Dobry ortopeda w Gdyni

1. Data: 2015-08-30 21:40:45

Temat: Dobry ortopeda w Gdyni
Od: Kazik <K...@b...adresu.mailowego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Miałbym pytanie o dobrego ortopedę w Gdyni - może ktoś ma jakieś
doświadczenia?

I jeszcze jedno - oczekiwaniem jest, aby przyjmował na NFZ.

Dziękuję i pozdrawiam,
Kazimierz

2. Data: 2016-01-19 07:33:22

Temat: Re: Dobry ortopeda w Gdyni
Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Wiesz co może to nie samo Trójmiasto, ale Nowa Wieś Rzeczna nie jest daleko. Polecam
ci dr Staranowicza, ma same dobre opinie, a do tego możesz się umówić na wizytę bez
wychodzenia z domu i czekania na odebranie telefonu Pani z recepcji.
Kiedyś umówiłam się do tego[url=http://znajdzlekarza.pl/krzysztof-staranowi
cz/ortopeda/nowa-wies-rzeczna]ortopedy[/url] o 2 w nocy i już następnego dnia mogłam
iść na wizytę, więc serdecznie polecam:)

3. Data: 2016-01-19 07:37:28

Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 30 sierpnia 2015 21:40:50 UTC+2 użytkownik Kazik napisał:
> [...]

wychodzenia z domu i czekania na odebranie telefonu Pani z recepcji.
Kiedyś umówiłam się do tego<a href=http://znajdzlekarza.pl/krzysztof-staranowicz/o
rtopeda/nowa-wies-rzeczna"title="Ortopeda Nowa Wieś Reczna">ortopedy</a> o 2 w nocy
i już następnego dnia mogłam iść na wizytę, więc serdecznie polecam:)

4. Data: 2016-01-19 07:40:32

Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Według mnie bardzo dobrym lekarzem jest dr Staranowicz, nie jest on z Gdyni co
prawda, ale uwierz mi że lepiej czasem dopłacić do drogi i pozbyć się problemów.
Długo szukałam takiego lekarza, w końcu mi się udało pozbyć problemu z kolanami.A do
tego można się umówić o każdej porze. Podsyłam ci link do strony, z niej umówisz się
na wizytę :) http://znajdzlekarza.pl/krzysztof-staranowicz/ortope
da/nowa-wies-rzeczna

Re: Szczepimy się dalej?
Czy można antybiotyki rekombinować ?
Re: Jak tehnicznie podzielić kapsułkę antybiotyku?
mam na imie Adam
Scyntygrafia z kontrastem - niebezpieczeństwa