Re: Medykom opłaca się robić błędy - takie prawo

11. Data: 2015-09-26 13:20:28

Temat: Re: Medykom opłaca się robić błędy - takie prawo
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co to ma za znaczenie?

Mugłbyś mi pszysłąć na priwa tego medyka, jak by był w okolicy.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

12. Data: 2015-09-26 13:58:54

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-26 o 13:20, Stokrotka pisze:

> Mugłbyś mi pszysłąć na priwa tego medyka, jak by był w okolicy.

MUKBYM pytanie tylko; po ci taka wiedza ? mam chyba prawo wiedzieć ?

--
pamtataj pamtarej . . .

13. Data: 2015-09-26 18:44:51

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> MUKBYM pytanie tylko; po ci taka wiedza ? mam chyba prawo wiedzieć ?

Może mnie by wyleczył.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

14. Data: 2015-09-26 20:17:28

Od: Sonn <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-26 o 18:44, Stokrotka pisze:

> Może mnie by wyleczył.

A co? Szukasz kogoś do wykonania na tobie powtórnej lobotomii? Nic
innego już nie zadziała

--
Sonn

15. Data: 2015-09-26 21:24:11

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Może mnie by wyleczył.

uważasz że potrafiłby cię wyleczyć właśnie dlatego, że nie ma oporów
krytykowania kolegów ?

--
pamtataj pamtarej . . .

16. Data: 2015-09-26 22:44:30

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-09-26 18:44, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:

> Może mnie by wyleczył.

Czyli jednak to się leczy! Jupi!!

17. Data: 2015-09-27 10:19:04

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> uważasz że potrafiłby cię wyleczyć właśnie dlatego, że nie ma oporów
> krytykowania kolegów ?

Myślę, że miałby większe szanse mnie wyleczyć.

A oczywistym jest, że każde leczenie należy pszed zastosowaniem terapi,
jeśli jest to możliwe (= jeśli jest czas) krytycznie ocenić.
Znaczy należy czytać ulotki, odstawiać leki jeśli tak wynika z ulotki,
pszeglądać internet i inne źrudła, i dopiero potem stosować zalecenia.
A najbardziej należy być posłusznym własnym hęciom
sygnalizowanym w postaci : nie zmakuje mi albo dla odmiany to jest pyszne,
lub boli mnie to i tamto, pszy tym i owym, a w takiej sytuacji czuję się
lepiej.
Jeśli zalecenia medyka zgodne są z wewnętsznymi odczuciami, jest duża
nadziej a na skuteczność leczenia.

Ale ten wtręt był nie na temat.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

18. Data: 2015-09-27 10:24:35

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-09-27 10:19, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:

> [...]
> czuję się lepiej.
> Jeśli zalecenia medyka zgodne są z wewnętsznymi odczuciami, jest duża

Nie myślałaś może podjąć by studia medyczne?

19. Data: 2015-09-27 10:36:10

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie myślałaś może podjąć by studia medyczne?

W moim wieku, to naszczęście niemożliwe.
Wdzięczni są za to moi irracjonalni, pacjenci, dzięki czemu nikomu nie
zaszkodzę.

NIgdy takiej możliwości nie rozważałam, ale w okresie licealnym szwędała mi
się po głowie weterynaria.
Lubiłam zwieżęta, miałam dobre podstway biologi ze podstawowej szkoły, ale
nauki bilogiczne nieodłącznie kojażyły mi sie z łaciną.
Polonista psześladował mnie ortografią, i doszłam do wnioku, że łacina
stanie mi na pszeszkodzie do nauki weterynari (co z tego wynikło widać w
stopce).
Dlatego wybrałam zgodnie z zainteresowaniami matematycznymi, znowu dzięki
wysokiemu poziomowi matematyki w szkole podstawowej (naprawdę na poziomie
uniwersyteckim, mimo, że była to zwyczajna klasa nie z jakimś rozszeżeniem
jakiegokolwiek pszedmiotu), więc wybrałam informatykę.

A co myślałam wtedy, gdy pewne koleżanki wybrały medycynę:
ale się tszeba kuć, zawud snobistyczny, oblepiony rodzinnymi powiązaniami,
więc też nie miałabym szans, i do tego stały kontakt z horymi ludźmi.
Bez sensu.

Nie zdawałam sobie sprawy, że weterynaria to też ze wględu na zdrowie bardzo
zła profesja dla dziewczyny. Horoby odzwieżęce bardzo często mają związek z
płodnością (a raczej jej brakiem) i wadami płodu.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

20. Data: 2015-09-27 11:43:28

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-27 o 10:36, Stokrotka pisze:

> Polonista psześladował mnie ortografią, i doszłam do wnioku, że łacina
> stanie mi na pszeszkodzie do nauki weterynari

Polonista uczył Cię łaciny?

Ewa

Re: Bieg kolorów w Wołominie potępiam
Re: Szczepienia imigrantuw? Co wy na to?
Dobry ortopeda w Gdyni
Dobry ortopeda w Gdyni
Re: Szczepimy się dalej?