Matka czy zabawa?

1. Data: 2004-12-30 07:57:24

Temat: Matka czy zabawa?
Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam samotną mamę, która mieszka 200 km od nas.
Przyjechała na święta i przeziębiła się (chorowita kobieta, często zapada
na zapalenie płuc).
Ma stan podgorączkowy i dlatego musi leżeć w łóżku.
Jutro jest sylwester i mamy nagraną zabawę sylwestrową.
Co mi radzicie? Zostać z chorą mamą, a żona z dziećmi sama będzie na
zabawie, czy pójść z żoną na zabawę i zostawić mamę samą w łóżku?
Zrezygnować z zabawy nie możemy, bo jesteśmy jej organizatorami.
DD

2. Data: 2004-12-30 08:38:55

Temat: Re: Matka czy zabawa?
Od: "Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz Drzemicki" :

> [...]
> zabawie, czy pójść z żoną na zabawę i zostawić mamę samą w łóżku?
> Zrezygnować z zabawy nie możemy, bo jesteśmy jej organizatorami.

Wszystko zależy od wielu czynników - np. od tego jak długo będzie trwała
zabawa, czy jest połączona z długim wyjazdem, czy można np. zaraz po północy
urwać się z zabawy i wrócić do domu.

Ja bym zaczęła od rozmowy z mamą i powiedzeniem jej szczerze o swoich
wątpliwościach.
A niezależnie od tego starałaby się aby jednak tej nocy nie spędzała całkiem
sama (np. Twoje urwanie się z zabawy tuż po północy i szybki powrót do domu,
żona z dziećmi zostaje, lub Ty z dziećmi wracasz żona sama zostaje).

Patrząc na to z drugiej strony - gdybym ja by ła tą mamą (bo jestem mamą),
gdyby to nie była jakaś bardzo ciężka choroba to nie chciałabym aby z powodu
mojego przeziębienia dzieci zrezygnowały z zabawy.
Kupiłabym sobie szampana i mile spędziła Sylwestra przed telewizorem.

Pozdrowienia.

Basia

P.S. Sama wiele razy musiałam stawać przed takim wyborem, gdyż miałam
schorowanych rodziców a jednocześnie sama organizowałam mnóstwo imprez.
Zawsze uzgadniałam z najbardziej zainteresowanymi (czyli rodzicami) czy mogę
sobie pozwolić na wyjazd.
Kiedy to była ciężka choroba (szpital) rezygnowałam z imprezy i na gwałt
szukałam kogoś kto mnie zastąpi, w innych wypadkach dochodziliśmy do
kompromisów (np. jadę ale codziennie o ustalonej porze dzwonię do domu i
gdyby coś się działo to natychmiast wracam).
Na szczęście nigdy nie było konieczności natychmiastowego powrotu.

3. Data: 2004-12-30 09:12:00

Od: "proxy11" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to jest małe dziecko 2 miesięczne, które wymaga karmienia, przebierania
i podawanie lekarwst. Jeśli nie to spokojnie mama
może sama zostać w domu, ma TV, można Jej zrobić coś do zjedzenia dobrego,
złożyć życzenia przed wyjściem i zadzwonić
o północy.

p.

4. Data: 2004-12-30 09:31:59

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Wszystko zależy od wielu czynników - np. od tego jak długo będzie trwała
> zabawa, czy jest połączona z długim wyjazdem, czy można np. zaraz po
> północy
> urwać się z zabawy i wrócić do domu.

Nie połączona z wyjazdem.
Od 8 do 3-4 po północy.

> Ja bym zaczęła od rozmowy z mamą i powiedzeniem jej szczerze o swoich
> wątpliwościach.

Mama na pewno będzie radziła, żebym poszedł na zabawę. Nie chce czuć się
winna, że pokrzyżowała plany.

> [...]
> domu,
> żona z dziećmi zostaje, lub Ty z dziećmi wracasz żona sama zostaje).

Rzeczywiście, to jakiś kompromis.

