Materac magnetyczny a dziecko????

1. Data: 2002-01-27 17:47:27

Temat: Materac magnetyczny a dziecko????
Od: Sławomir Stuglik <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy spotał się z jakimis niepożadanymi reakcjami po użyciu
materaca magnetycznego MRS 2000 ????

Czy jest on na tyle bezpieczny, że można na nim położyć dziecko?

Pozdrawiam
Slawek
--
Slawomir Maksymilian Stuglik -=- Registered Linux User: 118371
SS6229-RIPE NetSol:SS25076 slawek at icu.com.pl Gadu-Gadu ID: 137094

2. Data: 2002-01-27 18:21:01

Temat: Re: Materac magnetyczny a dziecko????
Od: "teodor" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sławomir Stuglik <s...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjn
ych napisał:3...@i...pl...
> Witam,
>
> Czy spotał się z jakimis niepożadanymi reakcjami po użyciu
> materaca magnetycznego MRS 2000 ????
>
> Czy jest on na tyle bezpieczny, że można na nim położyć dziecko?

Może lepiej niech się prześpi na skórze z czarnego kota?
T.

3. Data: 2002-01-27 18:43:30

Od: Sławomir Stuglik <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

teodor wrote:

> Użytkownik Sławomir Stuglik <s...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjn
> ych napisał:3...@i...pl...

> Może lepiej niech się prześpi na skórze z czarnego kota?
> T.

Długo nad tym myslałes?????

S.

4. Data: 2002-01-27 19:47:53

Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sławomir Stuglik <s...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@i...pl...

> Długo nad tym myslałes?????

Witaj, Slawku, nie ma się o co obrazac.
Jest ogolnie wiadome w zainteresowanych kregach, ze koty zawsze sie klada w
chorych miejscach (typu: masz kaszel, kot kladzie się na klatce piersiowej,
na skurcze lydki kot reaguje polozeniem sie na niej etc.). Psy z kolei klada
sie na zdrowych miejscach.
Nie wiem, czemu sluzy ten materac, ale jezeli nie jest podpiety do pradu, a
dziecko znajduje sie pod normalna opieka lekarska, to mysle ze jesli ten
materac nie pomoze, to na pewno nie zaszkodzi.
No, chyba ze jest w nim jakas magia typu podgrzewanie pradem czy cos
takiego, to wtedy sie moze trzeba skonsultowac lekarsko.....
Jezeli dziecko jest chore i uwazacie, ze to mu moze pomoc, to mozecie go
klasc, pod warunkiem, ze nie przerywacie terapii farmakologicznej.

Pozdrawiam cieplo i zycze zdrowia
Anyia

5. Data: 2002-01-27 21:49:23

Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anyia <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a31ldd$kq3$...@n...tpi.pl...

> Pozdrawiam cieplo i zycze zdrowia
> Anyia

Oczywiscie powinnam sie podpisac "Magda".
Przepraszam :-)

6. Data: 2002-01-27 22:14:47

Temat: Odp: Materac magnetyczny a dziecko????
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> materaca magnetycznego MRS 2000 ????
>
> Czy jest on na tyle bezpieczny, że można na nim położyć dziecko?

Poszperałam trochę w sieci, ale akurat strona o tym materacu nie chciała mi
się otwierać:(
Osobiście nie spotkałam się z czymś takim. Z dzieckiem jednak byłbym
ostrożna dotąd, aż nie dowiedziałabym się szczegółów.
To co służy dorosłym nie zawsze jest dobre dla dzieci, nie znaczy wcale ze
jestem przeciwna, po prostu ostrożna.
Pozdrawiam
Ula ST

7. Data: 2002-01-28 10:35:51

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławomir Stuglik" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Czy spotał się z jakimis niepożadanymi reakcjami po użyciu
> materaca magnetycznego MRS 2000 ????

A co to za dziwo? Cos a'la magnetyczne klapki?

Nie, nie chce sie nasmiewac, choc nie moge sie powstrzymac przed dodatkowym
pytaniem: a czy ktos sie spotkal z jakimikolwiek pozytywnymi reakcjami po
uzyciu ktoregos z powyzszych?

J.

8. Data: 2002-01-30 17:32:24

Od: "czatman" <c...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Materac magnetyczny jest dobry na syfa, platfusa i encefalomalację.
Najbardziej dodatnio wpływa jednak na stan konta osób organizujacych tę
finansową piramidę.
pozdrowienia i ukłony
śle sługa uniżony

9. Data: 2002-02-04 15:25:56

Od: Pawel Boguszewski <p...@1...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławomir Stuglik wrote:
> Długo nad tym myslałes?????

Mysle, ze Teodor w skrocie podal Ci swoj poglad na tego typu materace -
szamanizm. Doroslym pomaga najprawdopodobniej jako placebo (super lek,
zadnych efektow ubocznych swoja droga). Z dziecmi ten problem, ze widza
iz krol jest nagi - im szpanowanie magneto MRG2000 turbo burbo nie
pomaga. Do tego trzeba miec latwowiernosc doroslego.

--
Pozdrowionka
__

zbrodniarze - polscy lekarze