Matka wysługuje się synem.

11. Data: 2006-03-30 11:25:58

Temat: Re: Matka wysługuje się synem.
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leo, Justyno,

jestecie lepsi niz seriale w TV! :-)))))))

Czekam z zapartym tchem na dalszy rozwoj wydarzen.

Pozdrawiam, M.

12. Data: 2006-03-30 16:33:47

Od: KOMINEK <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Himera" <h...@W...gazeta.pl> wrote in

> ty to piszesz o sobie czy zes skas to wycial?

Mopek, to ty?
Kurwa, Kasia, to naprawde ty?

--
Kominek - uowca uosi
k...@z...pl

Zycie nabiera sensu dopiero w wyobrazni

13. Data: 2006-03-30 16:33:48

Od: KOMINEK <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"LeoTar" <l...@w...pl> wrote in news:e0enc6$a6a$1@atlantis.news.tpi.pl:

> W ubiegły czwartek

Nudzisz jak moja tesciowa.
Wypierdalaj z mojej grupy.

--
Kominek - uowca uosi
k...@z...pl

Jesli chcemy sobie z ludzi narobic wrogow mowmy im tylko prawde w oczy

14. Data: 2006-03-30 17:08:03

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Leo, Justyno,
>
> jestecie lepsi niz seriale w TV! :-)))))))
>
> Czekam z zapartym tchem na dalszy rozwoj wydarzen.
>
> Pozdrawiam, M.

Nie wiem jak Leo, ale ja dziękuję za słowa uznania. ;p

--
c...@p...pl

"Never look back cause is hurt- my heart
is so cold. I feel the frost-never look back.
I feel the darkness on my shoulder.
The frost is in my heart"

15. Data: 2006-03-30 17:21:18

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna N" <c...@p...pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem jak Leo, ale ja dziękuję za słowa uznania. ;p

To może ktoś jakiś film nakręci.:)
LeoTar
http://www.geocities.com/Athens/Forum/5921/

16. Data: 2006-03-30 23:20:19

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leo
kurwa.
Miałeś być pojętniak. Sam stwierdziłeś.

Czemu dupczenie wewnątrz społeczne ma
do kurwy nędzy, eskalować autyzm?

ett
Nie proszę.

17. Data: 2006-03-31 02:05:47

Od: "Jerzy Turynski" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Justyna N <c...@p...pl>
napisała w news:442af154$1@news.home.net.pl...

> Użytkownik "LeoTar" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Odpowiem w dwóch częściach.
> Pierwsza:
> No, kolejny. Co wyście się wszyscy tak uparli?????
> Nie znajdujesz już innych argumentów??
> Czy też zniżasz się do poziomu Szydercy??
> Nie będę po raz kolejny wyjaśniać, kolejnemu kretynowi. Poszukaj sobie mojej
> poprzedniej odpowiedzi na takie zarzuty.

Jesteś pewna, że to Władek jest "kretynem", a nie ty ?
Jesteś pewna, iż to ty poprawnie(j od LeoTara) rozumiesz tzw. "nau-
kowe treści"? (Sprawdzimy? cha, cha...)
Jesteś pewna, iż to jemu jest potrzebna pomoc (a nie tobie), i wcho-
dząc z nim w dyskusję/odpisując na jego posty w czymś mu pomagasz
a nie szkodzisz ?

Jesteś pewna swoich racji ?
A na jakiej podstawie? Bo ci SIĘ 'tak a nie inaczej' W Y D A J E ?
Cóż, to jest twoja jedyna "podstawa wyciągania wniosków", i co wię-
cej... zwyczajnie i t o t a l n i e błędna!

Masz ochotę o tym porozmawiać, czy... wiesz "lepiej" ?

Hint: każdy kretyn tkwi w pułapce bez wyjścia. Ta pułapka to jego
niepodważalna pewność, iż kretynami są... inni.

> --
> c...@p...pl

JeT.

P.S. Wczoraj po nocy oglądałem powtórkę "Drzyzgi" o chałturze
( http://tinyurl.com/jsux7 ) Jedyny, który powiedział cokol-
wiek zahaczającego bezpośrednio o temat był K. Majchrzak (plus
pół zdania Łazuki), zaś cała reszta 'dyskusji' była bez wyjątku
zwyczajnie... chałturą zamiast treści.

P.S.S.
Wiesz, co ty takiego dokładnie (tu) robisz? Ano wyłącznie poniż-
sze (i absolutnie nic poza tym):

<< Gdy kobiety są w domu, ich uwaga skupia się na meblach, (...)
zawsze coś tam przy nich robią. Kiedy podróżuję w towarzystwie
kobiety, ja jestem jedynym meblem, jaki ma ona w swoim zasięgu,
nie może się zatem powstrzymać od ustawiania mnie przez cały
czas i poprawiania czegoś na mnie. >> [Albert Einstein]

I to jest właśnie chałtura :-)))

P.S.T.
A wiesz, co jest największą potęgą (ma największą moc sprawczą)
ze wszystkiego co istnieje?
Można zrobić ankietkę i popytać dookoła wszystkich chętnych...
Odpowiesz pierwsza ?

Cóż, nie mając o 'tym czymś' pojęcia w ogóle nie ma mowy o ja-
kiejkolwiek nauce i jakimkolwiek prawdopodobieństwie wyciągnię-
cia jakichkolwiek, choćby przypadkowo sensownych/poprawnych wnio-
sków. Co to takiego, to tajemne coś ?

<< W każdym przedmiocie jest taki punkt, do którego wszyscy star-
tujący dochodzą, ale który przekraczają tylko ci, którzy mogą po-
tem dotrzeć do pomyślnego końca. {...] Ów punkt, dla nieuków nie
do przebrnięcia, już w średniowieczu nazwano oślim mostem, co po
łacinie brzmi pons asinorum. >>
[z tekstu Wł. M. Turskiego, z moimi poprawkami]

I właśnie i dokładnie o to samo chodzi.

Chcesz wskazówkę? Wyłącznie o tym czymś można powiedzieć, że:
"Jeśli to coś istnieje to znaczy, że nie istnieje. Zaś jeśli
nie istnieje, to nie można udowodnić, że kiedykolwiek istniało".
Strzelaj !

18. Data: 2006-03-31 04:13:33

Od: "Systemy Dostepowe" <w...@s...dostepowe.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Uzytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>
>Leo, Justyno,
>jestecie lepsi niz seriale w TV! :-)))))))
>Czekam z zapartym tchem na dalszy rozwoj wydarzen.
Tez sie wciagnalem :)

19. Data: 2006-03-31 05:01:05

Od: "Władysław Tarnawski" <l...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera <h...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> zazwyczaj jest tak ze jest twoja historia, twojej zony i jest prawda.

A Ty za czyją optujesz? :)

LeoTar

20. Data: 2006-03-31 05:03:42

Od: "Władysław Tarnawski" <l...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Turynski <j...@p...com> napisał(a):

> Jesteś pewna swoich racji ?
> A na jakiej podstawie? Bo ci SIĘ 'tak a nie inaczej' W Y D A J E ?
> Cóż, to jest twoja jedyna "podstawa wyciągania wniosków", i co wię-
> cej... zwyczajnie i t o t a l n i e błędna!

Witaj Jerzy

LeoTar

Czy ja już mam paranoję?
[który i gdzie] psycholog dziecięcy we Wrocławiu ?
projekt"Grupa" poco a poco
Wiosna
"Władcy umysłów" w Sieci.