Medycyna niekonwencjonalna - szukam informacji

1. Data: 2002-12-02 20:42:17

Temat: Medycyna niekonwencjonalna - szukam informacji
Od: "Gombi" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

tradycyjna medycyna zawiodla - rak.
Szukam informacji o filipinskich uzdrowicielach "operujacych bez skalpela".

Najlepiej w rejonie Slaska.

Dziekuje za kazda informacje,

Krzysztof G.

2. Data: 2002-12-02 21:06:04

Od: Digit <d...@p...no.spam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tradycyjna medycyna zawiodla - rak.
> Szukam informacji o filipinskich uzdrowicielach "operujacych bez
> skalpela".

pl.misc.paranauki

Filipinscy uzdrowiciele wbrew nazwie nie uzdrawiaja.

Darek

3. Data: 2002-12-02 21:12:39

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gombi" <g...@g...pl> napisal w wiadomosci
> Witam,
>
> tradycyjna medycyna zawiodla - rak.
> Szukam informacji o filipinskich uzdrowicielach "operujacych bez
skalpela".

Tacy co wyjmuja niby cos z ciala?
Daruj sobie. Bylam kiedys z kolezanka, ktora miala duze problemy z kolanem,
grozila jej operacja. I z kolega, z chorymi oczami. Zadnemu nie pomogli.
To pic na wode.
Chyba byl o nich jakis program.

Sandra

4. Data: 2002-12-02 22:34:54

Od: Yellow Peril <xanda@wytnij_to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jednostka prawdopodobnie myslaca <asggh1$kdg$03$1@news.t-online.com>,
g...@g...pl napisala:
> [...]
>
> tradycyjna medycyna zawiodla - rak.
> Szukam informacji o filipinskich uzdrowicielach "operujacych bez skalpela".

Skoro ci Filipinczycy sa tak dobrzy to dlaczego australisjcy lekarze
lecza na Filipinach rozszczep podniebienia u dzieci ( za darmo w ramach
jakiejs akcji )?

Yellow Peril

5. Data: 2002-12-03 06:41:14

Od: "KingaKa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam,
>
> tradycyjna medycyna zawiodla - rak.
> Szukam informacji o filipinskich uzdrowicielach "operujacych bez

Daj sobie z tym spokój,stosuj wzmacniajace preparaty dostepne w aptece
,zdrowa dieta i komfort psychiczny dla chorego/jezeli to w ogóle
mozliwe/.Nie ma cudownego leku na raka.
Nie jestem lekarzem,lecz osoba próbujaca ratowac bliska osobe.
Pozdr.Kinga.

bole glowy (zatoki?)
tombak
Zabieg wędzidełka
Jaki antybiotyk na Chlamydie w moczu ?
Hyperbilirubinemia - wiecie cokolwiek o tym?