Meble f-my BRW (Black Red White)

1. Data: 2006-08-27 17:30:35

Temat: Meble f-my BRW (Black Red White)
Od: Cyprian <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam zamiar kupić meble firmy Black Red White. Czy ktoś spotkał się już z
meblami tej firmy? Proszę o wszelkie opinie o jej wyrobach.
Asia

2. Data: 2006-08-27 18:13:30

Temat: Re: Meble f-my BRW (Black Red White)
Od: "Laskar" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cyprian" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Mam zamiar kupić meble firmy Black Red White. Czy ktoś spotkał się już z
> meblami tej firmy? Proszę o wszelkie opinie o jej wyrobach.
mam w "salonie" oraz "sypialni" - dlatego biorę w cudzysłów bo mam
niewielkie mieszkanie w bloku ;) i to takie nazwy własne w zasadzie ...

Generalnie polecam - wszystko się zgadzało - sam je montowałem z podzespołów
i wszystko było pasownie zrobione - elementy montżowe też porządne - w miare
rozsądne pieniadze za cos w miarę fajnego

R.

3. Data: 2006-08-27 18:28:40

Od: "Cezarys" <c...@g...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Laskar" <l...@N...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> podzespołów i wszystko było pasownie zrobione - elementy montżowe też
> porządne - w miare rozsądne pieniadze za cos w miarę fajnego

Potwierdzam. Mam ich troszkę.
3 błędy w instrukcji montażu :)
Ale poza tym nie mam zastrzeżeń.
CEzarys

4. Data: 2006-08-27 18:32:10

Od: Paweł Hadam <h...@s...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Laskar napisał(a):

> Generalnie polecam - wszystko się zgadzało - sam je montowałem z podzespołów
> i wszystko było pasownie zrobione - elementy montżowe też porządne - w miare
> rozsądne pieniadze za cos w miarę fajnego

Zgadzam się z przedmówcą - montowałem kilka kompletów u siebie i u
rodziców i zawsze wszystko było ok pod względem elementów jak i
instrukcji (a z małą szafką innego producenta miałem problemy).
Wada - chyba jak wszystkich mebli z płyty (proszę mnie poprawić jeśli
się mylę) - zerowa wodoodporność, objawiająca się wybrzuszaniem płyt i
odklejaniem okleiny krawędzowej np. po przelaniu kwiatka i pozostawieniu
kałuży przez kilkanaście minut, zwłaszcza ściekającej na nieobrobioną
(tylną) krawędź. Na jednej z szafek mam akwarium, i po wycieku około
szklanki wody musiałem robić "odrestaurowanie" blatu polegające na
zeszlifowaniu okleiny i zamalowaniu wszystkiego lakierem do parkietu -
dobrze, że akwarium zakrywa całą szafkę i nie ma "trotów" na wierzchu.

Pozdrawiam,
Paweł.

5. Data: 2006-08-27 18:58:09

Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Hadam napisał(a):
> [...]
> się mylę) - zerowa wodoodporność, objawiająca się wybrzuszaniem płyt i
> odklejaniem okleiny krawędzowej np. po przelaniu kwiatka i pozostawieniu

Tez mam z plyty (ale nie BRW), mam akwa, wiele razy wycieklo, kwiatki
tez i okleina sie nie odkleja :) Pewnie kwestia uzytego kleju

--
body {
name: '|<ońrad Karpieszu>|';

6. Data: 2006-08-27 19:04:47

Od: Adam <a...@m...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

> Mam zamiar kupić meble firmy Black Red White. Czy ktoś spotkał się już z
> meblami tej firmy? Proszę o wszelkie opinie o jej wyrobach.

Dobrzy stylisci, ciekawe wzorki na okleinach.

Z jakoscia juz nieco gorzej, ale technologicznie trudno byloby zrobic
cos masowego, atrakcyjnego i taniego.
Musza miec maszyny, ktore tworza skomplikowane elementy mebli, z plyty
nie da sie zrobic takich ksztaltow.

Plyty meblowe lzejsze niz klasyczne "pazdzierze", elementy ozdobne
(cokoly, szprosy, gzymsy, etc) robione z czegos przypominajacego MDF.
Niestety jakosc oklein pikuje w dol. O ile wzorki sa naprawde ciekawe,
to ich odpornosc na warunki zewnetrzne nie jest najlepsza: latwo zerwac
okleine na narozach, szczerbi sie, chlonie wode. Sa rowniez gladkie, bez
fakturki.
Plyty pilsniowe "na plecy" ciete na pol, aby sie zmiescily w paczkach :(

Mam meble z plyt Pfleiderer - znacznie milsze w dotyku, odporniejsze na
zarysowania, brzegi oklejone plastikowymi tasmami. No i jest wyczuwalna
faktura - drewnem to juz nigdy nie bedzie, ale nie pretenduje do bycia
papierem. Ale za to nie mozna pofantazjowac z ksztaltami, to sa proste
tafle.

