Meble Black Red White

11. Data: 2005-08-01 11:28:21

Temat: Re: Meble Black Red White
Od: ab <a...@i...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z roznych stron slyszalem rozne, czesto sprzeczne, opinie o
> tych meblach. Moze sa na grupie szczesliwi (lub nie)
> posiadacze mebli tej firmy i zechca sie podzielic swoimi
> opiniami.

Ja jestem zadowolony. Z dostepnych klockow udalo mi sie wykorzystac optymalnie
dostepna przestrzen w pokoju. Zero braków i niedoci?gni??. W tym samym mniej czasie
kupowa?em Forte i blisko 25 % elementów co? mia?o nie tak (ró?ne drobne uszkodzenia,
niedoróbki, braki itp.). W Black Red White nie brakowa?o nawet ?rubki. Jedyne co mnie

dopad?o to po kilku latach zaczela sie odklejac okleina na jednych drzwiczkach. Latwe
do
podklejenia samemu i problem zniknal. Reszta klocków si? trzyma dobrze.

12. Data: 2005-08-01 12:50:10

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alineczka wrote:
> Z roznych stron slyszalem rozne, czesto sprzeczne, opinie o tych
> meblach. Moze sa na grupie szczesliwi (lub nie) posiadacze mebli tej
> firmy i zechca sie podzielic swoimi opiniami.

Kupowalam ich meble Borys [nie ze wzgledu na jakosc czy urode a na
wysokosc]. Pierwsza partia mebli przyjechala uszkodzona, druga tez. Dlugo
czekalismy na wymiane. Sa zrobione z tantetnej plyty, kotra kruszy sie w
rekach. Brakowalo malych drewienek, ktore na kleju lacza listwe ozdobna z
meblem. Nozek od uchwytow do drzwi brakowalo tez. Pierwsze zakupy w tej
firmie i raczej ostatnie. Ale gdzies czytalam, ze ich meble kuchenne to
calkiem inna sprawa.

Zazula

13. Data: 2005-08-01 15:05:05

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości
> Ale gdzies czytalam, ze ich meble kuchenne to calkiem inna sprawa.

ja mam i kuchenne i "pokojowe"
jakość zbliżona, największy "ból" to brak regulowanych nóżek

rokko

14. Data: 2005-08-01 19:38:25

Od: "Arbiter" <arbiter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rokko" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ja mam i kuchenne i "pokojowe"
> jakość zbliżona, największy "ból" to brak regulowanych nóżek

jak to regulowanych?

ja mam chyba sentima BRW i nozki mam takie regulowane na wkrecanie

15. Data: 2005-08-03 08:38:54

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arbiter" <arbiter.pl> napisał w wiadomości

> jak to regulowanych?
>
> ja mam chyba sentima BRW i nozki mam takie regulowane na wkrecanie

bo masz wypas "na zamówienie"
ja mam elementy z działu "szybkiej sprzedaży"

rokko

16. Data: 2005-08-04 08:47:18

Od: "wojtusj" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> meblem. Nozek od uchwytow do drzwi brakowalo tez. Pierwsze zakupy w tej
> firmie i raczej ostatnie. Ale gdzies czytalam, ze ich meble kuchenne to

Ja mam Vis-avis, XXi, TipTop i kuchnie. Faktem jest, ze plyty wiorowe w
meblach kuchennych sa najlepsze - w vis-a-vis bardzo kiepskie. Takze osprzet
typu zawiasy, prowadnice itd w meblach kuchennych sa lepsze (z regoly BLUM,
choc w szklanych drzwiach od vis-a-vis tez mam BLUM), do kuchennych mozna
zamowic wszelkie dodatki typu kargo, ABS'y amortyzatory do drzwiszek,
wyposazenie szuflad, blaty do 5 m dlugosci. Ogolnie z doswiadczenia kuchenne
moge polecic z czystym sumieniem - pozostale oceniam jako klasa srednia.

Wojtek

17. Data: 2005-08-08 16:27:47

Od: Andrzej <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Archiwum grupy zamknęli z powodu upału czy jak?
>
> JoP

Ta agresja, to z powodu upału czy jak?
Andrzej

Dwa pytania o podłogę