Meble kuchenne na wymiar - W-wa

11. Data: 2005-01-21 20:39:46

Temat: Re: Meble kuchenne na wymiar - W-wa
Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Renata Gołębiowska pisze w news:slrncv2pt6.htm.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
.waw.pl

> O ten na rogó? :)

Dokładnie o ten na rogó. :)
I dzięki za polecenie tamtego drugiego sklepu! Widzę na stronie,
że mają sklep przy ulicy, przy której będę mieszkać. :)

--
Pozdrowieństwa,
Daga

12. Data: 2005-01-21 20:44:51

Od: "rekin" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miko" <m...@y...com> napisał w wiadomości

> Właśnie mój kolega opowiada mi o tych producentach z targu
> - jeżeli zależy Ci na stylu wiosko-disko z płyty wiórowej to śmiało jedź.
> Pozdr
> Miko

W pazdzierniku rodzice zamowili takie tanie meble od goscia z kozienic
wystawial sie na staddionie mial przykladowe szafki; zdjecia z realizacji
robil nawet u znajomych. Wygladalo to niezle. Ale nikt nie wiedzial ze dwie
ekipy ktore mu pol roku temu robily odeszly od niego. Facet zatrudnial ludzi
nie wiadomo skad. Jak oprawiali kosz na smieci do drzwiczek to wyciagaja
instrukcje i zaczynaja ogladac. Jeden z nich mowi stasiu co bedziesz czytal
jak i tak nic nie zrozumiesz bo instrukcja jest po angielsku. Montarz szafek
zakonczyli niedawno poczatek stycznia. Stan byl tragiczny robota do poprawki
prawie wszystko. Szczerze nie polecam tanich wykonawcow - nie znaja sie na
robocie (moze nie wszyscy) dzieki temu ze nie dostali za duzo pieniazkow na
zadatek przychodzili i skonczyli ale i tak nie wolno im placic za duzo. A i
podstawa umowa na pismi z terminem. Kazde przekazanie pieniazkow na pismie.
Wszystko na pismie. Jezeli sie ma uwagi na pismie i niech osoba-wlasciciel
podpisuje ze przyjal. Na koniec bedzie latwiej sie rozliczyc.
Pozdrawiam
Rekinek

13. Data: 2005-01-22 08:56:01

Od: "Bober" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bober" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

[...]
Dzieki wszystkim za pomoc.

pzdr
Bober

14. Data: 2005-01-22 09:08:13

Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rekin" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Miko" <m...@y...com> napisał w wiadomości

Bo to bardzo zależy od targu.... na podwarszawskim znajdziesz
przedstawicieli firm - krzaków, którzy chcą tylko zarobić, ale taka jest juz
natura warszawaiaka. Wybierz sie np. na targ w Oświecimiu, gdzie wystawiaja
się rzemieślnicy z Kalwarii. W ich rejonie każdy jest stolarzem od pieciu
pokoleń wstecz i robią na prawdę dobrze.

15. Data: 2005-01-22 12:58:22

Od: "rekin" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wystawiaja się rzemieślnicy z Kalwarii. W ich rejonie każdy jest stolarzem
> od pieciu pokoleń wstecz i robią na prawdę dobrze.

Przepraszam ale co masz do natury Warszawiaka Chyba wyraznie napisalem ze
gosciu byl z Kozienic.
To chyba nie Warszawa.
pozdro
rekinek

16. Data: 2005-01-22 21:09:30

Od: "Sbook" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości

> [...]
>>
> Dzieki wszystkim za pomoc.
>
> pzdr
> Bober

....a jeśli to co napisali wszyscy nie wystarcza Ci, chętnie mogę pomóc.
Zajmuję się produkcją mebli kuchennych i nie tylko. Prześlij mi więcej
danych dotyczących Twojej kuchni, a ja wykonam wstępny kosztorys.

pozdr
Sławek

17. Data: 2005-01-24 10:09:02

Od: "Robertus" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam ale co masz do natury Warszawiaka Chyba wyraznie napisalem ze
> gosciu byl z Kozienic.
> To chyba nie Warszawa.
Dokładnie 99% producentów wystawiających się w Piastowie ma przynajmniej 200
km do Wawy więc trudno ich nazwać warszawiakami.

--
Robertus

18. Data: 2005-01-24 10:11:42

Od: "Robertus" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie mój kolega opowiada mi o tych producentach z targu
> - jeżeli zależy Ci na stylu wiosko-disko z płyty wiórowej to śmiało jedź.

Sam decydujesz z czego ci zrobią kuchnię i jaką. Jeśli chcesz mieć wiejską
to taką Ci zrobią.
Większość kuchni sprzedawanych w Wawie jest produkowana daleko od Wawy. Znam
kilka sklepów kuchennych z Bartyckiej i TTW które meble zamawiają na tzw
ścianie wschodniej.

--
Robertus

grzyb na silkonie
Gdzie szukac najtańszej (nowe) lodówko-zamrażarki ?
elektrozawór do instalacji domowej
wężyki do baterii
Dlaczego gaz do butli gazowej jest 2x drozszy od gazu LPG?