> [...]
> mojego przeziębienia dzieci zrezygnowały z zabawy.
> Kupiłabym sobie szampana i mile spędziła Sylwestra przed telewizorem.

Ze względu na leki i chore gardło szampan wykluczony, ale czy godzi się
zostawiać chorego dla rozrywki?

Dzięki za radę.

Dariusz Drzemicki

5. Data: 2004-12-30 09:35:06

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "proxy11" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> może sama zostać w domu, ma TV, można Jej zrobić coś do zjedzenia dobrego,
> złożyć życzenia przed wyjściem i zadzwonić

Nie, tu chodzi tylko o bycie przy chorym w chwilach szczególnych.
Mam wątpliwości, czy dla zwykłej rozrywki można zostawić chorego.

Dariusz Drzemicki

6. Data: 2004-12-30 09:50:03

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> napisał w wiadomości

> Nie, tu chodzi tylko o bycie przy chorym w chwilach szczególnych.
> Mam wątpliwości, czy dla zwykłej rozrywki można zostawić chorego.

No ale mama nie jest ciezko chora,tylko ma stan podgaraczkowy.
Zostaw do siebie numer telefonu aby w razie czego mogla zadzwonic i idz sie
bawic.

Magda

7. Data: 2004-12-30 12:55:02

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrówka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>>
> No ale mama nie jest ciezko chora,tylko ma stan podgaraczkowy.
> Zostaw do siebie numer telefonu aby w razie czego mogla zadzwonic i idz

Dzięki,
Widzę, że wszystkie odpowiedzi są zgodne.

Dariusz Drzemicki

8. Data: 2004-12-30 12:57:17

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Drzemicki wrote:

> Nie, tu chodzi tylko o bycie przy chorym w chwilach szczególnych.
> Mam wątpliwości, czy dla zwykłej rozrywki można zostawić chorego.

A co mama robiłaby, gdyby była zdrowa? Wtedy zostawilibyście ją samą w
noc sylwestrową, czy poszłaby z Wami na zabawę? W końcu jest Waszym
gościem. A jeśli czuje się u Was naprawdę jak u siebie, to chyba nie ma
żadnej sprawy - to tak jakby została po prostu u siebie w domu.
A może zaproście do niej kogoś, jakąś koleżankę mamy, ciotkę itp.

Pozdrawiam i życzę mamie dużo zdrowia
Ewa

9. Data: 2004-12-30 13:23:57

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co mama robiłaby, gdyby była zdrowa? Wtedy zostawilibyście ją samą w noc
> sylwestrową, czy poszłaby z Wami na zabawę?

Wróciłaby do domu pociągiem i spędziłaby sylwester ze znajomymi.

> W końcu jest Waszym gościem. A jeśli czuje się u Was naprawdę jak u
> siebie, to chyba nie ma żadnej sprawy - to tak jakby została po prostu u
> siebie w domu.

Gdyby zachorowała w domu, wtedy przyszłaby do niej przyjaciółka.

> A może zaproście do niej kogoś, jakąś koleżankę mamy, ciotkę itp.

W sylwestra będzie trudno. Ponadto w obcym mieście mama nie ma znajomych.

> Pozdrawiam i życzę mamie dużo zdrowia
> Ewa

Dziękuję i pozdrawiam,
Dariusz Drzemicki

10. Data: 2004-12-30 20:52:01

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> wrote in message

Dzieci, jak rozumiem, sa juz takie raczej starsze,skoro planuja balowac do
2-3 w nocy?

Jest ich, zapewne co najmniej dwoje, wiec rozdzielcie moze dysury przy
babci: ty badz z nia o Dwunastej, potem moze wymienic cie zona, a potem to
czas na to, aby najmlodsze dziecko wrocilo do domu. W ten sposob, starsze
dziecko byloby pierwszym, ktore zostaje z babcia.

To nie, jest tylko kwestia okazania serdecznosci dla babci, ale takze
pokazania dzieciom przykladu,

Kaska

MOPS szuka rodzin zastępczych-odpłatnie! !!
Błacha sprawa ?
Alimenty
[OT] Prośba studenta
Wesołych Świąt