Meble kuchenne na wymiar - W-wa

1. Data: 2005-01-21 14:28:27

Temat: Meble kuchenne na wymiar - W-wa
Od: "Bober" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Szukam namiarów na jakąś TANIĄ (do 900pln/mb) firmę która wykonuje meble
kuchenne na wymiar. Realizacja w Warszawie.
W lutym odbieram nowe mieszkanie, powierzchnia do zabudowy szafkami to około
3,5-4 mb, może ktoś ostatnio cos takiego robił i może coś polecić a przy
okazji podać jakieś ceny.

pzdr
Bober

2. Data: 2005-01-21 14:43:44

Temat: Re: Meble kuchenne na wymiar - W-wa
Od: "Robertus" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
około
> 3,5-4 mb, może ktoś ostatnio cos takiego robił i może coś polecić a przy

Podjedź w sobotę na targ do Piastowa. Wystawia się tam wielu producentów -
ceny mają niezłe. Nie wiem ile za metr ale ojciec kupował tam to zapłacił za
dużą kuchnię coś koło 6 tys. zł. Kumpel też tam kupował i zapłacił coś koło
4,5 tys.
Są to producenci z poza Warszawy więc ceny mają konkurencyjne. Robią do tego
projekty.

--
Robertus

3. Data: 2005-01-21 15:06:29

Od: "Bober" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robertus" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

[...]
> Podjedź w sobotę na targ do Piastowa. Wystawia się tam wielu producentów -

Jak tam trafić ? Jakieś szczegóły może nazwa tego targu ?
Dzięki

pzdr
Bober

4. Data: 2005-01-21 15:12:06

Od: "Miko" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jak tam trafić ? Jakieś szczegóły może nazwa tego targu ?
> Dzięki

Właśnie mój kolega opowiada mi o tych producentach z targu
- jeżeli zależy Ci na stylu wiosko-disko z płyty wiórowej to śmiało jedź.
Pozdr
Miko

5. Data: 2005-01-21 17:05:26

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bober pisze w news:csr3ic$1e8q$1@news2.ipartners.pl

> Szukam namiarów na jak+-? TANIˇ (do 900pln/mb) firmę która wykonuje meble
> kuchenne na wymiar. Realizacja w Warszawie.

Kurczę, nie wiem, jak to wytłumaczyć, bo mnie tam samochodem
zawieziono, ale na Nowolipiu jest taki duży sklep meblowy z
samymi meblami kuchennymi. Jadąc od metra Wierzbno w kierunku
dworca Gdańskiego, skręca się w prawo. Właśnie w tę ulicę...
Nowolipie? Nowolipki? Jeśli ktoś z Grupowiczów kojarzy, to proszę
o podpowiedź.
Tam mają różne meble, różnych producentów, w różnych cenach,
takie poniżej 1000zł za metr też mają. A sympatyczna pani na
miejscu oblicza, ile mniej więcej będzie trzeba zapłacić. Bardzo
miła obsługa.

--
Pozdrowieństwa,
Daga, która też szuka właśnie mebli kuchennych ;-))

6. Data: 2005-01-21 17:09:32

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daga pisze w news:20050121180148.122D.ZIRAEL@NIESPODZIANKApoczta.
onet.pl

> Właśnie w tę ulicę...
> Nowolipie? Nowolipki? Jeśli ktoś z Grupowiczów kojarzy, to proszę
> o podpowiedź.

Zapomniałam napisać, że po tym, jak się już skręci w prawo, to
sklep jest zaraz po lewej, na samym rogu.

--
Pozdrowieństwa,
Daga

7. Data: 2005-01-21 20:14:19

Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <2...@N...onet
.pl>, Daga wrote:

> Nowolipie? Nowolipki? Jeśli ktoś z Grupowiczów kojarzy, to proszę
> o podpowiedź.

Nowolipki. Prawdopodobnie chodzi o sklep na samym rogó Nowolipek i
JPII. Tam są dwa po przeciwległych stronach Nowolipek, pewnie chodzi o
ten po lewej, gdy stoi się twarzą do Wisły.

Renata

8. Data: 2005-01-21 20:15:51

Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koleżanka polecała mi ten sklep:

www.extrameble.com/

ale poleciła zbyt późno i już nie zdążyłam skorzystać. Może warto
zajrzeć.

Renata

9. Data: 2005-01-21 20:24:43

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Renata Gołębiowska pisze w news:slrncv2okr.hms.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
.waw.pl

> Nowolipki. Prawdopodobnie chodzi o sklep na samym rogó Nowolipek i
> JPII. Tam są dwa po przeciwległych stronach Nowolipek, pewnie chodzi o
> ten po lewej, gdy stoi się twarzą do Wisły.

Tak, właśnie o ten chodzi! Dzięki za sprecyzowanie!

10. Data: 2005-01-21 20:35:50

Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <2...@N...onet
.pl>, Daga wrote:
> Renata Gołębiowska pisze w news:slrncv2okr.hms.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
.waw.pl

> Tak, właśnie o ten chodzi! Dzięki za sprecyzowanie!

O ten na rogó? :)

Renata

grzyb na silkonie
Gdzie szukac najtańszej (nowe) lodówko-zamrażarki ?
elektrozawór do instalacji domowej
wężyki do baterii
Dlaczego gaz do butli gazowej jest 2x drozszy od gazu LPG?