Maszyny (domowe) do robienia lodów

1. Data: 2002-09-10 20:12:09

Temat: Maszyny (domowe) do robienia lodów
Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy takie urzadzenia sa do kupienia w Polsce?

Pozdrawiam,
Karol

1. Data: 2002-09-10 20:36:33

Temat: Re: Maszyny (domowe) do robienia lodów
Od: "Henry\(k\)" <8...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy takie urzadzenia sa do kupienia w Polsce?

Trzeba całą maszynę do robienia loda? :-]]

Do robienia lodu w kostkach to są takie lodówki. Poszukaj w sprzęcie Boscha
czy Whirpolla. Ale jeśli Ci chodzi o lody śmietankowe itp. to ni mam
pojęcia.

Pozdro.

--
Henry(k)

Uwaga. Zabezpieczenie antyspamowe.
Z adresu email usuń "8"

PS. Sąsiadka też jest niezłą "maszynką domową do lodów" :-]]]

1. Data: 2002-09-11 07:26:03

Od: "Kasia A." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy takie urzadzenia sa do kupienia w Polsce?

Takie maszynki produkuje Philips, swoja kupiłam 10 lat temu w Polsce. Na
sąsiedniej grupie kuchennej była ostatnio dyskusja, z której wynikało, że
takowe maszynki są do kupienia najbliżej w Niemczech :-(
Szkoda bo naprawdę warto.
Kasia

GG 1223774
Kraków

1. Data: 2002-09-11 08:47:59

Od: Magda Marszalek-Mikolajczak <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia A. wrote:

> [...]
> sąsiedniej grupie kuchennej była ostatnio dyskusja, z której wynikało, że
> takowe maszynki są do kupienia najbliżej w Niemczech :-(

Chyba teraz już nie :-)
W ostatnim numerze "Czterech katów" polecali maszynkę do lodów (chyba
Philipsa). Podali nawet cenę. Całość opisana była w dziale "Nowości na
rynku" (lub coś w tym stylu :-) ).
Dużo tych chyba, ale na jutro mogę sprawdzić szczegóły.

Pozdrawiam
Magda M

1. Data: 2002-09-12 07:53:37

Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda Marszalek-Mikolajczak" <m...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:3D7F033F.3090300@poczta.onet.pl...

> [...]
> rynku" (lub coś w tym stylu :-) ).
> Dużo tych chyba, ale na jutro mogę sprawdzić szczegóły.

Bede wdzieczny.

Pozdrawiam,
Karol

1. Data: 2002-09-12 08:25:44

Od: Magda Marszalek-Mikolajczak <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol wrote:

> Bede wdzieczny.
>
> Pozdrawiam,
> Karol

No i zapomniałam :-(.
Może ktoś z grupowiczów pomoże, bo ja będę mogła podać szczegóły dopiero
po weekendzie.

Przepraszam i pozdrawiam,
Magda M

1. Data: 2002-09-12 09:43:43

Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:3D804F88.3050704@poczta.onet.pl...

> No i zapomniałam :-(.
> Może ktoś z grupowiczów pomoże, bo ja będę mogła podać szczegóły dopiero
> po weekendzie.

Ktory numer "Czterech katow"?

Karol

1. Data: 2002-09-12 15:58:39

Od: Magda Marszalek-Mikolajczak <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol wrote:

> Ktory numer "Czterech katow"?
>
> Karol

Udało mi się dzisiaj sprawdzić:
Firma - de Longhi
pojemnośc - 1,5l.
cena sugerowana - 259,-

Pozdrawiam
Magda M

1. Data: 2002-09-15 11:22:28

Od: "ac3" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuje poszukac (choc to juz nie sezon) na www.allegro.pl
bardzo czesto mozna trafic na Philipsa za 100 zl

pluskwy :((
Co sadzicie o tym zestawie AGD
Kuchnie - Mebel Rust - co sadzicie?
Stelarz drewniany pod materac.