Meble kuchenne z IKEA ?

1. Data: 2001-07-20 07:37:28

Temat: Meble kuchenne z IKEA ?
Od: Slawek Waszczak <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos posiada meble kuchenne kupione w IKEA ?
Podobają mi się niektóre zestawy ale słyszałem że szybko się rozlatują.

1. Data: 2001-07-23 05:57:19

Temat: Re: Meble kuchenne z IKEA ?
Od: "Agnieszka Malinowska" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Slawek Waszczak <s...@a...com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@a...com.pl...
> Czy ktos posiada meble kuchenne kupione w IKEA ?
> Podobają mi się niektóre zestawy ale słyszałem że szybko się rozlatują.

Witam

Ja posiadam i uzytkuje meble kuchenne z ikei od 2 lat. Nie jest to moze
dlugo, ale poki co meble wygladaja i sprawuja sie tak jak po zakupie (czyli
jak nowe). Moze jest to po czesci kwestia dbania o meble, o czystosc itp,
ale tak czy inaczej moim zdaniem sa to solidne meble.
Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2001-07-23 14:53:44

Od: "ola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos posiada meble kuchenne kupione w IKEA ?
> Podobają mi się niektóre zestawy ale słyszałem że szybko się rozlatują.

Kumpel ma juz drugi rok i nic sie nie sypie. Inna sprawa, ze cale mieszkanie
wyposazyl gdzie indziej, a tylko kuchnie zrobil w Ikei i... to widac. To
najslabszy punkt jego mieszkania.
Pozdrawiam,
Jarek

--