Menda pimpuś kasuje posty innych

11. Data: 2010-05-18 12:25:11

Temat: Re: Menda pimpuś kasuje posty innych
Od: STranger <p...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-18 14:08, Ghost pisze:

> Nie tedy droga, oni tylko administrauja hierarchia pl.

Aha, szkoda. No o tym nie wiedziałem :/

Ale da sie
> chlopaczka ustrzelic.

Racja. Zawsze się da. Jeśli zajdzie ludziom wystarczająco mocno za skórę
to poniesie konsekwencje. A jakie to już inna kwestia.

STranger

12. Data: 2010-05-18 12:27:56

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Racja. Zawsze się da. Jeśli zajdzie ludziom wystarczająco mocno za skórę
> to poniesie konsekwencje.

I to predzej za granica niz w Polsce.

13. Data: 2010-05-18 12:43:40

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:
> Polecam grupę control.cancel na serwerze news-archive.icm.edu.pl
>
> Dziś pocancelował posty między innymi moje, cebeneta, prawuska, ghosta ...
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.
>
> P.S. Będę to wysyłał cyklicznie, bo nie wątpię że i to scanceluje :)
>
> P.S.2 To się bawimy. Ja wysyłam on canceluje - to już trzeci. A w
> zasadzie kto wie który ... bo nie będę za każdym razem edytował ;)

Znaczy sie, pimpus to wiekszy idiota, niz sadzilam.
I.

14. Data: 2010-05-18 12:55:47

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> A poza tym czy ty czasem nie nawołujesz do doniesienia na mnie?
> A fee... i ty masz tu jakiś znajomych?
> Bardzo jestem ciekaw od kogo wpłynie skarga do nas na mnie.
> Tylko nie zapomnij się podpisać, bo anonimy są traktowane jak spam :-))
> Piotrek

No to brawo moi drodzy.
Widać, ze wzbudziliście zainteresowanie i
chyba mamy teraz jednego dodatkowego administratora.
Cholera, tylko roboty sobie dołożyłem.
Aby było jasne, dotarcie i zablokowanie osoby, która kasuje
teraz posty to tylko kwestia czasu, więc jeśli ktoś chce się
w to bawić, to na pewno jest raczej kiepskim pomysłem.
Piotrek

15. Data: 2010-05-18 13:34:57

Od: zułcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Bardzo jestem ciekaw od kogo wpłynie skarga do nas na mnie.
> Tylko nie zapomnij się podpisać, bo anonimy są traktowane jak spam :-))

Ja myśle, że ostatecznie, skarga może wpłynąć np. do Twojej
TŻ oraz do Twojej przyjaciółki - z załącznikiem w postaci pocancelowanych
postów.

16. Data: 2010-05-18 13:40:15

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

zułcony pisze:

> Ja myśle, że ostatecznie, skarga może wpłynąć np. do Twojej
> TŻ oraz do Twojej przyjaciółki - z załącznikiem w postaci pocancelowanych
> postów.

Spoko, ktoś tu kiedyś podobno niegłupio poradził,
aby zbudować solidne zaufanie ;-)
Piotrek

17. Data: 2010-05-18 13:51:40

Od: zułcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spoko, ktoś tu kiedyś podobno niegłupio poradził,
> aby zbudować solidne zaufanie ;-)

No to mnie masz ...
Powiem Ci w tajemnicy, że dałem sobie spokój z moim idealistycznym
podejściem do naszej relacji. Nie trzymasz zasad, granic, niczego
w zasadzie nie trzymasz - tylko 'rządzisz'. Robisz co chcesz.
Nie przyznajesz się do tego, że potrzebujesz pomocy.
A jeszcze gorzej mają ludzie z Twojego otoczenia.

18. Data: 2010-05-18 13:58:40

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-18 13:50, STranger pisze:

> [...]
> Ten Ender/Sender/Piotr - to psychopata - proponuję z nim w ogóle nie
> rozmawiać. To jedyny sposób na taką mendę grupową.

Masz rację Słoneczko. :-*
Ale wiesz, gdzie my mamy jego ataki :D

19. Data: 2010-05-18 14:00:27

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-18 14:25, STranger pisze:

> [...]
>

> Racja. Zawsze się da. Jeśli zajdzie ludziom wystarczająco mocno za
> skórę to poniesie konsekwencje. A jakie to już inna kwestia.

Pra(f)ne, pra(f)ne k(u)nsek(f)encje :D:D:D

20. Data: 2010-05-18 14:47:13

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-05-18 15:51, niebożę zułcony wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> [...]
> Nie przyznajesz się do tego, że potrzebujesz pomocy.
> A jeszcze gorzej mają ludzie z Twojego otoczenia.

Żółte papiery! Jemu chodzi o żółte papiery!!!!!

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

Menda pimpuś kasuje posty innych
Menda pimpuś kasuje posty innych
Lipa trochę...
Czemu kobiety...