Mazurek daje ciała - przestał lubić PiS

41. Data: 2011-03-05 14:41:31

Temat: Re: Mazurek daje ciała - przestał lubić PiS
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Żałosny jesteś w tym swoim kalectwie.
Nawet do źródeł własnych skojarzeń nie potrafisz się przyznać.

Stawiam na ojca. ;)

--
CB

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:ms9a9sf84bb1$.dlg@trenerowa.karma...

42. Data: 2011-03-05 15:55:19

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

=============================
> Thx, ma to dziś nawet głębszy sens :)

A co, masz dziś może urodziny? ;)

Ewa

43. Data: 2011-03-05 15:57:12

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-05 15:05, Nowy lepszy tren R pisze:
> Dnia 05-marzec-11 w ramce<news:iktc5l$797$1@news.mm.pl> pędzel cbnet
> zmalował:

> Pacanie, wtedy zwierzęta mówią ludzkim głosem.

Zbyt skomplikowana ta metafora. ;)

Ewa

44. Data: 2011-03-05 16:02:00

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

=============================
> Thx, ma to dziś nawet głębszy sens :)

A co, masz dziś może urodziny? ;)

O- Ewa- Tobie też wielu wspaniałości z okazji Twoich Nieurodzin!
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

45. Data: 2011-03-05 16:03:20

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

==========================

=============================

> Twoje zdrowie Chirek.

> Wszystkiego najcudowniejszego z okazji Twoich Nieurodzin!

I wzajemnie!*
*Wprawdzie to nieelegancko tak się wcinać, ale też dzisiaj obchodzę
nieurodziny. ;)

Ewa

46. Data: 2011-03-05 16:03:30

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup

Dnia 2011-03-05 14:55, niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Co jest na stole?

Nie-tort z nie-świeczkami.
I żyt-nie.

To Nieurodziny. Twoje Nieurodziny. Jak można- bez tortu i bez świeczek? Oj,
Qrko- co tak skromnie świętujesz?
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

47. Data: 2011-03-05 16:04:13

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale nie dla żałosnych kurewek. ;)

--
CB

48. Data: 2011-03-05 16:15:54

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

=============================

> A co, masz dziś może urodziny? ;)

> O- Ewa- Tobie też wielu wspaniałości z okazji Twoich Nieurodzin!

Dziękuję, dziękuję. Właśnie z tej okazji zrobiłam nieurodzinową pizzę.

No i oczywiście życzę także Tobie miłego świętowania. :)

Ewa

49. Data: 2011-03-05 16:34:22

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

=============================

> [...]

Dziękuję, dziękuję. Właśnie z tej okazji zrobiłam nieurodzinową pizzę.

No i oczywiście życzę także Tobie miłego świętowania. :)

===============
Jak wegetariańską- to poproszę kawałek. Qra obiecała szampana, a trenR się
zastanawia, co tu postawić, żeby było wystawnie. Może mu coś doradzisz?
:-)

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

50. Data: 2011-03-05 17:01:59

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

=============================

================

> Dziękuję, dziękuję. Właśnie z tej okazji zrobiłam nieurodzinową pizzę.
>
> No i oczywiście życzę także Tobie miłego świętowania. :)

===============
> Jak wegetariańską- to poproszę kawałek.

Ups, zapomniałam. Ale szynkę można ściągnąć.

> Qra obiecała szampana

A ja mam w barku prawie całą butelkę malibu!

> a trenR się zastanawia, co tu postawić, żeby było wystawnie. Może mu
> coś doradzisz?

Treneiro może nam zrobić akompaniament jakowyś.

Ewa

Kreacjonizm
11 września 1683 - jedna z najważnieszych dat w historii Europy?
Bartoszewski: w czasie okupacji mniej bałem się Niemców niż Polaków
Głupich nie sieją
Tylko dla osób o naprawdę mocnych nerwach.