Meble łazienkowe

1. Data: 2004-12-27 17:50:11

Temat: Meble łazienkowe
Od: "Tomek" <t...@r...tl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam Wszystkich Grupowiczów.
Mam pytanie czy ktoś może mi przesłać jakieś ciekawe strony o meblach
łazienkowych, chodzi o różne rozwiązania, wzory. Przed remontem kapitalnym
łazienki chciałem się zorientować w tym temacie.Byłem już w różnych
marketach ale wszędzie to samo- nic ciekawego.

2. Data: 2004-12-28 09:23:38

Temat: Re: Meble łazienkowe
Od: "Magda" <m...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
ja urzadzając łazienkę kupiłam meble firmy DURLIK. Polecam - jakość/cena są
OK.
Namierzyłam je, podobnie jak wiele innych ciekawych (ale droższych) mebli
łazienkowych w sklepie z wyposażeniem łazienek w Jupiter Centrum w Wwie
przy Opkopowej.
Facet z obsługi był bardzo miły i kompetentny.

Mag

3. Data: 2004-12-31 19:23:34

Od: "GRD" <d...@d...pl_no_spam_skasow> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Dziękuje za tak pozytywną wypowiedź o produkowanych przez naszą firmę
meblach łazienkowych.
Nie będę ukrywał, że jest to bardzo miły akcent na zakończenie mijającego
2004 roku.

Zapraszam wszystkich na naszą stronę:
http://www.durlik.pl
niedługo znajdzie się tam cała aktualna oferta produkowanych mebli.

Aktualny katalog mebli w formie elektronicznej można pobrać na stronie:
http://www.durlik.pl/pdf/pdf.htm

wszelkie pytania, sugestie zmian w meblach typowych lub też wykonań
nietypowych proszę kierować:
d...@d...pl

Z poważaniem
Grzegorz Durlik