Mebel do spania - jaki?

21. Data: 2016-06-05 22:47:20

Temat: Re: Mebel do spania - jaki?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 5 Jun 2016 18:19:36 +0200, Zocha napisał(a):

> Ze zrozumieniem też kłopoty.
>
> Z idiotami na temat trumien rozmawiać nie będę.
> Ale czemu się tu dziwić, normalna, durna POLSKA grupa.

To spierdalaj na zagramaniczną - tam Ci doradzą ;-) [smile]

22. Data: 2016-06-06 01:40:01

Od: Bulka Paryska <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-05 o 18:13, Zocha pisze:

> Okulista by się przydał ???
>
> Zocha
=========================

Prosze sie nie przejmowac odpowiedziami
mniej uprzejmymi lub mniej na temat
niz by nalezalo ...
"..taka gmina..."
;-)

https://www.google.pl/search?q=%C5%82%C3%B3%C5%BCko+
rattanowe&biw=1186&bih=624&tbm=isch&tbo=u&source=uni
v&sa=X&ved=0ahUKEwjS3cHghpLNAhVCP5oKHdJ0BZ8QsAQIQA

moim zdaniem takie cos plus materac odpowiedni (ze strefami twardosci)
powinno byc OK

powodzenia
bp

23. Data: 2016-06-06 01:51:23

Od: Bulka Paryska <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-05 o 18:13, Zocha pisze:
>/.../
> Zocha
========================
Ewentualnie tutaj
https://www.google.pl/search?q=%C5%82%C3%B3%C5%BCko+
rattanowe&biw=1186&bih=624&tbm=isch&tbo=u&source=uni
v&sa=X&ved=0ahUKEwjS3cHghpLNAhVCP5oKHdJ0BZ8QsAQIQA#t
bm=isch&q=%C5%82%C3%B3%C5%BCko+sk%C5%82adane+na+%C5%
9Bcian%C4%99

niektore rozwiazania bardzo ciekawe
bp

24. Data: 2016-06-06 13:01:52

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
1...@n...neostrada.pl
*Qrczak* napisał(-a):

> Nie w tym.

Jest jakiś alternatywny?

--
Big Jack
////// GG: 660675

25. Data: 2016-06-06 13:58:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Jun 2016 13:01:52 +0200, Big Jack napisał(a):

> W wiadomości
1...@n...neostrada.pl

> Jest jakiś alternatywny?

Jak widać - ten qrny. Jedyny pomocny 33333-]

26. Data: 2016-06-07 19:08:31

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-05 o 18:19, Zocha pisze:

> Ze zrozumieniem też kłopoty.
>
> Z idiotami na temat trumien rozmawiać nie będę.
> Ale czemu się tu dziwić, normalna, durna POLSKA grupa.

Ależ panna Zosieńka piękna, jak się tak panienka złości :)

Pozdrawiam,
MW

27. Data: 2016-06-07 22:31:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Jun 2016 19:08:31 +0200, wolim napisał(a):

> Ależ panna Zosieńka piękna, jak się tak panienka złości :)

Pewnie zagraniczna ta "uroda".

28. Data: 2016-06-09 12:12:04

Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-05 o 07:08, Zocha pisze:
> [...]
> lub drugiego końca do takiego rozkładania (też bardzo łatwego)
> żebym mogła położyć się prostopadle do ściany - tylko wtedy
> oglądanie TV będzie wygodne.
> Dobrze by także było żeby można było wybrać materac - chcę żeby
> był jak najlepszy (początki problemów z kręgosłupem lędźwiowym).
>
> Wiem, że w sumie to musi kosztować, ale nie zamierzam oszczędzać.
>
> Czy ktoś mógłby mi polecić czego szukać - w Internecie i sklepach?
> Jak nazywa się mebel spełniający moje oczekiwania?
>
> Czy warto robić mebel na zamówienie - jeśli tak, to gdzie w W-wie?

Jedyne dobre rozwiązanie to w miarę wysokie łóżko lub tapczan (tak, żeby
siedząc na łóżku nie podkulać kolan) + dobry materac grubości 18-25cm z
wielostrefowymi, sprężynami bonelowymi. Koniecznie każda sprężyna w
oddzielnej kieszonce + dodatkowa warstwa pianki lateksowej. Materace
takie dają bardzo dobre podparcie kręgosłupa, dopasowując się idealnie
kształtem do naturalnych krzywizn i rozkładając ciężar na jak
największej części ciała.

Ewentualnie całkowicie lateksowy materac odpowiednio perforowany ze
strefami.

