Re: Medycyna i polska rzeczywistosc.

Data: 2006-05-22 09:00:58
Temat: Re: Medycyna i polska rzeczywistosc.
Od: "LeoTar" <l...@w...pl>

Użytkownik "Księżniczka Telimena" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
news:e4ro25$3sa$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ty jesteś chory. I straszne jest, że kreujesz się na cywilizowanego
> człowieka. Proponuję wyjechać do afryki i zamieszkać w chacie, któregoś z
> plemion. W naszej cywilizacji normą jest inny rodzaj inicjacji.

Co wcale nie oznacza, ze jest to sposob wlasciwy. Nalezy go raczej nazwac
inicjacja przypadkowa. Nie mowiac juz o dalszym wspolzyciu, ktore jest w
zdecydowanej wiekszosci przypadkow przypadkowe.

> I mam tylko nadzieję, że zostałeś pozbawiony praw rodzicielskich zanim
> Twoje
> dziecko dorosło do " Twojej inicjacji".

Mylisz sie, nie zostalem pozbawiony praw rodzicielskich mimo iz usilnie
starala sie o to moja eks-malzonka. Sad po prostu odrzucil jej żądania.

> Jescze raz podkreślam, że w naszym społeczeństwie normy są zupełnie inne,
> wychodzenie poza ich granice kaleczy w tym wypadku dziecko.

Z moich doswiadczen z dziecmi wynika, ze okalecza sie dzieci wowczas jezeli
sie im zakazuje poznania, jezeli tworzy sie w rodzinie tajemnice do ktorych
dzieci nie maja dostepu. A zycie seksualne rodzicow jest ta wlasnie sfera,
ktora w naszej wybitnie kulawej cywilizacji, dorosli chronia przed dziecmi
najbardziej. Dzieci prowokuja doroslych do tego aby ujawnili swoje zycie
seksualne, ale dorosli chronia te sfere starannie aby przypadkiem cos nie
"wycieklo" spod pierzyny.

> W niektórych plemionach zjadało się zmarłych, tak więc smacznego.

Ja nie proponuje zjadania umarlych tylko odtajnienie i poslugiwanie sie
prawda wsrod zywych.

> Ty rzeczywiście jesteś wolnomyślicielem, skoro Twoje poglądy są jeszcze
> tam, gdzie cywilizacja jeszcze nie dotarła, bądź dopiero zaczyna docierać.
> Proponuję zatem myśleć troszkę szybciej, bo "wariatkowo" stanie się Twoim
> domem. Czego Ci szczerze życzę - dla bezpieczeństwa innych ludzi.

Mylisz sie - wariatkowo mi nie grozi poniewaz nie jestem niebezpieczny. No
chyba ze uznasz za niebezpieczenstwo obalanie mitow i tabu. No i ujawnianie
prawdy, ktorej ujawnienia obawiaja sie przede wszystkim kobiety.

> No i tutaj problem się rozwiązuje, kompleksy spowodowane kontaktami z
> kobietami.

Takim zarzutem nie zakneblujesz mi dzioba poniewaz nie masz racji.
Nie mam zadnych kompleksow w kontaktach z kobietami i dzieki temu poznaje
tajemnice kobiet. Poniewaaz nie mam zqadnych kompleksow wiec przyznaja mi
racje nawet wowczas kiedy mowie o powszechnosci prostytucji malzenskiej z
ktora mamy do czynienia we wszystkich "rozwinietych" kulturach.

> Powinieneś porozmawiać z psychologiem.

Bardzo chetnie, ale po to by podzielic sie wlasnymi spostrzezeniami na temat
wychowania dzieci i mechanizmow powstawania przemocy w rodzinie.

> Kontakt z ludźmi na grupach dyskuskusyjnych nie pomoże Ci uwierzyć w
> siebie.

Ja tego nie potrzebuje poniewaz bardzo wysoko cenie samego siebie a newsy
nie sa dla mnie miejscem autoterapii. Tak bylo kilka lat temu ale nie
dzisiaj.

> Tutaj normą jest właśnie to co normalne, całe szczęście jednak większość
> organizuje życie.

Wiekszosc to znaczy bezmyslne stado, ktorym trzeba kierowac gdyz nie ma
wlasnego zdania. Gdyby w tym stadzie wszyscy byli umyslowo niezalezni i
majacy poczucie wlasnej wartosci wowczas nie bylaby potrzebna wladza, ktora
politycy sprawuja nad spoleczenstwami.

LeoTar
http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/