Materac zwykły a kieszonkowy

1. Data: 2006-03-21 14:47:17

Temat: Materac zwykły a kieszonkowy
Od: Kinga 'Słowotok' <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję kogoś, kto spał, a najlepiej użytkuje dłuższy czas i jedno i
drugie i powie mi, czy to rzeczywiście jest aż tak duża różnica w wygodzie,
komforcie, etc., że warto płacić 2-3 razy więcej za materac kieszonkowy :)

--
KingAM

"Nic nie dzieje się bez nas.
Nawet sny śnią się z naszym udzialem"
[*danuta*stenka*odwiedź*mnie*we*śnie]

2. Data: 2006-03-21 17:00:27

Temat: Re: Materac zwykły a kieszonkowy
Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga 'Słowotok'" <k...@b...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dvp3lm$52u$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> drugie i powie mi, czy to rzeczywiście jest aż tak duża różnica w
> wygodzie, komforcie, etc., że warto płacić 2-3 razy więcej za materac

Uzytkowalam jedno i drugie.
Tak, roznica jest bardzo duza.
Warto placic.

Pozd.
M.

3. Data: 2006-03-21 22:03:23

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga 'Słowotok' napisał(a):

> [...]
> drugie i powie mi, czy to rzeczywiście jest aż tak duża różnica w
> wygodzie, komforcie, etc., że warto płacić 2-3 razy więcej za materac

Tez spałam na zwykłym i kieszonkowym.Roznica duzo.W Selene, a i pewnie
tez w innych sklepach, mozna sobie materac wypróbowac.Niestety, obłednie
wygodny był za 3000;-(termo cos tam, dostosowywał sie do ciała;-)

--
Gosia

4. Data: 2006-03-22 08:14:41

Od: Kinga 'Słowotok' <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

tez w innych sklepach, mozna sobie materac wypróbowac.Niestety, obłednie
wygodny był za 3000;-(termo cos tam, dostosowywał sie do ciała;-)

Dzięki za opinie. Właśnie w Selene też byłam, tam nie robią jednak ram łóżek
na wymiar, więc zdecyduję się najprawdopodobniej na www.kokosen.pl - rama ze
stelażem i materac właśnie z maty kokosowej i sprężyn kieszonkowych (choć
przezornie na stronach cen nie podają).

--
KingAM

'just one year of love is better than a lifetime alone'
[Freddie Mercury]

5. Data: 2006-03-23 13:51:55

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga 'Słowotok' napisał(a):

> [...]
> - rama ze stelażem i materac właśnie z maty kokosowej i sprężyn
> kieszonkowych (choć przezornie na stronach cen nie podają).
A mzusi byc rama?Nie lepiej lózko?To tak z ciekawosci pytam:-)

--
Gosia

6. Data: 2006-03-24 13:40:39

Od: Kinga 'Słowotok' <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kieszonkowych (choć przezornie na stronach cen nie podają).
A mzusi byc rama?Nie lepiej lózko?To tak z ciekawosci pytam:-)

To znajdź mi kogoś, kto mi zrobi całe łóżko w wymiarze 193 x 146 i do tego
materac o wymiarze jakoś 187 x 140 i nie zedrze za to jak za zboże :) I do
tego zrobi mi szufladę, rozumianą jako szufladę, na płozach, wsuwaną w tą
ramę czy tam łóżko od dołu.
Z tego, co wiem, to tylko w Jupiterze.
Ideałem oczywiście byłoby metalowe, ale to już tylko w kowalstwie, po
znajomości taka rama, jaką chcę i w kolorze popielato metalicznym kosztować
będzie wg. wstępnej wyceny coś koło 1 700 - 2000 zł :/ To ja wolę na razie
kupić tańsze łóżko, a lepszy materac, łóżko zawsze można wymienić.

Tzn. z tego, co widzę, to łóżka są, bo już od tego różnego nazewnictwa mi
się wszystko pokićkało i nie wiem, czy łóżko to dla Ciebie rama + stelaż ale
w jednej części, czy co, bo dla mnie rama oznaczało po prostu łóżko minus
materac, potem się dowiedziałam, że istnieją na świecie stelaże, za które
osobno się płaci. Szufladą zaś nazywa się pojemnik luzem na kółkach, który
należy wturlać pod łóżko.

Na wymiar być musi i szuflada, a nie pojemnik na kółkach też być musi, bo
tak się składa, że mam 2 koty, które jeszcze niestety potrafią w pościel
nasikać... (a zabieg w styczniu był, ale to już ntg)

--
KingAM

'just one year of love is better than a lifetime alone'
[Freddie Mercury]

Chyba zostane kominiarzem
stelaz pod materac.........
Zmywarka Electrolux ESL 499, problem....
tynki japonskie
Czyszczenie sofy samemu?