Meble kuchenne

1. Data: 2007-09-18 20:34:12

Temat: Meble kuchenne
Od: "ciupa" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Przymierzamy się do wymiany mebli w kuchni. Mają to być meble robione pod
wymiar (zapewne z uprzednim projektem). Meble raczej ze "średniej lub trochę
wyższej półki" cenowej. W związku z tym mam pytanie czy ktoś zna lub/i
poleca jakąś firmę z okolic Kwidzyna (tj. Grudziądz, Malbork, Prabuty nawet
Toruń lub Gdańsk), która wykona taką usługę solidnie i bez większych
problemów.
Za odpowiedź z góry dziękuję.
pozd. ciupa

2. Data: 2007-09-20 09:32:19

Temat: Re: Meble kuchenne
Od: "Tomek" <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ciupa" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> poleca jakąś firmę z okolic Kwidzyna (tj. Grudziądz, Malbork, Prabuty
> nawet Toruń lub Gdańsk), która wykona taką usługę solidnie i bez większych

Jeżeli ktoś bedzi Ci polecał stolarza z Rakowca to ja odradzam!!! Gość może
i robi dobrze (tak mówią, ja niestet nie miałem przyjemności zobaczyć), może
i tanio (to sprawdziłem, bo meble pod wymiar według mojego projektu chciał
zrobić za tyle ile mnie kosztował fabryczny zestaw BRW) ale niesłowny jest
nadzwyczaj.
Solidnej firmy nie polecę bo swoje dwa zestawy mebli kuchennych kupowałem w
BRW i wbrew pozorom jestem bardzo zadowolony.

--
Tomasz Okoński
t...@o...eu

Przegrzewanie sie pieca CO. Pilne :-)
na jaki kolor pokoj
piec c.o. na paliwa stałe defro, Defro Strawczyn
Zakup lodówki
szukam pralko-suszarki ładowanej od góry