Mazurek daje ciała - przestał lubić PiS

51. Data: 2011-03-05 17:45:16

Temat: Re: Mazurek daje ciała - przestał lubić PiS
Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-03-05 17:03, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

Skromnie to raczej nie-jest.

Qra

52. Data: 2011-03-05 17:46:10

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-03-05 17:03, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

==========================

=============================

=================================

> I wzajemnie!*
> *Wprawdzie to nieelegancko tak się wcinać, ale też dzisiaj obchodzę
> nieurodziny. ;)

Wszystkiego najlepszego Medeo

Qra
--
i dzień dobry

53. Data: 2011-03-05 20:32:57

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05-marzec-11 w ramce <news:ikti6k$gmv$1@news.mm.pl> pędzel cbnet
zmalował:

> Żałosny jesteś w tym swoim kalectwie.
> Nawet do źródeł własnych skojarzeń nie potrafisz się przyznać.
>
> Stawiam na ojca. ;)

Ja stawiam na jakąś mega specjalizację. Coś, co nie pozwala Ci zobaczyć.

54. Data: 2011-03-05 20:34:17

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05-marzec-11 w ramce <news:iktmd0$pb1$1@news.onet.pl> pędzel medea
zmalował:

=============================

> A co, masz dziś może urodziny? ;)

Nie, ale koncert dziś daliśmy. W pewnej nowej formie :)
jestem bardzo zadowolony :)

55. Data: 2011-03-05 20:49:18

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Więc otwórz się i odpowiedz, to zobaczę. ;)

--
CB

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:1fiaib86ey4rf$.dlg@trenerowa.karma...

56. Data: 2011-03-05 20:55:42

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"To kto jest TYM zwierzakiem od którego raz na rok
dostajesz upragniony prezent?
Matka? Ojciec? Ktoś z rodzeństwa? Żona?"

--
CB

57. Data: 2011-03-05 21:15:46

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05-marzec-11 w ramce <news:iku7o7$onh$1@news.mm.pl> pędzel cbnet
zmalował:

> Więc otwórz się i odpowiedz, to zobaczę. ;)

Ty bracie czyhasz na słaby punkt. Na słowa-klucze. Dźwignie. Tak jak
zaprezentowałeś to w poście do Redarta. Ale i tak nic z tego nie masz.
Pustka, człowieku, pustka.

58. Data: 2011-03-05 21:21:25

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redatr kompulsywnie lgnie do mnie ze swoją chorą "miłością"
widząc we mnie swego ojca.
Obstawiam, że nie jesteś od niego lepszy. ;)

To jak? Ojciec, czy może jednak matka?
Odpowiesz?
Wiem, że tego chcesz. ;)
--

wiadomości news:qqrnsxzz8sqg.dlg@trenerowa.karma...

59. Data: 2011-03-05 22:02:54

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

=============================

================

===============
> Jak wegetariańską- to poproszę kawałek.

Ups, zapomniałam. Ale szynkę można ściągnąć.
Ech, wegetarianin to ma ciężkie życie. Jak szliśmy (idziemy) do nowych
znajomych, to żeby nie narażać się na kpiny, zaambarasowanie gospodyni,
nadmierne zainteresowanie gości, etc- jem tylko suchy chleb do wódeczki- jak
co, to mówię: "taka dieta". Już raz przemiła gospodyni wyciągała mi z
jajecznicy szynkę- no bo zapomniała, że ja nie jem mięsa- i za cholerę nie
mogła pojąć, dlaczego nie dość, że nie jem tej jajecznicy, to nie chcę jeść
pomidorków, które leżały na talerzu razem z wędlinami- i były krajane tym
samym nożem:-) - no cóż- też mi głupio robić swoją osobą tyle kłopotów, więc
już wolę wersję o diecie.
Jednak nieodmiennie trafiało mnie, jak w restauracji kelnerka z uśmiechem
informowała, że mają wegetariańskie ryby, albo nawet- i tak mi się zdarzyło-
kurczaki:-(. I mówiła to całkiem poważnie.
Kiedyś bardzo dużo jeździłem po Polsce, więc często się to zdarzało. Choć
gdzieś tak od 3 lat już jest dużo lepiej- w wielu restauracjach na pytanie o
coś wege można usłyszeć dopytywanie, czy wegańskie, laktowegetariańskie,
owowegetariańskie- więc chyba jest nas coraz więcej, tak sobie to
przynajmniej tłumaczę:-)

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

60. Data: 2011-03-06 11:51:47

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05-marzec-11 w ramce <news:iku9kg$1sod$1@news.mm.pl> pędzel cbnet
zmalował:

> Redatr kompulsywnie lgnie do mnie ze swoją chorą "miłością"
> widząc we mnie swego ojca.
> Obstawiam, że nie jesteś od niego lepszy. ;)

> [...]

Straszny dziadunio :)

Kreacjonizm
11 września 1683 - jedna z najważnieszych dat w historii Europy?
Bartoszewski: w czasie okupacji mniej bałem się Niemców niż Polaków
Głupich nie sieją
Tylko dla osób o naprawdę mocnych nerwach.