Materac do spania

1. Data: 2005-09-07 10:31:40

Temat: Materac do spania
Od: "jack_sparrow" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Bede kupowal materac :)
Do tej pory spalem na rozkladanej kanapie z ikea w ktorej materac jest z gabki a
kanapa napewno nie nalezala do najdrozszych.
Dodam ze spi nam sie na niej bardzo wygodnie ale juz czas na zmiane i bedzie to
wyrko z materacem.
No i wlasnie zastanawiam sie czy jest sens wydawac 800-1500 zl na jakies super
materace ze sprezynami kazda w swojej kieszonce czy inne lateksowe skoro tyle
lat bardzo wygodnie spie na gabce za 400 zl (chyba). Wydaje mi sie poprostu ze
nie ma sensu przeplacac i jak kupie materac z gabki za 400 zl to tez bedzie
dobrze sie spalo.
Czy sa jakies logiczne argumenty na wydanie wielokrotnosci tej sumy? Nie jest to
jakis wielki dla mnie problem (kupic drozszy) ale chcialbym zeby ktos mnie do
tego przekonal.

pozdrawiam
jack

2. Data: 2005-09-07 11:33:26

Temat: Re: Materac do spania
Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jack_sparrow" <j...@a...pl> napisał w
wiadomości news:1116.000013db.431ec18b@newsgate.onet.pl...
> [...]
jest to
> jakis wielki dla mnie problem (kupic drozszy) ale chcialbym zeby ktos mnie

Ja spałam podobnie na materacu ze zwykłej gąbki,(Taki za ok 120zl) po kilku
latach materac się nieco spłaszczył
i postanowiłam kupić nieco lepszy na spręzynach.I TO BYŁ BŁĄD.Materac z
dolnej półki cenowej, ale boki zdeformowały się po kilku miesiącach, już po
dwóch tygodniach nie można się oprzeć na łokciu albo podeprzeć kolanem bo
trafia się w spręzynę lub dziurę obok. Chciałabym kupić jakiś ale też nie
wiem czy warto ryzykować .Może wrócę do zwykłej gąbki?
TMK

3. Data: 2005-09-07 11:59:17

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"jack_sparrow" <j...@a...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> jakis wielki dla mnie problem (kupic drozszy) ale chcialbym zeby ktos mnie do

Kup lateksowy, mam od paru lat i jestem b. zadowolona
Ilona.

4. Data: 2005-09-07 14:56:44

Od: "GoldSilver" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest to
> jakis wielki dla mnie problem (kupic drozszy) ale chcialbym zeby ktos mnie

Polecam ten http://www.janpol.pl/materace_kronos.html
mam od 1,5 roku i jestem bardzo zadowolony.
Z ich oferty ten najbardziej mi przypasował, poleżałem sobie na każdym po
kolei i ten wydał mi się najwygodniejszy.

5. Data: 2005-09-07 17:58:39

Od: Jaroslaw Strzalkowski <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jack_sparrow <j...@a...pl> wrote:
> Czy sa jakies logiczne argumenty na wydanie wielokrotnosci tej sumy? Nie jest to
> jakis wielki dla mnie problem (kupic drozszy) ale chcialbym zeby ktos mnie do
> tego przekonal.

Oczekujesz dowodu na to ze dobry materac jest znaczaco lepszy od
taniej gabki?

A wlasciwie po co? Dodatkowe "parametry" drozszego materacja
przekladaja sie to ze lepiej wypoczniesz gdy np. urobisz sie
w ogrodku tak, ze kazdy miesien boli albo gdy poczujesz bole
kregoslupa od zbyt dlugiego siedzenia przy komputerze.
Ale dopoki spisz, jak piszesz, dobrze na taniej gabce,
to po co lepsze spanie?

A jak kiedys wstaniesz z wyra obolaly, to sam zaczniesz kombinowac
czy np. twardsze (ale nadal wygodne) lozko nie byloby lepsze.

PS: lozko sluzy nie tylko do spania :-)
--
Jaroslaw Strzalkowski, Krakow

6. Data: 2005-09-08 11:20:13

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:1116.000013db.431ec18b@newsgate.onet.pl
Od: jack_sparrow <j...@a...pl>
Było:
> Witam
> Bede kupowal materac :)
> sumy? Nie jest to jakis wielki dla mnie problem (kupic drozszy)
> ale chcialbym zeby ktos mnie do tego przekonal.

