Matowanie mieszanej i tlustej skory

1. Data: 2003-04-15 18:42:47

Temat: Matowanie mieszanej i tlustej skory
Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem bardzo ciekawa opinii tych z Was, ktore uzywaja serii kosmetykow
"matujacych", czyli tych do cery mieszanej i tlustej. Ale nie tam
pojedynczego kremiku tylko plenej serii: zelik do buzki, tonik, kremik itp.

Chcialabym prosic o opinie dokladnie co do czterech firm:
- Dermika Mat-B Complex
- Eris do cery tlustej i mieszanej
- Ziaja - BioBalans
- Oceanic do cery tlustej i mieszanej

Planuje sobie sprawic ktoras z serii ale pomimo wnikliwej lektury na wizazu
nadal nie jestem zdecydowana. Napisalam tez do tych firm o probki i na razie
z Oceanika odpowiedzieli, ze OK :)) Zobaczymy jak bedzie na prawde ;))

Pozdrowionka,
Dominika

1. Data: 2003-04-15 19:16:28

Temat: Re: Matowanie mieszanej i tlustej skory
Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja polecam serię z Yves Rocher - dobry żel do mycia buzi, żel
> normalizujący, krem matujący i przede wszystkim krem MATI ZONE T - niby do
> strefy T, ale ja uzywam na całą buzię.

A jak z cena takiego zestawiku?

Dominika

1. Data: 2003-04-15 19:18:03

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja polecam serię z Yves Rocher - dobry żel do mycia buzi, żel
> normalizujący, krem matujący i przede wszystkim krem MATI ZONE T - niby do
> strefy T, ale ja uzywam na całą buzię.

A jak z cena takiego zestawiku? I jak sie zwie seria?

Dominika

1. Data: 2003-04-15 19:22:34

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

A ja polecam serię z Yves Rocher - dobry żel do mycia buzi, żel
normalizujący, krem matujący i przede wszystkim krem MATI ZONE T - niby do
O.

1. Data: 2003-04-15 19:44:06

Temat: Odp: Matowanie mieszanej i tlustej skory
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcialabym prosic o opinie dokladnie co do czterech firm:
> - Dermika Mat-B Complex
> - Eris do cery tlustej i mieszanej
> - Ziaja - BioBalans
> - Oceanic do cery tlustej i mieszanej

ja sie wypowiem o dermice

dostalam niedawno od nich mase próbek (ale się ucieszylam:) - calą serię
mat-b, znaczy się: kilka torebek kremu na noc, na dzien i jeszcze maseczki.
Wszystko zuzylam i jestem zachwycona. Jak tylko przyjdzie wyplata, lece po
cala serie:)) zwlaszcza na lato sie przyda. slicznie matuje, skora jest taka
gladka i mila w dotyku:)
o innych firmach nic nei wiem, bo nei chcialy przyslac probek;PPP
pozdrawiam
kroofka

1. Data: 2003-04-15 19:46:11

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> o innych firmach nic nei wiem, bo nei chcialy przyslac probek;PPP
> pozdrawiam

Hihi :)))
No ale patrz ile przez to stracily. Jakby Dermika nie przyslala probek, to
bys nie sprobowala i wcale pewnie nie planowala kupic - tak jak z reszta
firm :)))

Ja tez mam nadzieje, na pozytywne rozpatrzenie moich prosb o probki :)))
Wyslalam je gdzie mi tylko przyszlo do glowy ;))

Dominika

1. Data: 2003-04-15 20:10:23

Od: "Ju." <a...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika":

> Jestem bardzo ciekawa opinii tych z Was, ktore uzywaja serii kosmetykow
> "matujacych", czyli tych do cery mieszanej i tlustej.

[...]

Ja mogę o Ziaji. Ziai? Zielonego, jak to się odmienia, ale matuje nieźle. Mam krem i
maseczkę, maseczka wyglądała, jakby można było w niej pójść spać, bo jest żelowa i
ładnie się wchłania, ale niestety, pozostawiona na dłużej niż kwadrans wysusza. Krem
matuje i dość dobrze nawilża (jestem po eksperymentach z Hydra-Move Diora i słowo
'nawilżanie' zmieniło dla mnie swój sens na zawsze;), jest niezły pod makijaż, ale w
moim przypadku wyklucza użycie matującego podkładu, bo powoduje efekt, który nazywam
paradoksalnym się-świeceniem: krem BioBalans plus Aera Teint (sam w sobie --
rewelacja!) dają lusterko w strefie T. Nie mam toniku z serii, zamiast tego używam
<20 Erisu, się sprawdza. Cenowo -- jak to Ziaja, zostaje sporo na rachunki
telefoniczne. I inne przyjemności. Jest OK.

Pozdrawiam --

J.

1. Data: 2003-04-15 20:17:59

Od: "Karolina W" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

no to ja sie też wypowiem o Dermice.. w przypływie gotówki i ochoty na dobry
krem matujący zakupiłam cały słoiczek kremu...
i wszystko byłoby ok, gdyby ten słoiczek był o połowę mniejszy..
na początku byłam zachwycona,ale niestety.. potem cos sie stało, krem jakby
wysechł..
byłam bardzo rozczarowana..bo po nałożeniu na twarz po prostu sie
złuszczał!! to było okropne! dlatego już więcej nie kupiłam..
jestem za to zdecydowanie bardzo zadowolona z emulsji matującej YVES ROCHER
z serii bio specific regulation (zielona), jest tez żel do mycia, bardzo
przyjemny z drobinkami i tonik, oraz maseczka, o ile sie nie mylę...seria
jest stosunkowo tania (szczególnie wysyłkowo), każdy kosmetyk kosztuje w
granicach 20 zł.
pozdrawiam
Karola

1. Data: 2003-04-15 21:19:21

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> A jak z cena takiego zestawiku? I jak sie zwie seria?

Bio Specific Regulation, zielona.

Cenowo? Ja kupowałam chyba krem w promocji za circa 24 zł. IMHO w tej klasie
cenowej jest najlepsza. Świetny żel-piling, dobry tonik, niezły krem i
nienajgorszy MATI ZONE T. Ma tylko specyficzny zapach - jakby
ziołowo-słodki, nie każdemu odpowiada.

Co do reszty:

>- Dermika Mat-B Complex

Mnie w ogóle nie matuje. Jakbym się posmarowała pierwszym lepszym kremem.

>- Eris do cery tlustej i mieszanej

Niezła, ale Normamat znacznie lepsza. Równie dobra jak YR.

>- Ziaja - BioBalans

Może być, bez rewelacji.

Oceanica nie testowałam.

JoP

1. Data: 2003-04-16 06:09:31

Od: "Anuryca ;\)" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

A ja Ci napiszę o moich wrażeniach odnośnie kremów matujących i w ogóle
kosmetyków przeznaczonych dla cer przetłuszczających: im więcej tego
używałam tym bardziej się świeciłam. Skóra szybko sie przyzwyczajała do
kremu matującego i produkowała dużo więcej sebum. Wyjątkiem jest dermika,
która nie matuje tak drastycznie przesuszając i po niej moja twarz ma się
bosko. I tak samo jestem zadowolona z matującego jak i z nawilżającego z tej
serii (ach, gdyby jeszcze miał lepsze filtry...).
Także seria mat - b jako jedyna się sprawdziła. No i jeszcze zmniejszenie
przetłuszczania spowodowała zmiana żeli i toników na takie dla skóry
wrażliwej i jeszcze stosowanie kwasów na noc.

Pozdrawiam
Anuryca

i jeszcze rzęsy
ja tez juz mam:)))