Oczywiście najlepiej lateks naturalny.

Do tego bawełniany pokrowiec.

Lateks zapobiega tworzeniu się odleżyn. Ponadto ma właściwości
antyalergiczne, antybakteryjne i nie rozwijają się w nim roztocza.
Ponadto zapewnia dobrą wentylację i odprowadzanie nadmiaru ciepła i potu.

Niestety na takich materacach bardzo źle się siedzi, bo są zbyt miękkie,
dlatego też nie nadają się do codziennego użytku typu siedzenia przed TV
czy przed stolikiem z kawą.

Natomiast jeżeli chodzi o sen to człowiek się kładzie na czymś takim,
momentalnie czuje odprężenie i bardzo szybko zasypia i co najważniejsze
budzi się wypoczętym.

Wszelkie składane sofy, wersalki z funkcją spania to dziadostwo, na
którym można się przespać od czasu do czasu, a nie do codziennego
spania. Ze względów konstrukcyjnych stosuje się w nich cienką piankę,
zwłaszcza jak mają jeszcze mieć pojemniki na pościel. Jeżeli masz małe
mieszkanie to polecam łóżka składane na ścianę lub w szafie, ewentualnie
podciągane pod sufit.

http://transforms.pl/oferta/model-click-v-sofa/

http://stelar.pl/wp-content/uploads/2016/01/ppion3.j
pg

https://www.youtube.com/watch?v=XK8DwDgtH0Q

https://youtu.be/bu-ZQWtGOyE

Pod głowę zaś polecam poduszki ortopedyczne z tzw. termopianki lub
pianki leniwej.

http://e-medicalbroker.com/pol_pl_TEMPUR-R-Original-
Poduszka-ortopedyczna-3126_2.jpg

http://www.sklepikseniora.pl/images/983f2caadcf8535b
6df40f7ea098d36c.jpg

https://www.dlaspania.pl/poduszka-tempur-millennium-
ergonomiczne-podparcie?gclid=CPmq0-XVms0CFacLcwod_78
CJw

W tego typu poduszkach bardzo ważnym jest ten wałek pod kark, który
powoduje rozluźnienie mięśni karku. Od czasu, kiedy zacząłem takich
używać ustąpiły dolegliwości kręgów szyjnych, które mam uszkodzone.
Pracowałem dużo przy komputerze. Bywało tak, że nie byłem w stanie
usiedzieć przed komputerem dłużej jak 5-10 min.

Naprawdę warto jest zainwestować w dobry sen, bo od tego zależy nasze
zdrowie i dobre samopoczucie.

Sam osobiście przerabiałem ten temat i o mal się nie "doktoryzowałem".
Też sypiałem na rozkładanych badziewiach. Kładłem się spać zmęczony i
budziłem zmęczony.

Odkąd zacząłem sypiać na porządnych materacach i poduszce ortopedycznej,
zacząłem się wysypiać.

Twardość materaca H1, H2, H3, H4 musi być dopasowana do masy ciała oraz
indywidualnych preferencji. Firmy często teraz, zarówno producenci jak i
sprzedawcy dają możliwość wypróbowania materaca przez kilkanaście czy
kilkadziesiąt dni w domu. Jak nie będzie pasować to można zwrócić lub
wymienić na inny.

Ja używam ww materaców o twardości H2

Najmiększym jest H1, a najtwardszym H4

29. Data: 2016-06-11 14:32:19

Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 2016-06-09 10:12, Uzytkownik <a...@s...pl> wrote:
> Lateks zapobiega tworzeniu się odleżyn. Ponadto ma właściwości
> antyalergiczne, antybakteryjne i nie rozwijają się w nim roztocza.
> Ponadto zapewnia dobrą wentylację i odprowadzanie nadmiaru ciepła i potu.

No więc z tymi właściwościami antyalergicznymi to troszeczkę niestety
przesadziałeś. Lateks jest całkiem niezłym alergenem...

30. Data: 2016-06-11 14:54:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Jun 2016 12:32:19 +0000 (UTC), Przyjazny napisał(a):

> No więc z tymi właściwościami antyalergicznymi to troszeczkę niestety
> przesadziałeś. Lateks jest całkiem niezłym alergenem...

Jeszcze jakim!

Własnoręczne odnowienie mieszkania?
Podlaczenie weza ogrodowego do karchera(myjki)
Odkurzacz z długim wężem
Nie dzialaja piloty od bramy
Nietypowe ogrodzenie (odgrodzenie)