Maty na balkon

31. Data: 2010-08-09 20:09:34

Temat: Re: Maty na balkon
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Aug 2010 22:08:28 +0200, Boombastic napisał(a):

> Acha, nie masz pojęcia i klepiesz swoją opinię której się wstydzisz
> zasłaniając się jakimś tam dobrym gustem którego nikt na oczy nie widział.

Dobry gust się ma albo nie ma. Kto go nie ma, to i nie zobaczy.

32. Data: 2010-08-09 20:11:15

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> stąd właśnie mamy malwy (same w sobie wszak urocze) pod balkonami, ale i
> potworkowate plecionki na tychże balkonach tudzież inne "cudowności" A
> jest
> to już tak powszechne, że zatraciło w oczach mieszkańców miast (bo nie
> powiem, że mieszczan) znamiona kiczu i dysharmonii.

Nie dość że wstydzisz się własnego zdania to jeszcze wstydzisz się swojego
pochodzenia. Jesteś żałosna.

33. Data: 2010-08-09 20:15:13

Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-09 21:41, Ikselka pisze:

> Nie muszę uważać na linię, ćwoku - ważę tyle, ile powinnam i ani deka
> mniej, ani więcej. Mam czas, powód i sposobność siedzieć ile chcę :-)

Jaasne. Tyle ile powinnaś hły, hły, hły...
lepiej przyznaj się, że ci się balkonik
połamał pączusiu.

--
AW

34. Data: 2010-08-09 20:16:52

Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-09 22:09, Ikselka pisze:

> Dobry gust się ma albo nie ma. Kto go nie ma, to i nie zobaczy.

A jak on wygląda? Ten dobry gust.

--
AW

35. Data: 2010-08-09 20:20:38

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AW" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A jak on wygląda? Ten dobry gust.

Balkon z plecionką, a na nim dłubiąca w nosie baba z wielką dupą. Nikt z
sąsiadów nie ma pojęcia, że jest to trzęsąca usenetem ONA.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

36. Data: 2010-08-09 20:24:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Aug 2010 22:20:38 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

> Użytkownik "AW" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Balkon z plecionką, a na nim dłubiąca w nosie baba z wielką dupą. Nikt z
> sąsiadów nie ma pojęcia, że jest to trzęsąca usenetem ONA.

Jesteś prezesem Miejskiego Lobby Plecionek Balkonowych?

37. Data: 2010-08-09 20:25:38

Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-09 22:20, Jan Werbiński pisze:

> Balkon z plecionką, a na nim dłubiąca w nosie
> baba z wielką dupą. Nikt z sąsiadów nie ma
> pojęcia, że jest to trzęsąca usenetem ONA.

Bez przesady, trząść to ona może co najwyżej
zadem.

AW

38. Data: 2010-08-09 20:33:56

Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-09 22:24, Ikselka pisze:

> Jesteś prezesem Miejskiego Lobby Plecionek Balkonowych?

Nie, nooo... XL-ka, myślałem że stać cie na
więcej. Taki *lekki* docinek? Spodziewałem się
czegoś o większym *ciężarze* gatunkowym ;-)

--
AW

39. Data: 2010-08-10 08:43:02

Od: "na102" <g...@P...FM> szukaj wiadomości tego autora

> Jaasne. Tyle ile powinnaś hły, hły, hły... lepiej przyznaj się, że ci się
> balkonik połamał pączusiu.
>
> --
> AW
Pomijając sprawę tematu i gustów, to jesteś chamem a braku kultury nic tutaj
nie tłumaczy, wiec wiesz gdzie u mnie zaczną lądować twe posty ;)

40. Data: 2010-08-10 10:30:39

Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-10 10:43, na102 pisze:
> Użytkownik "AW"<s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Pomijając sprawę tematu i gustów, to jesteś chamem a braku kultury nic tutaj
> nie tłumaczy, wiec wiesz gdzie u mnie zaczną lądować twe posty ;)

Pomijając wiele spraw, to nie rozśmieszaj mnie.
EOT

--
AW

Jakie urządzenia do zabudowy?
NALEWKA...
Re: Wezyki w oplocie stalowym
jaka pralka
ubezpieczenie mieszkania przed skutkami burzy