Materac lateksowy

1. Data: 2005-09-04 10:57:09

Temat: Materac lateksowy
Od: "yba" <y...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy ktoś z Was śpi na materacu lateksowym?
Jakie wrażenia?

Yba

2. Data: 2005-09-04 18:44:32

Temat: Re: Materac lateksowy
Od: "Marcin" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yba" <y...@N...pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Czy ktoś z Was śpi na materacu lateksowym?
> Jakie wrażenia?

Mam od miesiaca materac sprezynowo - lateksowy, tzn warstwa spezyn
kieszonkowych pokryta chyba 3 centymetrowa warstwa lateksu. Materac nalezy
do kategorii sredniotwardej i w opini mojej, oraz mojej lepszej polowy
troche jest za miekki. Wazymy cos tak kolo 75 kg jedno i 55 drugie, co ponoc
ma znaczenie w tym biznesie ;)

pozdr.
Marcin

3. Data: 2005-09-04 20:39:49

Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś z Was śpi na materacu lateksowym?
> Jakie wrażenia?

najlepiej kupić lateksowy z warstwą gładzącą czy relaksującą:)

JerzyR

4. Data: 2005-09-05 12:11:58

Od: "ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yba" <y...@N...pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Czy ktoś z Was śpi na materacu lateksowym?
> Jakie wrażenia?

ja spie od ok. dwoch lat
nie mam porownania z innymi materacami, bo wczesniej spalem na wersalce
nic dziwnego wiec, ze jestem z tej zmiany zadowolony :)
pozdr.
ls

5. Data: 2005-09-05 19:57:27

Od: "grazyna" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam.
> Czy ktoś z Was śpi na materacu lateksowym?
> Jakie wrażenia?
>
> Yba
> Tak ja spie juz kilka lat i uwazam , ze to bardzo dobry zakup mam porównanie
co do zwykłych gabek i sprężynowych - nie ma co porównywać.
trzeba kupić w miarę gruby tak ok 20 cm, nie moze być za twardy ani za miekki
to nieprawda że twarde sa zdrowe - przynajmniej nie na kręgosłup
pozdrawiam
grazyna

6. Data: 2005-09-07 17:51:28

Od: "yba" <y...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyR" <j...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

> najlepiej kupić lateksowy z warstwą gładzącą czy relaksującą:)
> JerzyR

A co to jest ta warstwa gładząca/relaksująca?
Yba

Lodówka - Siemens
Kuchnia elektryczna - jaka?
Zayzayer - a co powiesz na temat AVXD109 ??
kupić kuchnię elektryczną
Scianka G/K - na jakich profilach ?