat śnieży.

Najchętniej kupiłbym coś pokojowego, żeby podłączać toto tylko
sporadycznie...

Pozdry,
/\/\\/\/

5. Data: 2010-04-02 20:22:05

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rooobert K... napisał(a):
> Macie jakieś propozycje jaki maszt wybrać, gdzie w sieci itp. :P ?
Rozumie że na jedym maszcie dwie anteny.
Rura stalowa ocynkowana fi 15
Jeśli ma być dłuższy niż 2m to fi 25-32

Rure kupisz w hurtowni instalacji sanitarnych, lub na
złomowisku.

O zamocowaniu nic nie mówisz.
Jak by co.
Uchyty np. takie
http://www.gumotest.pl/p.p/uchwyt-do-rur-12-z-uszcze
lka-20-23-mm.bij.html
też kupisz w hurtowni. Jesli krótki masz okolo 2m, 3 szt.
wystarczą.
Lub coś takiego jak masz długi 4-6m
http://www.allegro.pl/item973291661_aw_uchwyt_masztu
_7_do_rur_7cm_odskok_ocynk_492.html
Są tez obejmy kominowe, takie by nie wykonywać otworów
montażowych.
http://www.allegro.pl/item968731897_uchwyt_antenowy_
obejma_kominowa_oaw_01.html
http://www.allegro.pl/item975675689_obejma_kominowa.
html
--
Krzysiek

6. Data: 2010-04-02 20:27:37

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 2 Apr 2010 13:15:55 -0700 (PDT), wolim napisał(a):

> [...]
> chciałbym podłączyć też zwykłą antenę, bo nie mogę oglądać Kubicy :)
>
> Na zwykłej siatkowej u mnie w okolicy Polsat śnieży.

Pożądna antenę Yagi.

--
___________ (R)
___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

7. Data: 2010-04-02 22:13:34

Od: "MaW" <n...@a...bbb> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wolim" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
v.googlegroups.com...
On 2 Kwi, 21:05, "MaW" <n...@a...bbb> wrote:

> Antena siatkowa to pomysł na ogół średni.

W takim razie jaką antenę polecasz do domu? Generalnie mam Cyfrę+,
ale
chciałbym podłączyć też zwykłą antenę, bo nie mogę oglądać Kubicy :)

Nie da się polecić na odległość - wszystko zależy od odległości od
nadajnika/nadajników, ukształtowania terenu etc.. Zasadniczo dobrze dobrane
anteny Yagi+ zwrotnica antenowa + ewentualnie wzmacniacze. Ale nie podejme
sie doradzania co będzie dobre. Możesz wypróbować wiele kombinacji, ale
najprawdopodobniej zlecenie tego doswiadczonemu fachowcowi wyjdzie najtaniej
i najlepiej. Aneny, które sprawdzają sie gdzie indziej, niekoniecznie będą
dobrze działały u ciebie.

MaW

8. Data: 2010-04-03 06:42:06

Od: Czarek Daniluk <c...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-02 22:15, wolim pisze:

> [...]
>
> Na zwykłej siatkowej u mnie w okolicy Polsat śnieży.
>
> Najchętniej kupiłbym coś pokojowego, żeby podłączać toto tylko

www.dipol.pl - dobierzesz tam i kupisz wysyłkowo.

Pozdrawiam !!

9. Data: 2010-04-03 06:45:28

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tym Dipolem, toś chłopie wymyślił ROTFL
np. to się nada? http://www.dipol.pl/cms_54.html
Jacek

10. Data: 2010-04-03 08:10:27

Od: "na102" <g...@P...FM> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Kwi, 21:05, "MaW" <n...@a...bbb> wrote:

> [...]

Na zwykłej siatkowej u mnie w okolicy Polsat śnieży.

Najchętniej kupiłbym coś pokojowego, żeby podłączać toto tylko

Jak Ci siatkowa śnieży to daj spokój pokojowej, jeżeli tylko Ci polsat
potrzebny to kup yage na odpowiednie pasmo wykaz nadajników i nr kanałów
na których pracują masz tutaj
http://www.dipol.com.pl/dane_nadajnikow_tv_naziemnej
_w_polsce_bib07.htm w
dziale anteny poszukaj yage która obejmie swym zakresem polsat .Jak wygląda
yaga to chyba wiesz a jak nie to przykładowa (o ile pamiętam to kojarzysz
mi się z Wrocławiem wiec na ślęży jest to kanał59 czyli taka
antena)http://www.dipol.com.pl/antena_telewizyjna_uh
f_19-elementowa_dipol_19-21-60_A1910R.htm
.Jeżeli Ci dalej będzie śnieżyc to dokupisz odpowiedni wzmacniacz.Zwrotnic
itp dupereli nie potrzebujesz skoro zależy Ci tylko na jednym kanale.

Bateria termostatyczna
wanna akryl
Sprawdzenie różnicówki
Remont w mieszkaniu - wymieniać instalację elektryczną?
Pralka - jaka nie?