Do mebli BRW podchodzilem kilka razy - wybadalem je dokladnie.
Skonczylo sie na tloczynkach z MDF, pazdzierzowcach z Pfleiderera i
fornirach - wszystko zamawiane u stolarzy.

--
Adam
usun literki "v": v...@v...vcomv

7. Data: 2006-08-27 19:05:48

Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam zamiar kupić meble firmy Black Red White. Czy ktoś spotkał się już z
> meblami tej firmy? Proszę o wszelkie opinie o jej wyrobach.

W każdej instrukcji, której używałem, następuje magine polecenie "złóż
szafkę wg rysunku" i to najczęściej oznacza, że potrzeba jeszcze jednej pary
rąk (bo generalnie wszystko złożyłem samodzielnie)
Zwłaszcza irytujące było to w przypadku narożnej szafki do kuchni...
Ogólnie to dość fajne, atrakcyjnie wyglądające meble, ale zgaszam się z
którymś przedmówcą - większość krawędzi nie jest "obklejana" tylko oklejana
"na styk" co powoduje wnikanie wody i wybrzuszanie się... co jest irytujące
zwłaszcza w przypadku wylania czegokolwiek na stół w trakcie imprezy
rodzinnej przy zastawionym całym stole (albo wybrzuszenie albo zdjęcie
wszystkiego ze stołu w celu osuszenia..... Warto więc stosować dodatkową
folię pod obrus.....

Piotrek

8. Data: 2006-08-27 19:59:04

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Adam napisał(a):

> Do mebli BRW podchodzilem kilka razy - wybadalem je dokladnie.

A jak się mają ich meble drewniane? To znaczy fronty są drewniane,
reszta pewnie taka jak w innych. Przymierzam się do drewnianych
kuchennych z BRW, ale muszę jeszcze porównać oferty innych producentów.

Pozdrawiam
Ewa

9. Data: 2006-08-27 20:19:52

Od: Adam <a...@m...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

> A jak się mają ich meble drewniane? To znaczy fronty są drewniane,
> reszta pewnie taka jak w innych. Przymierzam się do drewnianych
> kuchennych z BRW, ale muszę jeszcze porównać oferty innych producentów.

To od razu zaznacze, ze pisze o meblach "pokojowych", z plyty w okleinie.

Do kuchni robilem z MDF. Znajomi z drewna.
Ale to u stolarzy.
Niezprzeczalna zaleta w stosunku do BRW - stolarz kazda szafke zrobil na
miare. Placilem wiecej tylko za fronty, w BRW mialo byc wiecej za cala
szafke.
Stolarz nie stekal, gdy nalezalo wpasowac sie we wneki, minac rurki,
podheblowac cokol. W BRW kazali placic za wszystko.
To bylo jego narzedzie walki z maszynami tlukacymi meble :)

W efekcie meble z MDF zamowione u stolarza wyszly 20% taniej niz ten sam
projekt w BRW z "niestandardowym wymiarem".

--
Adam

10. Data: 2006-08-27 21:45:01

Od: "e-Shrek" <e-Shrek@_usun_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cyprian <j...@w...pl> wrote in news:ecskvu$6jv$1@inews.gazeta.pl:

> Witam,
> Mam zamiar kupi? meble firmy Black Red White. Czy ktoś spotka? si? ju?
> z meblami tej firmy? Prosz? o wszelkie opinie o jej wyrobach.

Z jakascia ciezko mi oceniac bo w domu tego nie mam, kolega zamowil
kuchnie i byl zadowolony.

Natomiast co do cen powiem krotko: wycena kuchni BRW = wycena kuchni w
alternatywnej firmie + dwie garderoby wysokosci 3m, powierzchnia
calkowita okolo 8m2 ;-) Aha, kuchnia to wlasciwie aneks kuchenny, tylko
ze wysoki i o nieregularnym ksztalcie, w zwiazku z czym wymiary
niestandardowe, stad pewnie cena. Firma alternatywna robila jzu trzy
kuchnie u znajomych, maja juz po kilka lat i sladow zuzycia nie widac
;-)

e-Shrek

Mini wieza - gdzie najlepiej kupic??
lampa java