Dwadzieścia parę lat spałem na gąbce, kiedyś pojechałem w delegację i dwa
tygodnie spałem na materacu bonell-owskim. Po powrocie do domu okazało się,
że gąbka jest niewygodna!

Gdy w Warszawie Walter meble wyprzedawał ostatnie zapasy kupiłem po 280,00zł
materace kiedyś wycenione na 1600,00zł. Do tego gęste, regulowane stelaże.

Przez te trochę czasu, które upłynęło od wymiany materacy wyleczyłem bóle
kręgosłupa i drętwienie nóg - mam dyskopatię. W zimie jest ciepło, w lato
chłodno. A rano gdy się obudzę to jestem wyspany! Dawniej tak nie było...

Głosuj na WC ( http://www.cimoszenko.info/obrazy/portret.jpg )
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

7. Data: 2005-09-08 16:26:25

Od: "Pawel Schmidt" <a...@s...fucha.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jack_sparrow" <j...@a...pl> wrote in message
> [...]
> kanapa napewno nie nalezala do najdrozszych.
> Dodam ze spi nam sie na niej bardzo wygodnie ale juz czas na zmiane i

Warto. Sam spałem pod zawsze na rozkładanych amerykankach, tapczanach,
gabkowych materacach itp. Nareszcie po ponad 30 latach :-), od roku spię na
porzadnym materacu, 5 sterf twardowsci, spreżyny kieszeniowe, warstwa
lateksu, strony lato-zima i bardzo jestem z tego zadowolony. Miałem dość
poważne problemy z kręgosłupem - minęły nieomal jak ręką odjął. Czuje
różnicę, gdy muszę wyjechac gdzieś na delegację bądź na wczasy.
Kupiłem materac firmy Hilding: http://www.hilding.pl/ 180x200 cm. Przy tym
rozmiarze są możliwe dwie opcje - jeden materac o tych rozmiarach, bądź dwa
wkłady 90 cm we wspólnym pokrowcu. Zdecydowaliśmy się na tę opcję pomimo
pewnych obaw, że bedzie czuć łączenie wkładów. Zawsze można kupić
top-materac ale to kosztuje. Łączenie rzeczywiście jest wyczuwalne, ale
zupełnie nie przeszkadza przy normalnym uzytkowaniu ;-) a zaleta jest taka,
że gdy "współspacz" się wierci, nie przenowi się to tak bardzo na druga
połowę.
Reasumując - bardzo polecam wydac tych parę złotych więcej na naprawde
porządny materac z górnej pólki.

P.

8. Data: 2005-09-09 07:57:52

Od: "jack_sparrow" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie wszystkim dziekuje za opinie.
Zdecydowalismy ze kupimy lateksowy, mam nadzieje ze bedziemy zadowoleni.
pozdrawiam
jack

9. Data: 2005-09-09 08:44:05

Od: "flashi" <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GoldSilver" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

> Polecam ten http://www.janpol.pl/materace_kronos.html
> mam od 1,5 roku i jestem bardzo zadowolony.
> Z ich oferty ten najbardziej mi przypasował, poleżałem sobie na każdym po
> kolei i ten wydał mi się najwygodniejszy.

To jest ich najlepszy materac ... uzywam juz 2 od 10 lat (jeden 90cm, teraz
160cm) i narzekac nie mozna ...
Wazne przy nich jest to zeby za nic na swiecie ich nie lamac ...
Jesli masz wiecej kasy to lateksowy jest jeszcze lepszy :)

10. Data: 2005-09-09 09:19:37

Od: Milo <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

jack_sparrow wrote:
> Serdecznie wszystkim dziekuje za opinie.
> Zdecydowalismy ze kupimy lateksowy, mam nadzieje ze bedziemy zadowoleni.
> pozdrawiam
> jack

Hm - ale mam nadzieję, że po wizycie w sklepie/salonie! Zanim kupicie,
przejdzcie się gdzieś i wypróbujcie materace. Nieprawdą jest, że
najlepszy jest lateksowy - dla jedych tak, dla innych wcale nie. W
sklepie/salonie można popróbować. Kupić przez internet...

pozdrawiam
milo

Zwrot VATu na materiały budowlane.
Malowanie okien, pytanie o farbe itp.