Materace lato/zima

1. Data: 2006-07-25 19:13:37

Temat: Materace lato/zima
Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od jakiegos czasu jeste uzytkownikiem takiego materaca. Czli chyba z jednej
strony welna a z drugiej bawelna. Jednak nie jestem w stanie rozpoznac co
jest co. Pomoze mi ktos ? Ktora strona jest na lato a ktora na zime ? Pod
jedna ze stron mam korek - to ta strona chlodzi czy grzeje ?

Fantom

2. Data: 2006-07-25 19:52:30

Temat: Re: Materace lato/zima
Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Jul 2006 21:13:37 +0200, Fantom napisał(a):
> [...]
> jest co. Pomoze mi ktos ? Ktora strona jest na lato a ktora na zime ? Pod
> jedna ze stron mam korek - to ta strona chlodzi czy grzeje ?

tez mialam ten problem :)
obejrzyj dokladnie materac, na moim byla metka (taka jak na ubraniach z
wskazowkami dot. prania) gdzie napisane bylo strona zimowa :)

3. Data: 2006-07-25 20:07:02

Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pod

> tez mialam ten problem :)
> obejrzyj dokladnie materac, na moim byla metka (taka jak na ubraniach z
> wskazowkami dot. prania) gdzie napisane bylo strona zimowa :)

Kiedys ja mialem ale odpadla ;)

Fantom

4. Data: 2006-07-25 20:27:08

Od: "Mustafa" <M...@b...xx> szukaj wiadomości tego autora

> strony welna a z drugiej bawelna. Jednak nie jestem w stanie rozpoznac co
> jest co. Pomoze mi ktos ? Ktora strona jest na lato a ktora na zime ? Pod

Na początku przekładałem ale potem naklejki odpadły i też nie wiem która
strona jest która ;)))))
Ale imho jak Ci nie napiszą na metce to sam różnicy nie zauważysz.
Pewnikiem chodzi o to że jak co pół roku będziesz przekładał materac to się
nie będzie tak wygniatał i dłużej Ci posłuży.
========
Mustafa

instalacja plyty gazowej
salony sprzedaży płytek
pomocy jaki stolik mam 3 wyboru moze poradzicie?
styropian ala cegła
Podlaczenie plyty ceramicznej