Re: Matka wysługuje się synem.

Data: 2006-04-05 04:39:38
Temat: Re: Matka wysługuje się synem.
Od: "LeoTar" <l...@w...pl>

Użytkownik "Justyna N" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
news:44330c48$1@news.home.net.pl...

> DLACZEGO? Udowodnij (nie odwołując się do Twojej teorii), że to co
> napisałam to bzdura.

To ja postawiłem Tobie pytanie Dlaczego? A Ty na nie nie odpowiedziałas lecz
próbujesz odpowiedzieć pytaniem na moje zapytanie. Manipulujesz uciekając od
odpowiedzi.

> DLACZEGO? Dlaczego nie zaburzenia emocjonalne u mężczyzny?

Bo fizycznie płód znajduje się w ciele kobiety.
Ale nie o to chodzi. Nie jest kobieta winną tego stanu, gdyż za jej emocje
odpowiada równiez - równie nieświadomy co ona - mężczyzna. Żadne z nich nie
jest winne tego co jest skutkiem nieświadomości Bytu-stwórcy.

> DLACZEGO?

Zajrzyj do moich tekstów sprzed lat kilku, które pojawiają się stopniowo na
http://www.geocities.com/leotar/ albo też można je wygrzebać z archiwum na
mojej stronie internetowej. Archiwum dopiero porządkuję, ale jeżeli chcesz
coś wiedziećjuz teraz to wpadnij tam.

> DLACZEGO? Dlaczego miałabym to robić? Dlaczego to ma być dominacja
> kobiety, a nie reakcja obronna na zachowanie mężczyzny?

Bo nie jest tego świadoma.
Cały czas tłumaczę, że nie poszukuję winnych lecz chcę pokazać DLACZEGO tak
sie stało. Nie jest jednak możliwym wyeliminowanie przemocy z życia, jeżeli
obie strony: Kobieta i Mężczyzna nie wyrażą na to zgody bez przypisywania
sobie winy, i bez manipulowania poczuciem winy. Zrozum to wreszcie. I
przestań się bać, że ujawnienie roli płci w napędzaniu przemocy pociągnie za
soba jakąkolwiek karę.
LeoTar
http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/
Zajrzyj również na http://www.geocities.com/leotar/