Meble Black Red White

1. Data: 2005-07-28 14:31:45

Temat: Meble Black Red White
Od: "Alineczka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z roznych stron slyszalem rozne, czesto sprzeczne, opinie o tych meblach.
Moze sa na grupie szczesliwi (lub nie) posiadacze mebli tej firmy i zechca
sie podzielic swoimi opiniami.

2. Data: 2005-07-28 14:37:44

Temat: Re: Meble Black Red White
Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alineczka <s...@w...pl> napisał(a):

> Z roznych stron slyszalem rozne, czesto sprzeczne, opinie o tych meblach.
> Moze sa na grupie szczesliwi (lub nie) posiadacze mebli tej firmy i zechca
> sie podzielic swoimi opiniami.

Archiwum grupy zamknęli z powodu upału czy jak?

JoP

3. Data: 2005-07-28 14:49:58

Od: "Iwonka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze sa na grupie szczesliwi (lub nie) posiadacze mebli tej firmy i zechca
> sie podzielic swoimi opiniami.

Zaliczam się zdecydowanie do tych szczęśliwych :-) Mam w domu kilkanaście
części systemu XXI w kolorze olcha firmy BRW. Korzystam z nich intensywnie
od 2-ch lat i nie mogę o nich złego słowa powiedzieć. Zostały porządnie
złożone w domu przez mojego męża (ale akurat tego chyba nie można skaszanić
:-)), wszystko można ładnie wyregulować, naprawdę polecam. Jedno co niezbyt
podoba mi się w tych mebelkach, to zbyt płytko wyjeżdżające szuflady, ale to
tylko drobne uchybienie, do którego zdecydowanie można się przyzywczaić.
Pozdrawiam
Iwona

4. Data: 2005-07-28 15:04:00

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-28 16:31 +0200, Użytkownik Alineczka napisał :
> Z roznych stron slyszalem rozne, czesto sprzeczne, opinie o tych meblach.
> Moze sa na grupie szczesliwi (lub nie) posiadacze mebli tej firmy i zechca
> sie podzielic swoimi opiniami.

Mam pop system, olcha, ale to meble "przejsciowe". Zdecydowanie wole
robic na zamowienie, o dziwo bywa, ze sa tansze niz kupione w BRW;-)))

Edytka [edymon]

Tak, sprzątam po moim psie i jestem z tego dumna! :-)

5. Data: 2005-07-28 20:14:03

Od: "Robert" <h...@o...pl@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylko drobne uchybienie, do którego zdecydowanie można się przyzywczaić.

One są w ogóle płytkie ...

6. Data: 2005-07-28 21:17:46

Od: "Iwonka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> One są w ogóle płytkie ...

Zgadza się, ale czego spodziewać się po meblach, które mają około 34 cm
głębokości ;-)

7. Data: 2005-07-28 22:47:48

Od: "Arbiter" <arbiter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alineczka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Z roznych stron slyszalem rozne, czesto sprzeczne, opinie o tych meblach.
> Moze sa na grupie szczesliwi (lub nie) posiadacze mebli tej firmy i zechca
> sie podzielic swoimi opiniami.

posiadam, składałem. Meble jak meble - mysle ze wiekszosc skrzyń jest
budowana w ten sam sposób -pazdziocha, te samy zawiasy itp.
Na razie nei mam zastrzezen. Montaż całkiem przyjemny, wszystko opisane i
czesci załączone co do sztuki.

8. Data: 2005-07-29 08:03:58

Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Alineczka" <s...@w...pl> wrote in message
> Z roznych stron slyszalem rozne, czesto sprzeczne, opinie o tych meblach.
> Moze sa na grupie szczesliwi (lub nie) posiadacze mebli tej firmy i zechca
> sie podzielic swoimi opiniami.

Ja kupilem i poskladalem sobie meble kuchenne z BRW.
Wszystkie szafki stojace poskrecalem ze soba, wymienilem lub
zmodyfikowalem niektore wewnetrzne slupki, poza tym przykrylem
wszystko jednym wspolnym blatem, ktory jest solidnie przymocowany
do mebli. Zamontowalem zlew oraz plyte gazowa wpuszczane w blat.
W tej chwili jest to bardzo solidny zestaw, ladnie wyglada, wyszlo
kilkakrotnie taniej, niz robienie na zamowienie, ale trzeba miec troszke
(ale nie tak wiele ;) ) zaciecia majsterkowicza ;-)

Romek
=> http://www.rtj-foto.com/galeria <= zapraszam do galerii fotografii

9. Data: 2005-07-29 08:10:33

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moze sa na grupie szczesliwi (lub nie) posiadacze mebli tej firmy i zechca

mam meble z systemu syriusz oraz kuchenne

meble są normalne, bez rewelacji w żadnym kierunku

w kuchennych minusem jest brak regulowanych stopek

czasem bywają błędy w instrukcji montażu (w opisie skladania używa się
symboli elementów, których brak w spisie elementów i w paczce ale te co są w
paczce wystarczają) oraz piękne wyrażenie "złożyć zestaw zgodnie z
rysunkiem", którego nagminnie używają a które oznacza nieraz niezłe
kombinowanie

zdarzają się małe niedoróbki jak niedokładnie przycięta okleina krawędzi
stołu - łatwe do usunięcia

rokko

10. Data: 2005-07-29 08:28:06

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>meblach. Moze sa na grupie szczesliwi (lub nie) posiadacze mebli tej
>firmy i zechca sie podzielic swoimi opiniami.

Z tego, co zdązyłem się zorientowac, większość negatywnych opinii o
wszelkich składanych meblach (a zwłaszcza te mówiące o złym spasowaniu
elementów) wynika nie z faktycznie złej jakości mebla, tylko błędów
przy montażu. Głupie niedobicie kołeczka (bo np. jest wbijany w pełen
trocin otwór) powoduje albo szparę na łączeniu albo rozwarstwienie
elementu, jeśli ktoś się uparł, że ją usunie. I kto winny? Producent!
;-)
Inny częsty błąd, to niedokładna instalacja śrub od mimośrodów: BRW
zwykle daje śruby wkręcane w plastikowe gniazdko, które trzeba wtłuc w
otwór w ściance mebla, to gniazdko wchodzi dość ciężko, a bardzo ważne
jest jego wbicie na równo z płaszczyzną płyty. Jesli zostanie
wystające choć o milimetr, albo nie daj boże krzywe, mimośród już nie
będzie funkcjonował. I to tez będzie wina producenta, bo przecież
wszystko jest dobrze, a tu się ściągnąć nie chce, szpara zostaje...

Mam w domu i BRW i Forte, znajomym oraz swoim rodzicom składałem
zarówno te systemy, jak i jeszcze parę innych i nie trafiłem nigdy na
żaden problem z montażem.
Z wad BRW mogę im wytknąć faktycznie mało czytelne instrukcje oraz
dziadowskie (zbyt mało wysuwające się) prowadnice szuflad (choć to
ostatnie dotyczyło również ostatnio składanego przeze mnie Forte,
starsze Forte miały lepsze prowadnice).

J.

Dwa pytania o podłogę
protokół zdawczo-odbiorczy