Lipa trochę...

1. Data: 2010-05-18 10:21:47

Temat: Lipa trochę...
Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

... że parę 'osób', żeby już nie ubliżać bez sensu nikomu,
przepędziło stąd Ewkę.
Najbardziej przykre jest chyba to, że dała się im przepędzić.
Sam nie wiem co może być gorsze, być głupim gnojem, odpornym
tu na wszystko, albo chichoczącą idiotką zza której głupawki
i lakonicznych tekstów praktycznie nic nie widać, czy wrażliwą
osobą wystawioną na działanie powyższych?
Paradoksalnie najmniej wartościowa wydaje się właśnie taka
wrażliwa osoba, bo nawet jak się potem pozbiera jakoś
to jaka jest gwarancja, że za chwilę znów nie pęknie?
Dopóki nie będzie jakiejś segregacji społecznej ludzi pod względem
osobowości i walorów umysłu, to wartościowa wymiana informacji
między przypadkowymi ludźmi będzie chyba zawsze jeszcze
bardziej przypadkowa.
Więc po kij w ogóle korzystać z usnetu bez jakichś reguł i prewencji?
Żeby zdać się na łut szczęścia, a nuż uda się z kimś porozmawiać
i człowieka nie oplują za bardzo?
Piotrek

2. Data: 2010-05-18 10:23:54

Temat: Re: Lipa trochę...
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Enduś się zakochał w Ewce. Przez internet! :)

Brawo Enduś! ;)

--
CB

3. Data: 2010-05-18 10:31:18

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

Czy dobrze pamiętam skurwiała mendo, że nie tak dawno z kimś sobie radośnie
popiskiwałeś, że postarasz się skłucić Paulinkę z medeą ? Cancelik na to
poszedł, czy jeszcze nie ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

4. Data: 2010-05-18 11:36:11

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten ponizszy post został skasowany przez Endusia,
oraz odpowiedzi na niego.

--
> [...]

> Więc po kij w ogóle korzystać z usnetu bez jakichś reguł i prewencji?
> Żeby zdać się na łut szczęścia, a nuż uda się z kimś porozmawiać

Czemu kobiety...
Dziwne.
Magdalena Sroda
Straciłam dystans...
To straszne, policja w Kielcach odwozi ludzi do domu,bo boi się o ich bezpieczeństwo.Pamięta cie" Mechaniczą Pomarańcze"gdzie władza w tym wypadku Pis staneła po stronie zbrodniarzy???