Materace

1. Data: 2004-05-25 18:13:13

Temat: Materace
Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Niedlugo bede kupowal loze 160x200 no i to wiaze sie z zakupem materaca.
Obecnie jest tyle roznistych ze nie wiem co wybrac.
termoelastyczne, lateksowe,kieszonkowe i bonelowe.
I co mi poradzicie ??
Tak gora 1000 pln im taniej tym lepiej :)

1. Data: 2004-05-25 19:09:57

Temat: Re: Materace
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25.05.2004 20:13, Użytkownik MrOwA napisał:

> Niedlugo bede kupowal loze 160x200 no i to wiaze sie z zakupem materaca.
> Obecnie jest tyle roznistych ze nie wiem co wybrac.

Ja proponuję:
a) zajrzeć do archiwum grupy
b) materac kokosowy -> np. http://www.kokosen.pl/menu_materace.htm - sam
używam (nie wiem czy tej firmy a ten link znalazłem swoich zakładkach -
dodam, że nie jestem z nią powiązany) moje uwagi na temat materaca
znajdziesz ... w archiwum :-)

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński; w...@N...prv.pl

NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZYŁĄCZ SIĘ DO PROTESTU
Szczegóły: http://www.ffii.org.pl

1. Data: 2004-05-26 12:57:48

Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam materac Estrella, my kupiliśmy w www.materace.wysylka.pl i
jesteśmy bardzo zadowoleni.
Szybka dostawa, wszystko ok.
Zaznaczam tylko że my mamy łóżko 120x210.
pozrdawiam
dominika

1. Data: 2004-05-30 21:08:33

Od: "J.S.K." <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Z materacy polecam kiesznkowe z jak największa ilością sprężyn. Są to
zazwyczaj wersje rehabilitacyjne o kilku strefach twrdości co powinno dobrze
wpływać na kręgosłup. Dodatkowym bajerem jest możliwość posiadania strony
letniej (pokrycie z bawełny) i strony zimowej (pokrycie z owczej wełny). Z
pozoru może się to wydawać zbędnym dodatkiem, ale materac i tak trzeba
przynajmniej raz w roku odwracać, więc to może być dodatkowym atutem.
Ostatnio kupiliśmy z Mężem materac o wdzięcznej nazwie "jamajka". Naszym
zdaniem jest rewelacyjny, choć po 1 maja jego cena znacznie wzrosła. Nasz
tez jest w rozmiarach 160x200 i kupiliśmy go przez internet
(materace-meble.pl lub www.materace.wysylka.pl)
Powodzenia,
j.s.k.

1. Data: 2004-05-31 11:15:18

Od: "ELioT" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jesteśmy bardzo zadowoleni.
> Szybka dostawa, wszystko ok.
> Zaznaczam tylko że my mamy łóżko 120x210.

A Estrelli to nawet w tym sklepie nie polecają wszystkim :) a osobom które
ważą powyżej 90 kg. Jest to podobno bardzo twardy materac. Ja porozmawiałem
tam z panem i kupiłem Jamajkę - podobno to nowszy model estrelli i ciut
miększy. Ogólnie - trzeba dobrać pod siebie.
Mnie śpi się rewalacyjnie - wcześniej spałem na rozkładanej wersalce i
wstawałem obolały. Po przeprowadce i zakupie materaca wszystko się zmieniło
:)
Tomek

naprawa pralki
Remont mieszkania - jakie ceny ? [Krakow]
Oddam katalogi projektów ...
Jakie kupić żelazko?
okap - ciężka sprawa