Meble f-my BRW (Black Red White)

11. Data: 2006-08-29 09:35:34

Temat: Re: Meble f-my BRW (Black Red White)
Od: " BrunoJ" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam zamiar kupić meble firmy Black Red White. Czy ktoś spotkał się już z
> meblami tej firmy? Proszę o wszelkie opinie o jej wyrobach.
No to ja sobie pozwole odwrotnie niz inni.
Jedne z najtanszych mebli, z jakoscia odpowiadajaca cenie.
mam jakies regaly na ksiazki sprzed ladnych paru lat i trzymaja
sie dzielnie. Kupiona 2 lata temu mebloscianka (ilestam czesci zestawu)
to porazka. Uszkodzone kilka elementow w paczkach, braki - brak drazka
do wieszania w duzej szafe (!). Jakosc wyraznie gorsza niz to co
bylo pare lat temu. Meble nawet po zmontowaniu malo stabilne, postawione
obok siebie mialy szpary rzedy 1cm, trzeba bylo skrecic wszystko do kupy
zeby to jakos wygladalo. Plastikowe podkladki pod raczki do drzwi popekaly
juz przy drugim dokreceniu , itd, itd.
Znajomi ktorzy kupili niedawno jakis zestaw nie mieli jednej szafki w paczce
bez jakiegos uszkodzenia. Generalnie badziew, szczerze odradzam, chyba
ze ktos swiadomie zgadza sie na taki zakup ze wzgledu na cene.
Do tego obsluga reklamacji beznadziejna, gostek po 2 tygodniach probowal mi
wcisnac spowrotem uszkodzone silowniki do drzwi od barku, te same
ktore mu oddalem jako uszkodzone - mam 'centrale' firmy u siebie,
pewnie w prywatnym sklepie byloby ciut lepiej.
Ich kuchni nie znam, ale nawet przez mysl by mi nie przyszlo zeby ogladac...
Nigdy wiecej. Gorsze meble widzialem tylko w Ysku, tam plyta pilsniowa
jest prawie przezroczysta ;-)

pozdrawiam
Bruno

12. Data: 2006-09-01 20:12:42

Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <a...@m...w.stopce> napisał w wiadomości

> W efekcie meble z MDF zamowione u stolarza wyszly 20% taniej niz ten sam
> projekt w BRW z "niestandardowym wymiarem".

szczerze mówiąc to nawet przez myśl by nie przeszło BRW gdybym musiał zmagać
się z "projektem specjalnym" dla mojej kuchni.....
na szczęście nie musiałem, bo często wybór stolarza, nawet polecanego, to
loteria.....

Piotrek

Mini wieza - gdzie najlepiej kupic??
lampa java